1394-06-10 05:31
2688
0
19848

وصيت سردار شهيد مدافع حرم انجام شد

معاون مشارکت‌هاي مردمي کميته امداد خوزستان گفت: بنابر وصيت سردار شهيد تقوي، همسر و فرزندان شهيد، منزل و زمين زراعي اين شهيد بزرگوار را وقف کردند.

به گزارش گلستان ما، محمدرضا عليپور خدادادي در گفت‌وگو با خبرنگار تسنيم در اهواز، اظهار داشت: بنابر وصيت شهيد مدافع حرم سيد امير تقوي‌فر، چهار شنبه گذشته با توافق همسر و فرزندانشان بخشي از اموال شهيد به کميته امداد خوزستان وقف شد.

وي افزود: يک خانه مسکوني به مساحت 350 متر و با 3 باب مغازه، دو واحد اقامتي و يک حسينيه و نيز يک زميني زراعتي به مساحت4 هکتار که در حدود 2 هکتار و 500 متر آن نخلستان و در حدود 1 هکتار و 500 متر آن برنج کاري شده، وقف شده است.

معاون مشارکت‌هاي مردمي کميته امداد خوزستان بيان کرد: از منزل وقف شده در راستاي فعاليت‌هاي مذهبي، اشتغال خانه‌هاي تحت حمايت و تبديل آن به کانون فرهنگي و آموزشي براي خانواده‌هاي نيازمند با هدف آموزش‌هاي فني وحرفه‌اي، ديني، اجتماعي و مهارت‌هاي زندگي استفاده مي‌شود.

وي با بيان اينکه منزل و زمين در روستاي ابودبس شهرستان کارون قرار دارد گفت: به درخواست شهيد درآمد حاصله از فروش محصولات کشاورزي زمين‌ وقف شده براي ايتام شهرستان باغملک صرف مي‌شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.