1393-07-07 13:25
1461
0
3529

قتل فجیع زن جوان و دفن وی در آشپزخانه ی خانه‌اش

این جنایت زمانی رخ داد که زن جوان به شوهرش اعتراض کرد و خواست میهمان شوم خانه را ترک کند.

به گزارش گلستان ما ، جسد زن جوانی که به طرز فجیعی به قتل رسیده و در آشپزخانه خانه‌اش دفن شده بود با دستگیری عاملان جنایت از دل خاک بیرون کشیده شد.

«امان‌الله» و «سمیه» چند سال پیش با هلهله شادی خانواده‌هایشان سر سفره عقد نشستند و با خواندن خطبه عقد، به هم تعهد دادند شریک سرنوشت هم باشند. سمیه در حالی دل به شوهرش خوش کرده بود که اقوام و آشنایان به خانواده‌اش ایراد می‌گرفتند چرا دختر به تبعه خارجی داده‌اند.

با وجود همه این حرف‌ها جشن ازدواج برگزار شد و آن‌ها زندگی مشترک خود را در خانه‌ای واقع در شهر مرزی تایباد استان خراسان رضوی آغاز کردند. زن جوان بی‌ریا و عاشقانه تن به زندگی داده بود اما شوهرش به کراک و شیشه آلوده شد و وعده‌هایی که به همسرش داده بود را خیلی زود فراموش کرد.

حاصل این زندگی دختر کوچولویی بود که بارها و بارها گوشه‌ای از اتاق می‌نشست، دست‌هایش را زیر چانه‌اش گره می‌زد و شاهد دعوای پدر و مادرش بود اما سمیه مانند همیشه به خاطر دخترک کوتاه می‌آمد.

اوایل شهریور ماه بود که یک روز ظهر سمیه از بیرون به خانه آمد، او شوهرش و یکی از دوستان وی را در حال کشیدن کراک دید.

سمیه چند بار در مورد دوستی‌های شوهرش با میهمان ناخوانده‌شان که از مجرمان حرفه‌ای بود و از زندان به مرخصی آمده بود درگیر شده بود اما فایده‌ای نداشت.

زن 27 ساله از کوره در رفته بود، او و شوهرش با هم درگیر شدند. امان‌الله برای دقایقی از خانه بیرون رفت. در این لحظه دوست تبهکارش به نام «حمید» نیز با زن جوان درگیر شد.

مرد 34 ساله که دچار توهم شده بود ناگهان از جا برخاست، او با تکه چوبی که داخل خانه بود به طرف سمیه حمله‌ور شد. چند ضربه به سرش زد سپس با روسری خفه‌اش کرد.

اصلاً نمی‌فهمید چه کار می‌کند، حتی با چاقو نیز ضرباتی بر پیکر بی‌جان قربانی جنایت زد. عقربه‌های ساعت 30/12 ظهر را نشان می‌داد که حمید با دوستش تماس گرفت و گفت چه بلایی سر همسر او آورده است.

امان الله بلافاصله خودش را رساند، مرد جوان و دوستش در آشپزخانه گودالی شبیه قبر حفر و جسد را دفن کردند.

آنها سپس دختر بچه بیگناه را در یکی از خیابان‌های پرتردد تایباد رها کرده و فراری شدند. کودک بیگناه توسط پلیس به یکی از مراکز بهزیستی تحویل داده شد.

اما راز این جنایت با اعلام گم‌شدن سمیه از سوی خانواده‌اش و با توجه به گم شدن شوهر او پرونده‌ای را روی میز کارآگاهان پلیس آگاهی تایباد گشود.

تحقیقات ابتدایی چهره حمید را به عنوان آخرین کسی که به این خانه رفت و آمد داشته به عنوان مظنون برای کارآگاهان نمایان ساخت. با دستورات تخصصی قاضی «ریزه گی»، حمید که پس از ارتکاب جنایت خود را به زندان معرفی کرده بود برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال یافت.

همزمان مأموران مخفیگاه امان‌الله را نیز شناسایی و او را دستگیر کردند. دو مظنون پرونده در برابر شواهد ناچار به بیان حقیقت شدند و در اعتراف‌هایی هولناک به قتل فجیع سمیه و دفن جسد داخل آشپزخانه اعتراف کردند. در پی این اعتراف‌ها، جسد زن جوان از دل خاک خارج شد و به پزشکی قانونی انتقال یافت. قاضی ریزه‌گی نیز دستورات لازم را برای پیگیری‌های علمی و بازجویی تخصصی از متهمان تا زمان کشف دیگر ابعاد مبهم این جنایت صادر کرد. سرهنگ «محمد رضا روحی» رئیس پلیس تایباد نیز در این باره گفت: تحقیقات پرونده ادامه دارد. / ایران

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.