1394-01-07 19:17
4257
0
11951
بسته خبری گلستان ما / قسمت اول :

از آفتابی شدن هوا در گالیکش تا تقدیم موسیقی بی کلام به یک بهایی در اختتامیه جشنواره موسیقی فجر گرگان / ویلای آقای مدیر کل در توشن !

ویلای مدیر کل گلستانی در توشن ، خبرگزاری پلیس در گلستان ، مسدود کردن پروژه هیرکان در مسکن مهر زیتون ، تخریب ویلای برادر یکی از نمایندگان استان و حضور احتمالی ایزدی در انتخابات آتی مجلس از مهمترین عناوین اولین بسته خبری گلستان ما می باشد.

به گزارش گلستان ما ؛ اولین قسمت بسته ویژه خبری گلستان ما به مناسبت عید نوروز از منظرتان می گذرد.

** یکی از مدیران کل استان گلستان در روستای توشن ویلایی ساخته که اعلام کرده متعلق به همسر وی می باشد ، گفتنی است مسئول مورد نظر خود را حامی جنگل ها می داند .

** در مراسم اختتامیه جشنواره موسیقی فجر امسال استان گلستان که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد اولین موسیقی که اجرا شد و بی کلام بود به دکتر (س) که یک بهایی بود ، تقدیم شد در حالی که بسیاری از حضار متوجه این قضیه نشده بودند.

** بد نیست این نکته را بداند که شهید سید احسان حاجی حتم لو که بهمن ماه 93 در شهر حلب سوریه توسط تکفیری ها به شهادت رسید یک فرزند پنج ماهه داشت که هنوز دنیا را ندیده ، پدر خود را از دست داد ؛ روحش شاد .

** گفته شده بعد از انتخاب حسن خسروی به عنوان فرماندار گالیکش ، ابراهیم کریمی مدیر کل فعلی میراث فرهنگی و گردشگری استان گلستان که باجناق وی است و برخی اطرافیانش آنقدر ناراحت شده بودند که تا مدت ها فضای سنگینی بین آنها حاکم بود اما بعد از اینکه کریمی مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان گلستان شد گویا اوضاع در گالیکش آفتابی است .

** شنیده ها حاکیست علیرغم افتتاح بخش هایی از مسکن مهر زیتون (پروژه هیرکان ) واقع در جاده سعد آباد ابتدای ورودی غرب گرگان و اسکان مالکین آن ، اما در آستانه عید نوروز با مسدود کردن راه آن با ریختن خاک جلوگیری به عمل آمد .

** شنیده ها حاکیست اکثر افرادی که در طی سفر ریاست جمهوری نامه نوشته و یا با سامانه سامد تماس گرفته بودند پس از دریافت جواب خود و مراجعه به نهادهای مذکور نتوانسته اند جواب قانع کننده ای بیابند مخصوصا بانکها که به مراجعین نامه بدست مانند بقیه مشتریها رفتار کردند.

** شنیده ها حاکیست با روی کار آمدن ابراهیم کریمی به عنوان مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان گلستان ، وی مشاور خود در امور اجرایی را یکی از اعضای شورای شهر گالیکش و همفکران سیاسی خود قرار داده است . اینکه گفته شده بود میراث گلستان به شرق استان رسید کم کم دارد واقعیت پیدا می کند .

** اعتراض برخی از خبرنگاران گلستانی در حاشیه جشنواره نظم ، امنیت عمومی و پلیس که توسط نیروی انتظامی استان گلستان برگزار شده بود به دلیل این بود که یکی از خبرگزاری های استانی تبدیل به خبرگزاری پلیس شده و اخبار پلیس استان گلستان به صورت پر رنگ در این رسانه دیده می شود ، گویا دلیلش هم اینست که خبرنگار این رسانه سرباز روابط عمومی نیروی انتظامی استان است ، در حالی که به طور معمول اخبار پس از تنظیم توسط روابط عمومی هر اداره یا نهاد ، به همه رسانه ها فرستاده می شود نه صرفا یک رسانه .

** شنیده ها حاکیست عبدالرحمن ایزدی یکی از ترکمن های استان که در کویت به طبابت می پردازد و در دوره هشتم برای مجلس کاندیدا شده بود قرار است مجددا در انتخابات آتی خود را بیازماید . ایزدی که کاندیدای مجلس هشتم در حوزه گرگان و آق قلا بود به همراه عبدالحسین ناصری به دور دوم راه یافته بودند ؛ رقابتی که بین یک ترکمن و یک سیستانی در حوزه مرکز استان برگزار شده بود.

** شنیده ها حاکیست در پی تخریب تصرفات غیر مجاز در ماههای گذشته در غرب استان گلستان ، یک ویلای 320 متری شیک و مجلل که متعلق به برادر یکی از نمایندگان استان بود تخریب و منهدم شد . امیدواریم از این دست  اتفاقات خوب و مبارک در سال جدید باز هم بیفتد و قانون برای همگان مساوی باشد و هیچ متخلفی نتواند از زیر تیغ قانون به اسانی بگریزد .

 انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.