1394-06-11 03:28
8241
15
19865
وبلاگ معبر سایبری فندرسک منتشر کرد:

هفت ایراد اساسی فیلم محمد رسول‌الله ساخته مجید مجیدی

این فیلم از نظر این حقیر ایراداتی داشت و نقدهایی نیز بر اون روا بود که به آن ها اشاراتی می کنم.

به گزارش گلستان ما به نقل از معبر سایبری فندرسک، قسمت شد در سفر هفته پیش به مشهد مقدس جزء اولین کسانی باشم که در اولین اکران فیلم  محمد رسول‌الله این اثر از مجید مجیدی رو نگاه کردند.

این فیلم از نظر این حقیر ایراداتی داشت و نقدهایی نیز بر اون روا بود که به آن ها اشاراتی می کنم.

اولین ایراد این فیلم حرف نداشتن آن در کنار دنیای از حرف ها بود. فیلمی بی نظیر و فوق العاده با به تصویر کشیدن بهترین صحنه ها.

دومین ایرادی که می توان از فیلم گرفت میخکوب شدن به صندلی سینما بود که به دلیل شرایط بد بعضی از صندلی ها بدن آدم خسته و کوفته میشه.

هفت ایراد اساسی فیلم محمد رسول‌الله ساخته مجید مجیدی

سومین ایراد این فیلم جذابیت بیش از حد اونه که گاهی یادتون میره کجا نشستین و دور اطرافیان شما چه کسانی هستند و حتی شاید یادتون بره نفس بکشید.

چهارمین ایراد این فیلم عدم منطبق بودن شرایط فیلم با شرایط سینماهای ایرانه که متأسفانه بخاطر این فیلم زود ظرفیت صندلی های سینما پرمیشه.

پنجمین ایراد رو چشم پزشک ها گرفتند؛ چون از بس آدم جذب فیلم میشه یادش میره پلک بزنه که باعث خشک شدن چشم میشه و برای چشم ضرر داره.

ششمین ایراد این فیلم ضربه اقتصادی هست که به خانواده ها میزنه چون آدم حیفش میاد تنها این فیلم رو ببینه و وقتی هم که این فیلم رو دید دلش میخواد دوباره هم ببینه.

هفتمین ایراد این فیلم ضربه بزرگی هست که به سینما میزنه چون بعد دیدن این فیلم توقع آدم بالا میره و فیلم های دیگه هیچ جذابیتی براش نداره.

پ,ن 1: هرکی این فیلم رو نبینه نصف عمرش در فناست از ما گفتن بود.

پ,ن 2: میخواستم تیتر بزنم فیلم محمد رسول‌الله فیلم های جادویی هالیوود را بلعید. خوشحال میشم یکی دیگه بزنه.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

ولایتمدار

اینجاست که میگن مؤمن باید کیّز باشه.اول که تیتر رو خوندم گفتم ببین با زاسماعیلی به چی گیر داده.اما متن چیز دیگه ای بود.درواقع باز هم شما نقیض وار کار کردین که تأثیرش در مخاطب خیلی زیاده.به قول خودتون لایک کم الله

0
0
پاسخ
1394-06-11 04:10
حبیب

آقا یا خانم ولایتمدار فکر کنم شما معنی کیز رو خوب متوجه نشدید.آقای سایبری فندرسک زیرکی به خرج نداد بلکه چیزی نوشتن که دیگران نخواهند نوشت

0
0
پاسخ
1394-06-11 04:56
مجتبی

حالا چه فرقی داره کیزی و چیز نوشتنتیتر جالبی نبود آدمو فریب میدهآدم حس میکنه بهش بی احترامی شده.ولی کنجکاو شدم برم فیلمو ببینم.گلستان ما لطفا بجای زدن اینجور مطالب زمان و مکان اکران این فیلمو تو گرگان بگو

0
0
پاسخ
1394-06-11 05:36
علی

حرف شما درست اما شما باز هم وارد متن شدی و خوندی/یه نقطه قوت اساسی توی این تیتر اینه که راه رو بر نقدهای بنی اسرائیلی زنجیره ای ها بست. با تیتر "ایراد اساسی" نشون داد این فیلم ایرادی نداره..

0
0
پاسخ
1394-06-11 08:34
شمشادی

چه بی مزه

0
0
پاسخ
1394-06-11 19:07
علی

سلام ..شما توی دورۀ قرارگاه خاتم بودید ؟وای چقدر دوست داشتم ببینم تون ...چقدر حیف شد ..

0
0
پاسخ
1394-06-12 20:16
پژمان

سلام.من این فیلم رو دیدم.بنظر بد نبود ولی ایراداتی که از دید من داشت به شرح زیر است.1-عدم داشتن جذابیت های کافی.فیلم محمد رسول الله(ص) ساخته هن تین تون رو ببینید می فهمید یعنی چه.2-در جنگ ها زیاد درست مانور داده نشد.3-خیلی پردکنده بود.اول فیلم با داستان شعب ابی طالب شروع می شود و بعد دوران کودکی پیامبر بعدش نوجوانی و جوانی و زمان رسالت پیامبر (ٌص) حذف می شود و دوباره به شعب ابی طالب بر می گردد.فیلم باید جامع و مانع باشد.4-گران بودن بلیط آن.باید بهایش پایین باشد تا مخاطب بیشتر جذب شود.

0
0
پاسخ
1394-06-14 16:16
داود

من با مجتبی موافقم جالب نیست ادم همچین تیتری بزنه ، چون مخاطب فک میکنه فریب خورده و به شعورش توهین شده .

0
0
پاسخ
1394-06-15 10:07
adam

فکر میکنم بی نهایت اغراق کردید. شاید با خودتون فکر کردین که چه راه خلاقانه ای برای تبلیغ فیلم پیدا کرده اید. نام محمد بهترین تبلیغ برای این فیلم هست و فیلم دیده خواهدشد. فیلم آنچنان که شما اشاره کردید ایراداتی دارد. اما نه این ایراداتی که شما ذکر کردید. در نهایت حق هم دارید. گفته می شود 120 میلیارد هزینه شده باید یه جوری بفروشه. باید از هر طریقی تبلیغ بشه. ارادت من به پیامبر اکرم(ص) باعث نمیشود ضعف های این فیلم را نبینم.

0
0
پاسخ
1394-06-16 08:17
داود ترکمن

سلام برهمه البته من اولین شب اکران فیلم را دیدم آنهم بخاطردوست داشتن پیامبر اکرم (ص) وخوب من هم قبلش دنبال یک هیجان خاص بودم ولی بعد متوجه شدم که حدود90درصد این فیلم مربوط به قبل از به دنیا آمدن ونوزادی وکودکی ونوجوانی آن حضرت بوده ونباید دنبال هیجان بلکه همان آرامش فیلم عالی بود ولی یه جاهایی مثل آن مترجم بدوی که . انتخاب دوبله آن جالب نبود اصلا آیا نیاز به بیان زبان دیگر و زیرنویس داشت !!!

0
0
پاسخ
1394-07-24 16:07

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.