1397-01-20 05:18
6197
0
52375
در فضای مجازی منتشر شد؛

فیلم و عکس/ واکنش‌های مردم به رفتار داعش در سریال پایتخت

واکنش‌های مردم بعد از پخش هفدهمین قسمت از مجموعه پایتخت۵ و دیدن سکانس‌هایی از اهانت داعش در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی جالب و منحصر به فرد بود.

به گزارش گلستان ما به نقل از تهران نیوز، پنجمین فصل از سریال «پایتخت» به‌کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری در حال پخش از شبکه یک سیماست. خانواده «پایتخت» برای کار دیگری وارد ترکیه شدند و بنا بر حادثه‌ای در نقطه‌ای سقوط می‌کنند که نمی‌دانند کجاست اما خیلی زود متوجه می‌شوند در سوریه قرار دارند و باید راهی برای خلاصی از کمین‌‌های داعش پیدا کنند.

شب گذشته سریال پایتخت صحنه‌های تکان‌دهنده‌ای از وحشت داعش و حمله تروریست‌های تکفیری در سوریه به خانواده ایرانی را تجربه کرد. این سریال که نخستین سریالی است که جسورانه به سوژه ظلم داعش و گروه‌های تروریستی در سوریه می‌پردازد، حس غریب و رازآلودی را به مخاطبان شبکه ملی منتقل کرد.

واکنش‌های مردم بعد از پخش هفدهمین قسمت از مجموعه پایتخت۵ و دیدن سکانس‌هایی از اهانت داعش به همسر و دختران نقی معمولی، حوری خطاب کردن دختران نوجوان او و استیصال نقی از اسارت خانواده‌اش در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی جالب و منحصر به فرد بود. مردم در فضای مجازی با زنده نگه داشتن یاد شهدای مدافع حرم و همدردی با خانواده‌های آنان، با شرایط آنان همذات‌پنداری کردند.

نمونه‌هایی از واکنش‌های مجازی مردم در ادامه قابل مشاهده است:

برای مشاهده فیلم کلیک کنید

اما برخی از کاربران به ندرت به فضای موجود در سریال انتقاد کردند و معتقد بودند این بخش از سریال سفارشی بوده و از فضای طنز ساختار سریال پایتخت دور بوده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.