1396-05-17 05:44
749
0
42459
رئیس مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی دانش آموزی آموزش و پرورش گلستان:

راه اندازی پایگاه‌های مشاوره انتخاب رشته کنکور در استان/ هزینه های کذایی انتخاب رشته برای اغوای خانواده هاست

رئیس مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی دانش آموزی آموزش و پرورش گلستان گفت: پایگاه‌های انتخاب رشته کنکور سراسری در همه شهرهای استان راه اندازی شده است.

به گزارش گلستان ما، "خدیجه نقوی" با بیان مطلب فوق در گفتگو با خبرنگار کلاس بیست؛ اظهار کرد: بیش از50 مشاور آموزش دیده در پایگاه های انتخاب آماده کمک به انتخاب رشته داوطلبان انتخاب رشته کنکور 96 هستند.

وی افزود: انتخاب رشته دانشگاه ها از 19 تا 23 مرداد  انجام می شود اما مشاورین ما در مراکز از امروز با 15 پایگاه در شهرستان ها به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته مشاوره می دهند.

رئیس مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی دانش آموزی گلستان تصریح کرد:  در این مراکز هر دانش آموز می تواند حداقل دو تا سه مرحله مشاوره شود لذا به دانش‌آموزان و خانواده‌های آن‌ها توصیه می‌کنیم که به این پایگاه‌های مجاز انتخاب رشته مراجعه کنند.

نقوی بیان کرد: هزینه های هر نوبت مشاوره در شهرهای مختلف متفاوت است و این مقدار بین 20 تا 70 هزار تومان دانش آموزان می باشد.

خانواده ها گول بازار داغ برخی سودجویان را نخورند

این مقام مسئول اذعان کرد: مشاوران آموزش و پرورش طی روزهای 13 و 14 مرداد با تازه ترین سهمیه ها و نحوه انتخاب رشته آشنا شده اند لذا بهترین افراد برای کمک به دانش آموزان کنکوری هستند.

وی با بیان اینکه خانواده ها گول بازار داغ برخی سودجویان را نخورند، خاطرنشان کرد: افراد غیرمتخصص، نامعتبر و غیر علمی در کمتر از یک هفته دفتری را اجاره می کنند و با استفاده از نام مشاورین غیربومی ، پایتخت نشین و پروازی هزینه های هنگفتی از خانواده ها دریافت می کنند .

هزینه های کذایی، انتخاب رشته را به سمت تجارت پرسودی برده

نقوی رئیس مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی دانش آموزی گلستان با بیان اینکه هزینه های کذایی، انتخاب رشته را به سمت تجارت پرسودی برده است، اذعان کرد: مراکز انتخاب رشته مانند قارچ یک شبه  سبز می شوند و با کسب سود فراوان پس از چند روز محو می شوند .

آموزش و پررش استان 50 درصد حق مشاوره پایگاه های انتخاب رشته خود را پرداخت می کند

رئیس مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی دانش آموزی گلستان در خاتمه توصیه کرد: ارائه خدمات در پایگاه های مشاوره به صورت 50 درصد آموزش و پرورش و 50 درصد خانواده می باشد، بنا براین خانواده ها به سمت متخصصین آموزش و پرورش  بوند چرا که نیاز جامعه و بازار کار توسط آموزش و پرورش احصا می شود.

لازم به ذکر است؛ آدرس پایگاه های انتخاب رشته بهمراه  شهر، شماره تماس و نام مسئول در اختیار این پایگاه خبری قرار گرفته که در ذیل برای مخاطبین آورده شده است.

adress paygah entekhabreshte

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.