1393-07-11 12:34
1565
0
3734

اتفاقات ناخوشایند در راه آرژانتین !!!

به احتمال قوی به زودی تحریم های زیادی علیه آرژانتین وضع خواهد شد و پیش‌بینی می شود به زودی فتنه آبی یاسفید در آن کشور به راه بیندازند و شعار ما بی شماریم بدهند.

اصولاً هر کشوری که مقابل نظام سلطه و امپریالیسم موضع بگیرد در مدت بسیار کوتاهی اتفاقات ناگواری برای آن پیش خواهد آمد. تجارب بدست آمده در زمان ایران مصدق و ایران احمدی نژاد یا ونزوئلای هوگو چاوز یا زیمبابوهرابرت موگابه یا شیلی سالوادور آلنده و ... نشان می دهد به زودی آرژانتین با مشکلات اقتصادی شدید دست به گریبان می شود و رکود و تورم این کشور را در بر خواهد گرفت.

اگر دولت کریستینا فرناندز مانند دولت آلنده با کودتا و خودکشی همراه نشود به احتمال قوی با فشار های اقتصادی از سوی بورژوا هایی که قدرت اقتصادی را به دست دارند و همواره نوکر استعمار و آمریکا بوده اند مردم را وادار می‌کنند تا به او دیگر رأی ندهند.

از طرفی خانم فرناندز باید منتظر سرطان ناگهانی که برای چاوز و فیدل کاسترو و سرطانی که به سر شوهر خودش آمده باشد یا ویروس هایی مانند ویروس ابولا و ایدز و ...

اتفاقات ناخوشایند در راه آرژانتین

به احتمال قوی به زودی تحریم های زیادی علیه آرژانتین وضع خواهد شد و پیش‌بینی می شود به زودی فتنه آبی یاسفید در آن کشور به راه بیندازند و شعار ما بی شماریم بدهند.

حتی گمان می رود به زودی شبکه جدید BBC آرژانتین به بهره برداری خواهد رسید و یکی از خواننده های آن کشور به آمریکا خواهد رفت و خواهد گفت دیگر صدای من را از تلویزیون پخش نکنید.

کریستینا فرناندز در نطق آتشین خود در سازمان ملل ضمن حمایت از ایران، علیه استکبار جهانی و تروریستپروران واقعی سخن گفت که شبکه های غربی سخنرانی وی را قطع کردند.

پیامبر (ص): خداى عزوجل مى فرماید: به عزّت و جلالم سوگند که از ظالم در دنیا و آخرت انتقام مى گیرم و از کسى هم که مظلومى را ببیند و بتواند یاریش کند و نکند بى گمان انتقام مى گیرم. کنزالعمال، ج3، ص 505، ح 7641.

پ,ن : از اظهارات خانم فرناندز واقعا ناراحت شدم، یکى از افتخاراتم این بود که ایران در مسأله آمیا نقش داشته و چندتا صهیونیست رو از بین برده...

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.