1394-05-09 13:26
4599
0
18308
قمه زنی؛

انتقاد تحریفی یک زن از رستاخیز تحریف شده + تصویر

 به طور معمول در تمام دنیا اگر لباسی گِلی شده باشه اون لباس رو با گِل نمی‌شورند چون کثیف تر میشه و کار به جایی می رسه که دیگه قسمت تمیزی از اون لباس بجا نمیمونه.

به گزارش گلستان ما به نقل از معبر سایبری فندرسک، به طور معمول در تمام دنیا اگر لباسی گِلی شده باشه اون لباس رو با گِل نمی‌شورند چون کثیف تر میشه و کار به جایی می رسه که دیگه قسمت تمیزی از اون لباس بجا نمیمونه.

این قصه حالا برای فیلم تحریف شده رستاخیز اتفاق افتاد و در تجمع اعتراض آمیز علیه این فیلم، یک زن اقدام به قمه زنی آن هم در مقابل چشم چندین مرد نامحرم با حرکاتی ناموزون کرد.

انتقاد تحریفی از رستاخیز تحریف شده

 تا لود شدن کامل تصویر شکیبا باشید

در این سال ها که قمه زنی نوعی بدعت در دین به حساب میاد و بارها و بارها دشمنان و منقدین اسلام و شیعیان از این بدعت برای تخریب چهره مسلمانان و شیعیان استفاده کردند، و این زن به بهانه نقد فیلم رستاخیزکه تحریفی از واقعه عاشورا رابه نمایش درآورده است، اقدام به انجام حرکت تحریف شده عزاداری به شکل قمه زنی کرد.

اگر به وضوح به این ماجرا نگاه کنیم به خوبی در میابیم که افرادی در حمایت از فیلم تحریف شده رستاخیز دست بهاقدامی تحریف شده تر می زنند تا بگویند منتقدین ما خود نیز در مورد عاشورا دست به اقدامات تحریف شده تریزده اند.

قمه زنی بدعتی در دین است که توسط آخوند انگلیسی ملعون، سید صادق شیرازی در حال رواج داده شدن است تا وی بتواند به کمک حامیان انگلیسی خود در دین اسلام و مذهب شیعه تحریفاتی جهت تخریب ایجاد کند.

رهبر معظم انقلاب : «هرکاری که برای انسان ضرر داشته یا باعث وهن دین و مذهب گردد حرام است و مؤمنین باید از آن اجتناب کنند قمه‌زنی علاوه بر این‌که از عرفی از مظاهر حزن و اندوه محسوب نمی‌شود و سابقه‌ای در عصر ائمه، علیهم‌السلام، و زمان‌های بعد از آن ندارد و تأییدی هم به شکل خاص یا عام از معصوم، علیه‌السلام، در مورد آن نرسیده است. در زمان حاضر موجب وهن و بد نام شدن مذهب می‌شوددر هیچ حالت جایز نیست»( اجوبة الاستفتائات، ترجمه فارسی، ص326.)

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.