1396-05-01 17:02
2132
0
41824
در علی آباد کتول انجام می شود؛

افتتاح «زیپ لاین» برای اولین بار در گلستان

اولین زیپ لاین تفریحی استان گلستان بزودی در پارک جنگلی کبودوال علی آباد افتتاح می گردد.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان؛ اولین زیپ لاین تفریحی استان گلستان به مسافت 160 متر بزودی در مسیر جنگلی آبشار تمام خزه ای کبودوال شهرستان علی آباد کتول افتتاح می گردد.

مهندس عالمی سرمایه گذار و مدیر این پروژه در گفتگو با خبرنگار طوبی گلستان گفت: هدف از اجرای این طرح ایجاد شور و نشاط در بین جوانان و همچنین استفاده از پتانسیل و ظرفیت گردشگری کبودوال می‌باشد. در ضمن مقدمات کار و تکمیل زیر ساخت های طرح به پایان رسیده است و منتظر افتتاح رسمی این زیب لاین در روزهای آتی هستیم.

وی در ادامه گفت: ایجاد شور و نشاط در بین جوانان بدون شک باعث کم شدن آسیب های اجتماعی و پر شدن اوقات فراغت می گردد. لذا بر آن شدیم تا اولین زیپ لاین استان گلستان به مسافت ۱۶۰ متر در شهرستان ایجاد کنیم که علاوه بر ایجاد شور و نشاط، معرفی های جاذبه های گردشگری استان،  اشتغال زایی نیز در پی داشته باشد.

عالمی در پایان ضمن تشکر از همه مسئولان استانی و شهرستانی که در راه اندازی این زیپ لاین همکاری داشتند اذعان داشت: امیدواریم مسئولین محترم استان و سایر شهرستان های استان مقدمات سرمایه گذاری و حمایت از بخش خصوصی را در ایجاد طرح هایی از این دست مبذول بدارند تا شاهد سرمایه گذاری در سطح کلان در بخش های مختلف گردشگری باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.