1396-12-04 09:47
3038
1
50797
کاربران فضای مجازی از دو شخصیتی که در بی‌شرافتی یکی هستند می‌گویند:

یکی برای دیده شدن در فرانسه لخت می‌شود، یکی در برلین از داعش وطنی حمایت می‌کند + عکس

اظهارات لیلا حاتمی از آنجایی عجیب می‌شود که آشوب‌های اخیر فرقه دراویش، از سوی تمام اقشار عمومی، سیباسی و جناحی مورد واکنش تند قرار گرفته است در حالی که لیلا حاتمی به دلایل نامعلومی ضمن حمایت از این فرقه، با اتهام‌ زنی به نظام جمهوری اسلامی تعجب همگان را برانگیخته است.

به گزارش گلستان ما به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران؛ لیلا حاتمی، بازیگر فیلم خوک در نشست خبری این فیلم در جشنواره برلین حرف‌های عجیبی زد؛ حرف‌هایی که به سرعت در فضای مجازی منتشر و بازخوردهای مختلفی به همراه داشت.

حاتمی که به صورت دست و پا شکسته با زبان انگلیسی گفت: برای اولین بار است که من در مصاحبه‌ای سیاسی حرف می زنم. می‌خواهم از این فرصت استفاده کرده و عمیقا ناراحتی و عصبانیت خودم را از برخوردی که اخیرا با معترضان در ایران شد ابراز نمایم. این شرم ‌آور است که در کشور من، تظاهرات و اعتراض به بهای جان تظاهر کنندگان تمام می‌شود!

اظهارات این بازیگر سینمای ایران در حالی است که موج اعتراض عمومی مردم در شبکه‌های اجتماعی، فضای مجازی و رسانه‌ای و همچنین سایر درگاه‌های مطبوعاتی بر علیه آشوب‌های اخیر از سوی فرقه دراویش گنابادی صورت گرفته است. فرقه‌ای که به تازگی علاوه بر تهدید نیروی انتظامی و اغتشاش در محدوده خیابان پاسداران، باعث شهادت سه تن از نیروهای ناجا و همچنین یکی از بسیجیان شدند.

اما اظهارات لیلا حاتمی از آنجایی عجیب می‌شود که آشوب‌های اخیر فرقه دراویش، از سوی تمام اقشار عمومی، سیباسی و جناحی مورد واکنش تند قرار گرفته است در حالی که لیلا حاتمی به دلایل نامعلومی ضمن حمایت از این فرقه، با اتهام‌زنی به نظام جمهوری اسلامی تعجب همگان را برانگیخته است.

این مسئله به اندازه‌ای حاد شد که واکنش‌های مختلفی را در فضای مجازی به همراه داشت؛

بخشی از واکنش‌های کاربران فضای مجازی را در ادامه می‌خوانید:

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

صادق

یکی هم برای خوش آیند رئیس جمهور فرانسه گزارشی به او می دهد

0
0
پاسخ
1396-12-04 10:10

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.