1393-06-25 14:34
893
0
2897

خانواده 2مقتولی که پس از تعرض به همسر دوست شان، فیلم آن را پخش کرده بودند، از قصاص قاتل صرفنظر کردند

23آبان سال 89 ماموران پليس از قتلي در شهرقدس با خبر شدند. تيم جنايي پس از حضور در محل متوجه شدند، جسد متعلق به مرد جواني به نام مهران است كه با شليك چند گلوله به قتل رسيده است.

به گزارش گلستان ما ، در حالي كه تحقيقات در اين زمينه ادامه داشت، كشف جسد ديگري به پليس گزارش شد. قرباني اين جنايت همايون نام داشت كه او هم با شليك گلوله به قتل رسيده بود. بررسي‌هاي علمي پليس نشان داد، هر دو قرباني با يك اسلحه به قتل رسيده‌اند و قرباني جنايتي خاموش شده‌اند.

از سوي ديگر كارآگاهان متوجه شدند كه هر دو قرباني شب قبل از جنايت در يك مهماني حضور داشته‌اند. ماموران براي كشف سرنخي از جنايت به تحقيق از دوستان قرباني پرداختند كه يكي از آنها به نام بهادر گفت: چند روز قبل همراه دو مقتول- مهران و همايون- و چند نفر ديگر در يك ميهماني بودم. مهران از گوشي تلفن همراهش فيلمي نشان داد كه در آن با همايون و دوستانش به زني تعرض مي‌كردند. وقتي فيلم را ديدم متوجه شدم آنها به همسر يكي از دوستانم كه شهاب نام دارد، تعرض كرده‌اند. من هم ماجرا را به شهاب گفتم. شهاب هم بعد از اطلاع اسلحه‌يي تهيه كرد و تصميم به انتقام گرفت. مهران و همايون را به قتل رساند و حالا هم مي‌خواهد منصور و چند نفر ديگر را به قتل برساند.

با كشف اين سرنخ ماموران تجسس براي دستگيري قاتل خشن را آغاز كردند كه به آنها اطلاع دادند پيكر نيمه جان منصور در حاشيه شهر پيدا شده است. منصور بلافاصله به بيمارستان انتقال يافت و با تلاش پزشكان از مرگ نجات يافت.

منصور پس از بهبود حالش به ماموران گفت: در حال عبور از محل بودم كه شهاب با تهديد اسلحه من را سوار ماشينش كرد و به اطراف شهر برد. بعد هم در محل خلوتي توقف كرد و هر دو پياده شديم. شهاب ماجراي فيلم سياه را مطرح كرد و بعد به طرفم شليك كرد. او فكر كرد كه كشته شده‌ام به خاطر همين محل را ترك كرد اما چند نفر من را به بيمارستان منتقل كردند و نجات پيدا كردم.

تيم جنايي كه احتمال مي‌دادند متهم مرتكب قتل‌هاي ديگري شود رديابي‌هاي گسترده‌يي را آغاز كرده و سرانجام موفق به دستگيري قاتل مسلح شدند. متهم در بازجويي‌ها با اعتراف به جرم خود گفت: پس از اطلاع از ماجراي فيلم تصميم به قتل افرادي كه همسرم را مورد آزار قرار داده بودند گرفتم. بعد از قتل مهران و همايون، منصور را هم به محل خلوتي بردم و به او شليك كردم اما نمي‌دانستم كه زنده مانده است.

بعد از كامل شدن تحقيقات، بازپرس شهاب42 ساله را به اتهام مباشرت در دو فقره قتل عمد و بهادر 42ساله را مجرم شناخت و پرونده براي رسيدگي روي ميز هيات قضايي شعبه 74 دادگاه كيفري استان تهران قرار گرفت. پيش از برگزاري جلسه محاكمه اولياي دم دو پرونده با حضور در دادسرا از متهم اعلام گذشت كردند بنابراين شهاب از جنبه عمومي جرم پاي ميز محاكمه حاضر مي‌شود. / اعتماد

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.