1393-09-05 10:34
1758
0
6311

میکروفون زخمی واحدمرکزی خبر در وین ! + عکس

چنانچه درتصویر می بینید، همکاران مان در واحد مرکزی خبر، به دلیل عدم دسترسی به امکانات صدابرداری، به ناچار مجبور به باندپیچی(!) میکروفون خود شده اند. آن هم شرایطی که این تصویر در معرض دید همۀ رسانه های خبری جهان قرار دارد.

به گزارش گلستان ما به نقل از بولتن نیوز، درحالی که با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و به ویژه تولید تجهیزات بسیار پیشرفته در کار رسانه، فعالیت در این حوزه هر روز به صورت حرفه ای تر و بهتری ازسوی اهالی رسانه در سراسر جهان پیگیری می شود و نیز باتوجه به آن که همگان به نیکی آگاه به اهمیت رسانه هستند و رقابت و جنگ اصلی قدرت در جهان سیاست را جنگی نرم و بر پایۀ کنترل و نحوه و چگونگی انتشار اطلاعات و اخبار می دانند، گاهی صحنه هایی همچون نمونه ای که در تصویر زیر مشاهده می کنید، واقعاً تاسف برانگیز و تامل برانگیز است.

به گزارش بولتن نیوز، چنانچه درتصویر می بینید، همکاران مان در واحد مرکزی خبر، به دلیل عدم دسترسی به امکانات صدابرداری، به ناچار مجبور به باندپیچی(!) میکروفون خود شده اند. آن هم شرایطی که این تصویر در معرض دید همۀ رسانه های خبری جهان قرار دارد.

به هرتفسیر امیدواریم، درپی تغییر و تحولاتی که در آیندۀ نزدیک تحت مدیریت رئیس جوان و خوش سلیقۀ سازمان صداوسیما در انتظار این سازمان است، دیگر شاهد چنین صحنه هایی نباشیم و خبرنگاران ایرانی با سری افراشته و عزتمند موجبات سرافرازی هرچه بیشتر ایران عزیز را فراهم آورند!.

اختصاصی رئیس جدید صداوسیما+عکس

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.