1395-03-11 16:29
2095
0
32904

افشای دليل جدايی امير مهدی ژوله از دور همی + عکس

من به پيشنهاد مهران مديري و تاييد مهراب نگارش بخش استنداپ كمدي هاي اقاي مديري رو به عهده گرفتم و تا چهارده پونزده قسمت اول اين كار رو انجام دادم.

به گزارش گلستان ما به نقل از باشگاه خبرنگاران، امیر مهدی ژوله در صفحه اینستاگرام خود خبر جدایی از برنامه دورهمی را داد  و نوشت : 

"من به دعوت مهراب قاسم خاني كه نويسنده و كارگردان مجموعه دورهمي بود يكي از نقشهاي بخش نمايش كار رو بازي كردم.من به پيشنهاد مهران مديري و تاييد مهراب نگارش بخش استنداپ كمدي هاي اقاي مديري رو به عهده گرفتم و تا چهارده پونزده قسمت اول اين كار رو انجام دادم.

بعد از جدايي مهراب به بچه ها كمك كردم كه كار با همون روال و همون فرمون پيش بره.حالا هم كه قرار شده طرح نمايش عوض بشه به خاطر نياز شديدي كه به بازسازي روحي و جسمي و ذهني دارم و سرپرستي يك كار پر بيينده و بازي كردن تو اون از توان فعليم خارجه ،از مهران مديري و تهيه كننده ها عذر خواهي كردم و از كار جدا شدم.

ممنون از مهراب كه فكر كرد من توان بازي كردن دارم و اين فرصت رو در اختيارم قرار داد.ممنون از مهران مديري كه اعتماد كرد و متن استنداپ كمدي هاشو به من سپرد و ممنون از تهيه كننده هاي كار كه لوس بازي هاي منو تحمل كردند.از اين به بعد بيننده پر و پا قرص برنامه دورهمي خواهم بود.يا علي"

امیر مهدی ژوله

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.