1393-12-07 19:14
8283
4
11032
کسب افتخار جهانی برای یک شهید ؛

عكسی از شهید سید احسان حاجی حتم لو ثبت جهاني شد

عکسی از شهید حاجی حتم لو از مجموعه ی جهانی بدون مرز ، در سازمان ملل ، سازمان یونسکو و دانشگاه عالی هنر فرانسه با کد Reg.N.8356.201RezaVahmi-2015,ir32146 به ثبت جهانی رسیده است.

به گزارش گلستان ما ؛ با توجه به موقعیت پیش آمده و کسب تایید از نهادهای معتبر حقوق بشر در سطح دنیا، فرصت بسیار مناسبی برای بازتاب تبلیغاتی از روحیه ی ولایتمداری، جهاد، مقاومت و شهادت طلبی جوانان ایرانی در دفاع از دین مبین اسلام و در دفاع از ارزشها و مقدسات به وجود آمده است.

لذا پیشنهاد میگردد نسبت به انتشار گسترده ی این تصویر همراه با توضیحات کامل به هر دو زبان فارسی و انگلیسی در سطح گسترده و در حد توان ، نهایت همکاری و پیگیری را داشته باشید.

شهید سید احسان حاجی حتم لو ٫ یک رزمنده از سپاه ایران است که در شهر حلب سوریه و در مبارزه با گروه های تکفیری به شهادت رسیده است . این آخرین تصویر از او در زمان خاکسپاری اش است.

عکاس: رضا وهمی ؛ ادیتور رسمی دانشگاه عالی هنر فرانسه در خاورمیانه

توضیح:

مسلمانان برای دفاع از دین اسلام و دفاع از اماکن مذهبی و مقدس خود به نبرد با تکفیری ها برخواسته اند. جمهوری اسلامی ایران با حضور مستقیم در خاک عراق و سوریه و با هدایت فرمانده ی سرشناس خود سردار قاسم سلیمانی بیشترین نقش را در تحولات و امنیت منطقه خاورمیانه دارد. در این مبارزات تعداد زیادی از پاسداران و فرماندهان ایرانی تا کنون شهید شده اند. ولی آمار دقیقی از تعداد آنها به صورت رسمی منتشر نشده است.
 
این عکس از مجموعه ی جهانی بدون مرز، در سازمان ملل، سازمان یونسکو و دانشگاه عالی هنر فرانسه با کد Reg.N.8356.201RezaVahmi-2015,ir32146 به ثبت جهانی رسیده است.

لطفا از انتشار لوگو و امضا بر روی عکس فوق خودداری نمایید و تا می توانید متن و عکس را منتشر نمایید.

IMG 1356

Shahid Seyed Ehsan Haji Hatmloo is a militant of Iranian Army who was martyred when he was fighting with Takfiri groups in Aleppo, Syria. This is his last image taken when was being interred.
photographer: Reza Vahmi ,( International editor from the French Supreme University of Arts in the Middle East )
 
Notes:
 
Muslims have undertaken to fight with Takfiri groups aimed at defending the Islam religion and their religious, sacred places. Islamic Republic of Iran plays a large-scale role in the developments and security issues of the Middle East by its direct presence at Iraq and Syria, having the Major General Ghasem Soleymani as its noted commander and director. In these battles, a huge number of Iranian commanders and Revolutionary Guard militants have been martyred, about whom no accurate official statistics is available.
 
انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

اسماعیلی-خان ببین

سلام ما را به ارباب برسان ای شهید...

0
0
پاسخ
1393-12-07 05:12
طلبه

سلام لطفا به جای مدافع حرم از عنوان پاسدار اسلام استفاده کنید تا همه دوستداران اسلام فرصت دفاع پیدا کنند.

0
0
پاسخ
1393-12-07 21:39
بسیجی

سلام لطفا به بسیجی بودنتان افتخار کنید امام خامنه ای یک بار هم بچه هیئتی نفرموده اند

0
0
پاسخ
1393-12-07 21:41
امیر

سلام و درود بر این انسانهای پاک امید شفاعت اینهارا داریم.آقای فرامرز گلستانی خوبه دو عکس شهیدان مدافع حرم را در کنار هم قرار بدید و مطلبی را کار کنید . بله . منظورم اولین شهید مدافع حرم شهید مظلوم که پیکر پاکش هم برنگشت شهید غلامعلی تولی و شهید عزیز آقا سید احسان حاج حتم لو.

0
0
پاسخ
1393-12-11 19:26

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.