1393-12-18 05:35
6715
2
11611
وبلاگ خورشید عالم تاب:

قاسم سلیمانی ایرانی و رابینهود غربی ها

در ایران باستان یکبار فردوسی طوسی شاعر پر آوازه ایران زمین در همین راستا برای نشان دادن قدرت مردان ایرانی و توانایی های شگفت انگیز سپاه ایران یک چهره اسطوره ای به نام رستم پهلوان را آنگونه ماهرانه به تصویر قلم کشید که تا به امروز نام رستم از سر زبان ها نیفتاده است.

به گزارش گلستان ما، وبلاگ خورشید عالم تاب در جدید ترین پست خود نوشت: چرا ما درباره توانایی های ژنرال هایمان انیمیشن های حرفه ای و جذاب نمی سازیم؟

دانلود کارتون رابینهودیکی از کارتون هایی که در سن طفولیت برایم جذاب بود داستان رابینهود بود. رابینهودی که من در کارتون دیدم یک روباه باهوش بود که به مستمندان کمک می کرد. شاید کمتر توجه کرده ایم که رابینهود یک شخصیت انگلیسی است. اگرچه در ایران به دلیل مکاری و حیله گری و استعمار طولانی کشورهای آسیا از انگلیس به عنوان روباه پیر یاد می شود ولی رابینهود یک روباه جوان و بسیار باهوش است.

وظیفه کارتون رابینهود چیست؟

شاید کارتون رابینهود بخواهد به جوانان ایرانی و عربی بگوید این روباه پیری که شما به عنوان انگلیس می شناسید یک شخصیت خیر و نیکوکار است که میخواهد حق مستمندان را از زورگویان پس بگیرد. و ما در آن زمان نمی فهمیدیم که کارتون رابینهود چه دروغ های بزرگی به نسل اول و دوم انقلاب می گوید.

انگلیس ناچار است ...

در حقیقت دولت استعمارگر انگلیس ناچار بود با ساختن یک کارتون بسیار حرفه ای و جذاب تصویر حیوانی و پلید و روباه صفت خود را در نسل های آینده کشورهای خاورمیانه به عنوان یک چهره نیکوکار ترمیم و اصلاح کند.

در آن زمان مسلمان های ایران انیمیشن ساز حرفه ای نداشتند. و ما در امور فرهنگ سازی مصرف کننده مطلق محصولات غربی بودیم. اما امروزه که در امر سینما و انیمشن به پیشرفت های قابل توجهی دست یافته ایم باید بتوانیم از نمادهای اسطوره ای ایران کارتون ها و انیمیشن های بسیار حرفه ای بسازیم.

امروزه سردار بزرگ حاج قاسم سلیمانی یکی از چهره های برتر ظلم ستیزی در خاورمیانه است. حالا که دشمن خود به توانایی های فوق العاده حاج قاسم سلیمانی اعتراف می کند چرا ما خودمان او را به جهان غرب بیشتر معرفی نکنیم.

حاج قاسم سلیمانی را تنها نگذارید

فردا دیر است ...

قاسم سلیمانی

چرا ما کارتون انمیشن نسازیم و حاج قاسم را در بیت المقدس به تصویر نکشیم؟ بگذارید حالا که دشمن از حاج قاسم سلیمانی مثل سگ به خود می لرزد، ما هم او را بزرگ کنیم. دقیقا زمانش هم همین امروز است. فردا اگر حاج قاسم به خیل شهدا پیوست دیگر دیر است. این را ما باید بفهمیم که اگر وظیفه حاج قاسم نبرد در میادین جنگ است ما هم باید با قلممان و هنرمان کنار حاج قاسم  در میدان های جنگ نرم و جنگ های رسانه ای بجنگیم.

بیایید مثل فردوسی پهوانان ایرانی را به رخ دنیا بکشانیم

در ایران باستان یکبار فردوسی طوسی شاعر پر آوازه ایران زمین در همین راستا برای نشان دادن قدرت مردان ایرانی و توانایی های شگفت انگیز سپاه ایران یک چهره اسطوره ای به نام رستم پهلوان را آنگونه ماهرانه به تصویر قلم کشید که تا به امروز نام رستم از سر زبان ها نیفتاده است. باید متذکر شویم که در غرب و آمریکا به دلیل نداشتن جنگجویان صاحب نام شرکت های فیلم سازی هالیوودی وظیفه رستم سازی را به دوش می کشند. ولی ما در ایران جنگجویان بزرگ کم نداریم، ولی اینکه چرا این جنگجویان به تصویر کشیده نمی شوند باید اصحاب سینما به ان پاسخ بدهند.

باید امروزه پیروزی های حاج قاسم را در نبرد با آمریکا افغانستان و پاکستان و سگ های وحشی اش [داعش] در عراق به تصویر بکشیم. و پس از آن حاج قاسم را در سوریه و لبنان نشان دهیم. ما باید حاج قاسم را در حال نمازخواندن در بیت المقدس نشان بدهیم. ما باید بتوانیم حاج قاسم را در حال نصب پرچم بزرگ "لا اله الا الله" و "الله الکبر" و پرچم سرخ رنگ "لبیک یا حسین" بر فراز بیت المقدس نشان دهیم.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

مشالگردی

این از ضعف فیلم سازهای ماست که چهرهی ملیمونو نمیشناسونن خیلیا تو کشور خودمون اسم سردار عزیزو نمیشناسن

0
0
پاسخ
1393-12-18 18:24
ز213

سلام و درود بر سردار بزرگ ایران و جهان حاج قاسم سلیمانی برای سلامتی این مرد بزرگ .. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

0
0
پاسخ
1394-01-09 04:57

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.