1396-03-05 07:55
1564
0
39490
امام جمعه گنبدکاووس در جمع روحانیون؛

برنامه محوری شب های احیاء در مصلی برگزار می شود/ مسجد تراز انقلاب اولویت ماست

امام جمعه گنبدکاووس گفت: ایجاد مسجد و روحانیت در تراز انقلاب، یکی از اولویت های ما است و هدف از نشست های ماهیانه روحانیت ایجاد مجمعی برای جهت گیری های موثر در شهرستان است.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، حجت الاسلام محمود ترابی با بیان این مطلب،‌افزود: همنشینی بین اهل سنت و شعیه در این منطقه در کشور بی نظیر است و در بین ما محبت و احترام با حفظ عقاید و جهت گیری ها قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه اهل سنت در گنبدکاووس 79 مدرسه عملیه با یک هزار و 400 طلبه رسمی مشغول به فعالیت هستند،گفت: اهل سنت این شهرستان 18 امام جمعه در روستا و 3 امام جمعه رسمی در شهرستانهای اینچه برون و گنبدکاووس حضور دارند.

حجت الاسلام ترابی با بیان اینکه ارتباط های ما با مهربانی و شیرینی انجام می شود، تصریح کرد: جلسات ماهیانه روحانیون کمک می کند تا مجمع روحانیون و مساجد تراز انقلاب بوجود بیاید و ما معتقد هستیم موثرترین جهت گیری ها در شهرستان باید توسط علما و روحانیون انجام شود و در این مسئله ضعف روشنی وجود دارد.

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به همگامی بین هیئت امنا با محوریت امام جماعت مسجد،فضا دادن به جوانان و بسیج به عنوان ظرفیت ها از از اهداف روشن در راستای ایجاد مسجد تراز انقلاب دانست و افزود: ما به دنبال این هستیم که در طول سال سه وعده نمازبه صورت منظم در مساجد برگزار شود، همچنین در ماه مبارک رمضان نیز سه شب مراسم محوری و متمرکز شبهای احیاء در مصلی بعد از برنامه های احیاء مساجد و برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در مسجد قائمیه از جمله برنامه های شاخص در این ماه است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.