1393-10-17 10:35
1991
1
8505

سید حسن خمینی 28 صفر در یاسوج چه می کرد ؟ + عکس

سایت‌های محلی استان کهگیلیویه و بویراحمد اواخر آذرماه که هم‌زمان با رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن و امام رضا(ع) بود، از سفر یک روحانی معروف به این استان خبر دادند.

به گزارش گلستان ما به نقل از شیرازه سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین دوشنبه در مجمع عالی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت، مساله‌ای را مطرح کرد که کم‌تر مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. او گفت: «اینها انتظار دارند زمام امور به دستشان داده شود در حالیکه در روز عاشورا به اسکی روی آب پرداخته و یا در 28 صفر به شکار تفریحی می‌روند.» در خصوص این‌که چه کسی در روز عاشورا به اسکی روی آب پرداخته، حرف و حدیث‌هایی وجود دارد اما به نظر می‌رسد شکار تفریحی در 28 صفر مربوط به همین چند هفته قبل می‌شود.

سایت‌های محلی استان کهگیلیویه و بویراحمد اواخر آذرماه که هم‌زمان با رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن و امام رضا(ع) بود، از سفر حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی به این استان خبر دادند. در این سفر غیررسمی، خانواده، استاندار و تنی چند از مسئولان استانی و شهرستانی حسن خمینی را همراهی کرده‌‌اند. او روز 29 آذر مطابق با 27 صفر، در کنار سد کوثر در گچساران به همراه تیم همراه نهار خورده و سپس از بافت قدیمی شهر دهدشت نیز بازدید کرده است. بازدید از مراکز تفریحی و گردشگری و ... موضوعی است که مسئولان محلی در توضیح سفر وی بیان کرده اند.

مردم با همه احترامی که برای خاندان امام خمینی(ره) قائل‌اند، انتظاراتی نیز از آنان دارند به خصوص که در شرایط کنونی سیدحسن خمینی اصلی‌ترین شخص این خاندان محسوب می‌شود. سفر تفریحی در آخر ماه صفر که مردم مشغول عزاداری هستند، چه توجیهی می‌تواند داشته باشد که با مشی امام خمینی سازگار باشد؟

حجه الاسلام سید حسن خمینی در جریان سفر به استان کهکیلویه و بویر احمد

سید حسن خمینی 28 صفر در یاسوج چه می کرد؟ + عکس
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

ش

نوه امام (ره) بودن میزان نیست رهروامام (ره) بودن میزان است .فرزند مرحوم آقا مصطفی چه کرد وامام (ره) چه موضعی گرفتند ؟

0
0
پاسخ
1393-10-17 18:55

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.