1395-02-29 07:22
9875
10
32153
وبلاگ معبر سایبری فندرسک منتشر کرد:

انشاء فائزه هاشمی : فتنه 88 خود را چگونه گذراندید؟

پس از این ماجرا برای مدتی از فریبای مهربان بی خبر بودم تا اینکه من را برای خوردن آب خنک به مکانی بردند و در آنجا بود که دوباره فریبا را دیدم و دوباره یاد خاطرات فتنه 88 برایمان زنده شد. این بود انشاء من.

به گزارش گلستان ما به نقل از وبلاگ معبر فندرسک، من در ایام فتنه 88 برای خرید ساندویچ به خیابان رفتم. ساندویچ فروشی کمی شلوغ بود. در آنجا بود که با خانمی به اسم فریبا ک آ آشنا شدم و باهم دوست های صمیمی شدیم.

فریبا خانم بسیار مهربان و خوبی بود. شغل فریبا پست چی بود و اخبار ایران را برای انگلیسمخابره می کرد و از آنها برای برخی از کارها در ایران دستور می گرفت.

من در همان ساندویچ فروشی با سایر دوستان فریبا آشنا شدم اما به دلیل اینکه ساندویچ فروشی بسیار شلوغ بود دوستان فریبا مجبور می شدند با باتوم بر سر چند نفر بزنند اما کسی متوجه نشدآنان دوستان فریبا هستند!

موضوع انشاء فائزه هاشمی : فتنه 88 خود را چگونه گذراندید؟

مردم که برای خرید ساندویچ حسابی شلوغ کرده بودند مدام داد می زدند نترسید نترسید ماهمه باهم هستیم. حتی وقتی ساندویچ فروش گفت چند تا ساندویچ بزنم همه باهم صدا زدند ما بیشماریم اما دروغ می گفتند.

در همین لحظه بود که از انگلیس به فریبا گفتند تا به من بگوید برای خریداران ساندویچ در خصوصفایده های ساندویچ صحبت کنم و برای همین عکس صاحب ساندویچ فروشی را در دست گرفتم و با مردم صحبت کردم.

من و برادرم  م هـ در ایام فتنه 88 بسیار کیف می کردیم و با خود می گفتیم اگر مردم همینطور به ساندویچ فروشی هجوم بیاورند پدر را مدیرعامل ساندویچ فروشی می کنیم و هرکدام از ما نیزپستی و مقامی در ساندویچ فروشی بدست خواهیم آورد.

اما از بدشانسی ما فریبا و دوستانش لو رفتند و اعلام شد ساندویچ های آنجا توسط انگلیس وبهائی ها نجس شده است و مردم هم که ازین موضوع مطلع شده بودند به خیابان ها ریختند و علیه آن ساندویچ فروشی شعار دادند.

پس از این ماجرا برای مدتی از فریبای مهربان بی خبر بودم تا اینکه من را برای خوردن آب خنک به مکانی بردند و در آنجا بود که دوباره فریبا را دیدم و دوباره یاد خاطرات فتنه 88 برایمان زنده شد. این بود انشاء من.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

یاس

چرا به گونه ای خبر تولید میکنید که یک گروه سیاسی جامعه را زیر سوال ببرید مردم از این بازیهای شما خسته شدند چرا با حرفهایی که 2 ریال هم نمی ارزد وقت گرانبهای مردم را هدر می دهید شما که دم از ... می زنید چرا اینگونه رفتار می کنید و غوغا سالاری می کنید

0
0
پاسخ
1395-03-19 06:01
Artan

لطفا به دليل توهين آميز بودن اين متنآن را حذف كنيداحترام حتي به مخالفان نشان دهنده شخصيت ماستممنون

0
0
پاسخ
1395-03-25 10:00
امین

خیلی بی وجدان و... تشریف دارید...البته حق دارید چون توی یه شهر بیست هزار نفری نشستی و نمیدونی توی کشور هشتاد میلیونی چی میگذره...این چه متن مسخره و مضحکیه،آدم عارش میاد بگه گالیکشیه پیش کسی از شهری مثل تهران و مشهد و تبریز و یزد وغیره که این متنو بخونه...فقط بگم مسئول سایت نه از خبرنگاری و اطلاع رسانی چیزی میدونی نه رسالت میدونی چیه

0
0
پاسخ
1395-11-30 11:15
بسیجی

[quote name="یاس"]چرا به گونه ای خبر تولید میکنید که یک گروه سیاسی جامعه را زیر سوال ببرید مردم از این بازیهای شما خسته شدند چرا با حرفهایی که 2 ریال هم نمی ارزد وقت گرانبهای مردم را هدر می دهید شما که دم از ... می زنید چرا اینگونه رفتار می کنید و غوغا سالاری می کنید[/quote]از کی شما شده اید مردم ...مردم اون پابرهنه هایی هستند که امثال این خانم وبرادر هایش حق شان را بالا کشیده است ..لطفا بنشین و بیش از این گند نزنید نکنه به شما از این خانواده چیزهایی عین بقیه که در استان نشسته اند رسیده است خجالت بکش دزدی که شاخ دم ندارد

0
0
پاسخ
1395-12-03 19:51
محمد

متاسفم برای خیلی ها.مردم خودشان درک و فهم دارن و بد و بدتر و میشناسن

0
0
پاسخ
1396-01-02 15:59

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.