1393-12-05 20:26
3013
1
11004
علی کلاتی عنوان کرد ؛

فضای شهرداری گرگان پلیسی شده است / در شورای شهر مدیر می خواهیم نه رئیس!

عضو شورای شهر گرگان با انتقاد از فضای ایجاد شده در شهرداری گرگان اظهارکرد: فضای شهرداری گرگان بسیار پلیسی شده است.

به گزارش گلستان ما، علی کلاتی عضوشورای اسلامی شهر گرگان عصر روز سه شنبه ( 5 اسفند ماه ) در حاشیه بازدید از پروژه زیرگذر میدان معلم گرگان بابیان اینکه درکاهش زمان اجرای پروژه یا مشاور اشتباه کرده یا به نظر مشاوره توجه نشده است، خاطرنشان کرد: پیمانکاران و دست اندرکاران پروژه باید توجه داشته باشند که نباید تحت فشار بخواهند پروژه را به پایان برسانند که این پروژه هم به سرنوشت پروژه میدان قندهاری که هنوز پیمانکار آن در حال فعالیت است دچار شود.

وی ادامه داد: وضعیت شهر قطعا به این شکل باقی نمی ماند و قطعا از این حالت خارج می شود و پیمانکار و مشاور پروژه نباید تحت فشار در پروژه اقدامی انجام دهند که در آینده در قبال آن پاسخگو باشند.

وی بابیان اینکه فضای شهرداری گرگان پلیسی شده است، افزود: روز گذشته یکی از پرسنل شهرداری ساعت 13 به دیدار یکی از اعضای شورای شهرگرگان آمد و پس از آن شهردار گرگان از ایشان می پرسد قرارداد شما کی تمام می شود و به وی می گویند که برای کار خود فکری بکند که در شهرداری جایگاهی نخواهد داشت.

عضو 4 دروه شورا گفت : الان طوری شده که من نزدیک به یک سال است در شهرداری نرفتم چرا که ممکن است افرادی که با ما دیدار می کنند به نوعی مورد سختگیری و فشار زا سوی شهرداری مواجه گردند.

کلاتی با اشاره به اینکه حکم جلب یکی از خبرنگاران توسط شهرداری گرفته شده و حتی از طریق حراست شهرداری در خصوص این خبرنگار با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نامه نگاری می شود، گفت: حرف های زیادی در شبکه های مجازی برعلیه مدیران و اعضای منتقد شورای شهرگرگان زده می شود ولی نباید فضا اینگونه باشد.

وی ادامه داد: اگر کسی که منتقد ماست یا نظر مخالف ما را دارد در محل کار ما حضور داشته باشد برای خود ما بهتر است و اگر این افراد باشند می توانند باعث شوند از انجام اقدامات غیراصولی جلوگیری نمائیم.

وی با بیان اینکه درشورای شهر ما مدیر می خواهیم نه رئیس ، خاطرنشان کرد: ما در حوزه مدیریت شهرداری دخالت نمی کنیم ولی نباید از آن طرف دیگر این فضا به وجود بیاید که دوستان در شهرداری نتوانند با اعضای شورای شهر ارتباط برقرار کنند .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

تلنگر

سلامخدمت پدر شورای شهر گرگانحاج آقا الان تریپ پلیسی در داخل خودشورای شهر گرگان مدتهاست که باب شده پالتو و کلاه و تیپ پلیسیکار جدیدی نیست از قدیما بوده حاجی تازه دیدن*اوضاع وقتی بر وفق مراد نباشه انسان طاووس هم کلاغ می بینه *

0
0
پاسخ
1393-12-06 11:19

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.