1395-02-22 12:26
7750
1
31831
وبلاگ هما نوشت:

«مدافعان حرم» یا «مدافعان اسد»؟! مسئله این است !

بی بی سی عصبانی است! بی بی سی نگران و دستپاچه شده و آن وقت هایی که بی بی سی خشمگین می شود معنی اش این است که نظام استکباری غرب بیش از او عصبانی است. بی بی سی به شدت از «مدافعان حرم» عصبانی است؛ اما دلیل این عصبانیت چیست؟

به گزارش گلستان ما، وبلاگ هما (هسته های مقاومت اسلامی) می نویسد: بهتر باشد خیلی کوتاه به تعریف «مدافعان حرم» بپردازیم. «مدافعان حرم» لغتی است که از حدود چهار سال پیش ابداء شده و به کسانی اطلاق می شود که به صورت داوطلبانه برای دفاع از حریم و حرم حضرت زینب(س) و بقیه ائمه اطهار (علیهم السلام) در مقابل حمله نیروهای داعش و تکفیری ها، به عراق و سوریه رفته و می جنگند...

لغت «مدافعان حرم» پس از ابداء کاملا اتفاقی، کم کم به یک فرهنگ تبدیل شد و بار دینی و انقلابی بسیار عمیق و تاثیرگذاری در جامعه به خود گرفت. با این که دفاع از حرم به گفته خود «مدافعان حرم» در امتداد هشت سال دفاع مقدس است اما فرهنگ دفاع از حرم در طول این چهار سال ویژگی هایی به خود گرفته که تحمل آن برای بی بی سی و اربابانش سخت از تحمل فرهنگ دفاع مقدس شده است. برخی از این ویژگی ها از این قرارند:

۱- وقتی «مدافعان حرم» جان خود -یعنی عزیزترین سرمایه خود- را فدای دفاع از حرم نوادگان پیامبر اسلام (ص) می کنند، این بدان معناست که اسلام همچنان بعد از سالها تهاجم فرهنگی و سیاسی بی بی سی و علیرغم میل اربابان بی بی سی هنوز در دل ایرانیان کاملا زنده است و فراموش و حتی کمرنگ هم نشده است.

۲- در بین شهدای مدافع حرم تعداد جوان ها بیش از دیگران است و حتی جوان بیست ساله هم در بین آنها دیده می شود و این یعنی جوانانی که روزهای پیروزی انقلاب اسلامی و حتی دفاع مقدس را ندیده اند همچون شهدای هشت سال دفاع مقدس جان خود را فدای اسلام و انقلاب اسلامی کنند و این یعنی اثبات پایبندی نسل جدید ایران به ارزشهای انقلاب سال ۵۷ تا پای جان.

۳- دفاع از حرم اهل بیت (علیهم السلام) هم اکنون در ایران صورت نمی گیرد بلکه توسط ایرانی ها در کشورهای دیگر انجام می شود و این یعنی مرزهای اعتقادی جمهوری اسلامی علنا و کاملا به صدها کیلومتر خارج از مرزهای جغرافیایی اش انتقال داده شده است و تمام مدافعان ایرانی حرم نیز این طرز فکر را پذیرفته اند و به همین دلیل داوطلبانه پا در این میدان دشوار نبرد نهاده اند.

۴- در میدان جنگ دفاع از حرم اهل بیت (علیهم السلام) به جز نیروهای ایرانی چند گروه دیگر هم حضور دارند همچون تیپ فاطمیون داوطلبان افغانی، تیپ حیدریون داوطلبان عراقی، تیپ زینبیون داوطلبان پاکستانی و نیروهای حزب الله لبنان که همگی «داوطلبانه» تحت فرماندهی نیروهای ایرانی برای دفاع از حرم اهل بیت(علیهم السلام) با تکفیریهای صهیونیستی سعودی می جنگند و این یعنی صدور تفکر انقلاب اسلامی به خارج از مرزهای ایران و ملت های دیگر.

۵- «مدافعان حرم» چه ایرانی و چه از ملیت های دیگر در صحبت ها و وصیت نامه هایشان پس از ذکر اهمیت دفاع از حریم اهل بیت، ایران را مرکز جبهه مقاومت دانسته و اظهار می کنند که برای دفاع از حرم اهل بیت و دفاع از جبهه مقاومت اسلامی در حال جنگ هستند و این دلیل دیگری است بر صدور تفکر انقلاب اسلامی.

