1397-11-11 13:58
8829
0
60818
«شهید رحمان صفاری‌تلوری»؛

با خون خودتان از ولايت فقيه پشتيبانى كنيد/ از خط انقلاب و اسلام هرگز خارج نشويد

در وصیت‌نامه «شهید رحمان صفاری‌تلوری» آمده است: وحدت كلمه كه با خون شهيد به دست آمده در حفظ آن كوشا باشيد و نگذاريد يك عده ناباب كه صرفا حزب‌اللهى هستند بين شما تفرقه بيندازند و بخواهند حاكم باشند از هرگونه گروه‌گرايى به دور باشيد و بدانيد كه از تفرقه جدا بايد دورى کنيد

به گزارش گلستان ما به نقل از معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید گلستان (پرونده فرهنگی شهدا)، «شهید رحمان صفاری‌تلوری»، یکم اردیبهشت 1345،در روستای تلور از توابع شهرستان بندرگز به دنیا آمد. پدرش «لطف‌الله»، و مادرش «معصومه»، نام داشت، در حد دوره راهنمایی درس خواند، به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت، ششم دی1366، در فاو عراق بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سینه، شهید شد. مزار او در گلزار شهدای امامزاده حبیب‌الله روستای نوکنده تابعه شهرستان زادگاهش واقع است.

متن کامل وصیت‌نامه «شهید رحمان صفاری‌تلوری» به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم سلام خداوند بر امام امت خمینى «ره» بت‌شکن امامى که با آمدنش جهان به لرزه در آمد و کوه‌هاى مستکبران شکافته شد.

و سلام به رزمندگان اسلام و سلام خداوند بر خانواده‌هاى معظم شهدا اسرا و مفقودین.  

چند کلمه به عنوان وصیت خدمت شما مردم فداکار که در طول تاریخ انقلاب براى انقلاب و اسلام زحمت کشیدید مى‌نویسم، انشاالله تا همیشه در حفظ این زحمات  کوشش کنید و ارزش‌هایى که توسط این زحمات به دست آمده، درحفظ آن کوشا باشید. 

*نگذارید، یک عده غرب‌زده ارزش‌های انقلاب را که توسط خون شهدا به دست آمده، کنار زده شود

در حفظ و حمایت انقلاب اسلامى کوشش بکنید و زحمت بکشید با خون خودتان از ولایت فقیه پشتیبانى کنید نگذارید، یک عده غرب‌زده این ارزش را که توسط خون شهدا به دست آمده کنار زده شود و امام خمینى که این ولایت را در دست دارد پشتیبان  باشید و مرجعیت امام عزیز را خواهان باشید تا بردن امام کسى دیگرى را به عنوان مرجع انتخاب نکنید.

من امام را نور چشم خود مى‌دانم و هر وقت اسمش را مى‌شنوم نیروى‌ دیگرى میگیرم و ایشان را به عنوان یک انسان فوق‌العاده مى‌دانم که جهان از گفته‌هایش حساب مى‌برد و خیلى از او می‌ترسند.

و مطالب دیگر اینکه وحدت کلمه که با خون شهید به دست آمده در حفظ آن کوشا باشید ونگذارید یک عده ناباب که صرفا حزب الهى هستند بین شما تفرقه بیندازند و بخواهند حاکم باشند از هرگونه گروه‌گرایى بدور باشید و بدانید که از تفرقه جدا باید دورى کنید. 

بنده «حجت السلام ربانى»، امام جمعه محترم بندرگز و «حجت السلام جبارى»، امام جمعه محترم بهشهر را خیلى دوست دارم و مورد علاقه من هستند.

چون افراد از خون شهدا سوءاستفاده نشود در مراسم من سعى کنید اصلا مجلسى گرفته نشود و اگر هم گرفته می‌شود خیلى مختصر باشد.

چند کلمه براى خانواده عزیزم: 

خانواده گرامى پدر و مادر م انشاالله که به واسطه بدی‌هاى من، مرا ببخشید و حلالم کنید. من مدیون زحمات شما هستم خیلى برایم زحمت کشیده‌اید. چه کنم اسلام احتیاج به کمک دارد. مرا ببخشید حق بزرگى به واسطه خوبی‌هاى‌تان برگردن من داشتید. از خط انقلاب و اسلام هرگز خارج نشوید و در حمایت انقلاب کوشش کنید و با کسانى که قصد خیانت به انقلاب را دارند دوستى نکنید چون آنها کسانى هستند که از دور به انقلاب مى نگرند که کار انقلاب به کجا مى کشد اگر پیروز شد آنها با انقلاب هستند و اگر خداى نکرده انقلاب شکست خورده  خود را دور می‌کنند. 

از افراد فاسد دورى کنید و در مبارزه با آنها کوشا باشید.

 برادران عزیزم توجه داشته باشید که شرکت در بسیج یکى از فرایض است که برایتان واجب شده است و در ادامه آن جبهه را فراموش نکنید. 

خواهران گرامیم شما هم به بزرگى خودتان مرا حلال کنید چون برایم زحمات زیادى کشیدید و هرگز برایم شیون و سرو صدا نکنید. نگذارید دشمنان فاسدى که درمحل هستند صداى ناله شما را بشنوند و خوشحال شوند.

خداوند انشاالله کسانى را که در جامعه اسلامى فساد مى‌کنند و مى‌خواهند جامعه را به فساد بکشند لعنت کند. 

و در خاتمه دیگر حرفى ندارم 

خدایا خدایا تا انقلاب مهدى خمینى را نگهدار 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.