1396-02-06 13:56
2129
0
38278
فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی خبر داد؛

دستگیری سارق حرفه ای احشام و کشف ۷ فقره سرقت در کردکوی

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی از دستگیری سارق حرفه ای احشام و کشف ۷ فقره سرقت خبرداد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، سرهنگ علی اکبر خرمی فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی با اعلام این خبر گفت: در پی چندین فقره سرقت احشام در سطح حوزه شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی پاسگاه یساقی با انجام اقدامات تخصصی و فنی موفق شدند یک متهم را در رابطه با سرقت های اخیر شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی اظهار داشت: مشخص شد متهم اعلامی اقدام به اجاره کردن یک باب دامداری (بصورت اینترنتی) در سطح حوزه این یگان کرده و احشامی که از شهرستان های گنبد، بندرترکمن و آق قلا به سرقت می بردند را به این دامداری انتقال و مال هایی که احتمال شناسایی آنها بوده را شبانه و با خودروهای از پیش تعیین شده و در شب به استان های همدان، شیراز و بوشهر انتقال می داد.

سرهنگ خرمی تصریح کرد: متهم دستگیر شده با تحقیقات تخصصی مأموران انتظامی به 7 فقره سرقت اعتراف کرده که برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی احشام سرقتنی را بیش از 500 میلیون ریال برآورد شده است.

وی در پایان از شهروندان خواست؛ توصیه ها و آموزش های پلیسی را جدی گرفته و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا با پلیس 110 درمیان بگذارند و پلیس را در تأمین امنیت جامعه یاری نمایند.

گفتنی است؛ متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضایی شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.