موضوع صدرو تفکر انقلاب اسلامی با توجه به موارد فوق الذکر و بسیاری دلایل دیگر بی بی سی را به وحشت انداخت و اتاق فکر بنگاه دروغ پراکنی را به تکاپو واداشت تا واکنشی از خود نشان دهد تا سرعت گسترش فرهنگ «مدافعان حرم» را کُند نماید. مدتی بر کوس  تکراری «چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است» نواخت تا هزینه های مادی و جانی دفاع از حرم را زائد و غیرعاقلانه جلوه دهد ولی نیرنگش کارگر نشد. مدتی هم قصد کرد جانفشانی های «مدافعان حرم» را در ازای حقوق های میلیونی توجیه کند که این حیله هم نگرفت و مخاطبانش قانع نشدند. بی بی سی به اتاق فکرش بازگشت تا چاره ای بیندیشد و حیله ای جدید سوار کند. بنگاه دروغ پراکنی روباه پیر این بار به این نتیجه رسید که باید لغتی از خود بسازد تا بار فرهنگی و انقلابی و جریان ساز کلیدواژه «مدافعان حرم» را خنثی و ساقط کند. چون می دانست که با افتادن عبارت «مدافعان حرم» بر سر زبان ها بود که تفکر اسلام انقلابی باردیگر در اذهان جوانه زد و هزاران شکوفه داد. پس سعی کرد با کلمه ها به جنگ این دو کلمه برود. اختراع جدید اتاق فکر بی بی سی این عبارت بود: «مدافعان اسد»!

قصد سازندگان «مدافعان اسد» این بود که فداکاری های شهدا و رزمندگان مدافع حرم را در حد دفاع از یک شخص و یک حاکم سیاسی تنزل دهند تا موضوع دفاع از حرم را از بعد معنوی به بعد مادی فرو بنشانند و نهایتا این سوال را در اذهان مطرح کنند که «آیا دفاع از یک شخص همچون بشار اسد ارزش این همه هزینه و دشمن تراشی و خون ریزی و جان دادن را برای ایرانیان دارد؟»

لغت جعلی «مدافعان اسد» در ابتدا به مذاق اربابان بی بی سی و بعضی از گمراهان در داخل ایران شیرین آمد و در فضای مجازی و حقیق پیوسته از آن دم زدند و جوسازی کردند اما طولی نکشید که جریان نشر دهنده لغت جعلی «مدافعان اسد» در مقابل این سوال فراگیر اذهان عمومی عاجز ماند که «چه کسی حاضر است به خاطر دریافت پول و یا صرفا دفاع از یک شخصیت سیاسی بیگانه جان خود را به خطر اندازد و لبه تیز چاقوی داعش را روی گردن خود حس کند؟» هر چند امروز بودن بشار اسد در مسند قدرت سوریه مساوی است با نبودن اسرائیل و نا امنی برای رژیم صهیونیستی چرا که وی همچون پدرش سالهاست در حال جنگ و مقابله با صهیونیسم و اسرائیل است، اما واضح است که هیچگاه بودن و ماندن شخص بشار اسد برای مدافعان حرم، هدف نبوده بلکه هدف نظام جمهوری اسلامی و مدافعان حرم دفاع از حرم اهل بیت و دفاع از «تفکر» ضد صهیونیستی در سوریه است که اتفاقا ماندن بشار اسد وسیله ای است برای تحقق این هدف.

سازندگان لغت جعلی «مدافعان اسد» برای این دروغ خود در بین مخاطبانشان مشتری چندانی نیافتند و باز هم روسیاه شدند. واقعا چه کسی حاضر است در راه دریافت پول و یا حمایت از حاکم یک کشور بیگانه بدنش توسط تکفیری ها تکه تکه شود؟

اما برگردیم به سوالی که در تیتر این یادداشت مطرح شد، «مدافعان حرم» یا «مدافعان اسد»؟ !مسئله این است!» در جواب باید گفت مسئله برای بی بی سی و حامیانش این نیست بلکه مسئله این است که آنها از صدور بیش از پیش تفکر انقلاب اسلامی در منطقه غرب آسیا و دیگر نقاط جهان به وحشت افتاده اند و این دست و پا زدن ها و لغت سازی ها نتیجه همین ترس و وحشت است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.