1394-08-17 18:58
3430
2
23241
اولین شهید مدافع حرم کردکوی؛

دلنوشته ای تقدیم به شهید مدافع حرم اسماعیل زاهدپور

از پایان جنگ تحمیلی و دفاع جانانه مردم ایران اسلامی ، قریب ۲۷ سال میگذرد و در این سالها همواره با خود اندیشیده ام ، آیا باز هم باب شهادت باز میشود ؟

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، از پایان جنگ تحمیلی و دفاع جانانه مردم ایران اسلامی، قریب 27 سال می گذرد و در این سالها همواره با خود اندیشیده ام، آیا باز هم باب شهادت باز می شود؟

وقتی نوای معروف حاج صادق آهنگران که می خواند: «اگر آه تو از جنس نیاز است………..در باغ شهادت باز، باز است» بر سر زبانها افتاد، دیدم که شاعر راست می گوید و باید آهی از جنس نیاز داشت.

وقتی مقام عظمای ولایت فرمودند: «هنوز دریچه ای تنگ به سمت شهادت باز است» فهمیدم که باید پاک بود و پاک ماند و به دنبال شهادت رفت تا به چنگش آورد.

بیشتر درک کردم که شهادت را به بها دهند نه به بهانه.

وقتی در خاطرات شهید مدافع حرم سید احسان حاجی حتم لو خواندم که در همان صحبت های مرسوم جلسه خواستگاری، به همسر محترمه شان، گفتند: من به دنبال شهادت هستم و تا آن را به دست نیاورم آرام نمیشینم، با خود گفتم مقام این شهیدان عزیز کجا و فرسنگ ها فاصله گنهکارانی چو من با شهدای والامقام کجا.

اما اکنون باب باز شهادت به شهرم رسیده است و با شهادت شهید اسماعیل زاهد پور آن را خیلی نزدیک میبینم.

یعنی می توان خود را به قافله همرزمان شهید رساند؟ یعنی می توان در این دورانی که زندگی مجازی دارد از زندگی واقعی و حقیقی پیشی می گیرد، شهادت واقعی را لمس کرد؟، نه خواستن های مجازی و شهادت بی درد را؟ یعنی میشه بفرموده شهید آوینی عزیز ، روزی بلبلی دیگر… ؟

شهید اسماعیل عزیز، پروازت چند وجهی بود و به موقع. فرزندان شهید زاهدپور فکر نکنید پدرتان فقط به فکر شهادت خودش بود. نه. ایشان با شهادتشان کارهای بزرگی برای مسلمانان و شیعیان و شما فرزندانشان انجام دادند.

گرچه نعمت بزرگی پر کشید اما ثمره خون این شهید، شوکی به کردکوی بود که برخی مواقع به خواب میرود و بعضی وقتها این خواب عمیق هم می شود.

امثال بنده فهمیدیم که شهادت نزدیک است اگر خودمان را بسازیم و قامتمان اندازه این لباس تک سایز بشود.

شما فهمیدید که نعمت پدر یعنی چه و احترام به والدین چقدر مهم است. جوانها فهمیدند می شود در این هجمه گناه در ماهواره ها و فضای مجازی پاک ماند و به قرب الهی رسید.

خیلی ها تلنگری برای حرکت خوردند. از آن سو دفاع از حرم عمه سادات، اهل بیت معصومین (ع) را مدیون این شهید عزیز کرده است که انشاالله شفاعت ایشان شامل حال ما گردد.

و از سوی دیگر امنیت و آرامش و اقتدار جمهوری اسلامی ایران که جنگ را به خارج از مرزهای خودی برده است تا استکبار جهانی و دست نشانده هایش در جریان تکفیری و داعش هیچ غلطی نتوانند بکنند، میوه درخت شهادت اسماعیل هاست.

پیشنهاد می کنم یک روز نماز و روزه نذر این شهید والامقام نمایند. انشاالله با صاحب این ماه پرعظمت، حضرت سیدالشهدا (س) محشور گردند و شفیع گنه کاران، همرزمان و همشهریانش باشند.

و آخر دعوانا ان الحمدلله رب العالمین

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

سید

سلام بر رگهای بریدهما هرگز دست از این راه نخواهیم کشیدان شا الله به ذکاوت شهدا دست یابیم

0
0
پاسخ
1394-08-18 06:05
عیسی شفایی

برای شادی روح شهدای مدافع حرم صلوات

0
0
پاسخ
1394-09-19 07:19

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.