1393-12-19 12:34
2036
0
11714
استفاده از مواد مخدر در پشت صحنه فیلمبرداری؛

افشاگری های جنجالی بازیگر زن سینما ایران ! + تصاویر

برخی بازیگران پشت صحنه فیلم‌ها موادمخدر مصرف می‌کنند. آرش مجیدی بازیگر زیر هشت، آخرین گناه، رستگاران، شیدایی و ارمغان تاریکی در پاسخ به این پرسش گفت: «پاسخ به این سؤال سخت است اما من به شخصه ترجیح می‌دهم جدول سودوکو حل کنم!»

به گزارش گلستان ما به نقل از جام نیوز، برخی بازیگران پشت صحنه فیلم‌ها موادمخدر مصرف می‌کنند. آرش مجیدی بازیگر زیر هشت، آخرین گناه، رستگاران، شیدایی و ارمغان تاریکی در پاسخ به این پرسش گفت: «پاسخ به این سؤال سخت است اما من به شخصه ترجیح می‌دهم جدول سودوکو حل کنم!»

عباس غزالی نیز در این باره گفت: «من نمی‌دانم چه فردی و چگونه این کار را انجام می‌دهد... معتقدم فضای هنری ما مسموم نیست و اگر افرادی هستند که سوءاستفاده می‌کنند و به بیراهه می‌روند و راه کج را پیش گرفته‌اند، دلیل بر بد بودن همه نمی‌شود».

با این حال هستی مهدوی فر در این باره تأکید کرد: «به‌ نظرم تأثیری که یک بازیگر از استعمال موادمخدر می‌پذیرد با یک فرد معمولی فرق دارد.

فکر می‌کنم برخی از بازیگران از موادمخدر برای تمرکز روی نقش استفاده می‌کنند یعنی خیال می‌کنند اگر سر صحنه از موادمخدر استفاده کنند، می‌توانند بهتر بازی کنند.

معتقدم سینما چنین معضلی دارد و زرق و برق این حرفه زیاد است، به خصوص وقتی بازیگری به شهرت می‌رسد، درصد هوش خود را بالا‌تر از آدم‌های معمولی می‌بیند و این باعث می‌شود که تصور کند بر همه چیز اشراف دارد، گویی خودبزرگ‌ بینی پیدا می‌کند و تصور می‌کند با یکی دو مرتبه مصرف مواد به اعتیاد مبتلا نمی‌شود. البته همین تصور اشتباه باعث این اتفاق می‌شود.

من خودم به عینه سر صحنه این ماجرا را دیده‌ام. به خاطر دارم سر کاری ۲ـ۳ ساعتی معطل بودیم، چون آقای بازیگر و مدیر تولید ناپدید شدند، در واقع مدیر تولید بازیگر را برای استفاده از مواد با خود برد و بعد از چند ساعت دوباره برگشتند. از این اتفاق‌ها زیاد می‌افتد».

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.