1393-12-10 19:10
6782
7
11202
آخرین رویدادهای استانداری گلستان ؛

جایگزینی مرگدری با نیاوند / "علی بخش رستمی" رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان می شود /چراغعلی برای انتخابات مجلس نمی آید

جایگزینی مرگدری بجای نیاوند ، رستمی به عنوان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و تردید چراغعلی برای استعفا آخرین تغییرات و رویدادهای استانداری گلستان است .

به گزارش گلستان ما ؛ گویا تعیین ضرب الاجل برای استعفا کارکنان وزارت کشور جهت شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و از طرفی ادغام سازمان مدیریت و برنامه ریزی در استانداری گلستان باعث بروز تغییراتی درسطح استانداری گلستان خواهد شد.

طبق شنیده ها قرار است علی مرگدری جایگزین دکتر عباس نیاوند در معاونت پشتیبانی و منابع انسانی استانداری گلستان شود ، جایی که گفته می شود  نیاوند به دلیل شرکت در انتخابات مجلس از آن استعفا داده است .

از طرفی گفته می شود که استاندار گلستان از یک ماه و نیم پیش با نیاوند اصولگرا به بن بست خورده بود و به دنبال جایگزین وی بود تا اینکه گمانه زنی ها از انتخاب محمود ربیعی برای این سمت بود اما گفته می شود انتخاب محمود ربیعی که حتی برای مصاحبه به تهران رفته فعلا در هاله ای از ابهام است و اما به احتمال زیاد مرگدری جای نیاوند را خواهد گرفت .

تنها شانس ربیعی این است که علی مرگدری برای انتخابات مجلس ثبت نام کند تا بواسطه خلا این جایگاه بتواند جای نیاوند را بگیرد . ریبعی می داند با وجود ریاست ستاد موسوی در سال 88 در گلستان و مسائل مرتبط به آن ، احتمال رد صلاحیتش در انتخابات آتی مجلس زیاد است لذا به دنبال اخذ کرسی معاونت استانداری است .

از طرف دیگر با توجه به حذف معاونت برنامه ریزی و احیا سازمان مدیریت و برنامه ریزی قرار است علی بخش رستمی به عنوان رئیس این سازمان انتخاب شود و علی مرگدری به دلیل بازنشستگی و اینکه قبلا جزو نیروهای سازمان جهاد کشاورزی بوده ، نمی تواند رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانداری گلستان شود .

گویا انتخاب غفاری هم برای سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بهم خورده و شواهد و قرائن نشان می دهد رستمی مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان این سمت را عهده دار خواهد شد .

همچنین آخرین خبرها از احتمال کاندیداتوری چراغعلی حکایت از آن دارد که او بد زمانی با استانداری گلستان درگیر شده ، وی از طرفی نمی خواهد جایگاه خود استانداری را از دست دهد و از طرف دیگر می داند اگر کاندیدا شود حمایت استانداری را ندارد و در صورت رای نیاوردن خانه نشین خواهد شد ، لذا تردید این روزها بدجوری به جان منتخب اول شورای شهر گرگان افتاده است .

 

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

عارف

سلام قبلا هم گفته بودم ولی نظرم رو نذاشتید نمیدونم چه اصراری دارید که اقای نیاوند و به اصولگرا ها ربط بدین ایشون یک اصلاح طلب تمام عیاره که بنا به در خواست اقای (ن) از مشهد به استاندار گلستان تحمیل شد .

0
0
پاسخ
1393-12-10 04:11
عارف

اقای (ن) اصلاح طلبه و به اصرار اقای ( ن) به استاندار گلستان تحمیل شد و از مشهد به اینجا امد و نمی دونم چرا اصرار دارید که ایشون اصولگراست .

0
0
پاسخ
1393-12-10 04:14
مم

راست میگی اصلاحت طلبه زمان احمدی نژاد هشت سال مدیر بود شاید شما بهتر بشناشید

0
0
پاسخ
1393-12-10 10:10
عارف

از این مدیرها زمان احمدی نژاد زیاد بود اقای مم وقتی حزب باد باشی همه جا جا داری چه دولت احمدی نژاد چه روحانی شما اگه ژست های قبلی با فعلی رو یکی کنید میفهمید

0
0
پاسخ
1393-12-10 16:13
گلستانی

آقای عارف منظور شما از «ن» دوم کیه ؟؟؟

0
0
پاسخ
1393-12-10 21:41
محمد

در خصوص ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی جدی ترین گزینه سید محمد هاشم بیدار فرماندار دوران اصلاحات است . نامبرده کارمند سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و از مدیران قدیمی این سازمان نیز میباشد. نامبرده داری 2 مدرک کارشناسی ارشد بوده و در حال حاضر دانشجوی دکتری است.

0
0
پاسخ
1393-12-11 04:08
ابراهیم شیخ

اگر یک مدیر با سوادی در استانداری گلستان داشتم آن هم دکتر نیاوند بود که متاسفانه استان از دست داد

0
0
پاسخ
1393-12-12 17:19

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.