1393-12-11 11:50
3947
0
11302
فرماندار گرگان ؛

برگزاري كنسرت ها در گرگان بايد با هماهنگي فرمانداري باشد / در مورد كنسرت اخير حميد عسكري به خاطر ايام فاطميه تذكر لازم داده شد

فرماندار گرگان با اشاره به كنسرت موسيقي كه در نزديكي ايام فاطميه در گرگان برگزار خواهد شد، گفت: معمولا كنسرت ها و مراسم هاي مذهبي و مراسم هاي شادي بايد با مجوز فرمانداري باشد كه اين مورد با هماهنگي ما نبود و نامه نگاري براي اصلاح اين مورد انجام شده است.

به گزارش گلستان ما يحيي خاكي فرماندار مركز استان گلستان در حاشيه اعزام كاروان راهيان نور شهرستان گرگان در گفتگو با خبرنگارما ، اظهاركرد: راهيان نور مي تواند تلنگري براي مردمي باشد كه در جامعه زندگي مي كنند.

وي در ادامه با اشاره به اينكه راهيان نور مي تواند حركتي در جهت بازيابي و بازخواني خاطرات دفاع مقدس باشد ، گفت : نسل سوم و چهارم كه جنگ را تجربه نكرده اند با اعزام به راهيان نور مي توان در روحيه آنها تحولي ايجاد شود تا در برابر آسيب هاي اجتماعي امروز جامعه مصون گردند.

فرماندار گرگان در ادامه تصريح كرد: امروز جامعه ما آسيب هاي زياد اجتماعي را در درون خود دارد و هروز ميزان اين آسيب ها بيشتر مي شود و نياز به چنين تلنگر هايي براي رفع اين آسيب ها دارد.

دكتر خاكي با اشاره به تاثير اردوهاي راهيان نور درجوانان ، خاطرنشان كرد: وقتي جوانان بر خاك مناطق جنگي پا مي گذارند يك گيرايي و اثر گذاري خاصي در آن مناطق وجود دارد و قتي جوان به جامعه بر مي گردد مي تواند اين روحيه را به اطرافيان و مردم تاثير گذاري مثبت داشته باشد.

وي در ادامه در پاسخ به اين سوال كه كنسرت موسيقي چرا در نزديكي ايام فاطميه در گرگان برگزار مي خواهد بشود، افزود: در اين خصوص بحثي كلي وجود دارد كه اگر ما بتوانيم با استفاده از موسيقي هاي مورد تائيد نظام و روحيه شاد را در جامعه افزايش دهيم مورد تائيد است و افرادي كه در مجموعه نظام فعاليت مي كنند به آن اعتقاد دارند.

فرماندار گرگان در ادامه با بيان اينكه ما زنده هستيم كه خود را با شادي ائمه و با غم آنها هماهنگ نمائيم ، خاطرنشان كرد: شعائر اسلامي و ديني در همه مقتضيات زمان بايد به درستي  رعايت شود و همه فعاليت ها بايد منطبق با آن شرايط تنظيم شود.

وي در ادامه ما به عنوان مديران و عناصري از جامعه اسلامي مطمئنا بايد واكنش هاي مناسب را داشته باشيم، گفت: در خصوص كنسرت اخير واكنش خود را داشتيم ، معمولا كنسرت ها و مراسم هاي مذهبي و مراسم هاي شادي بايد با مجوز فرمانداري باشد كه اين مورد با هماهنگي ما نبود و نامه نگاري براي اصلاح اين مورد انجام شده است.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.