1393-12-23 13:35
2727
0
11886

ناگفته هایی از شهید مدافع حرم

مادر شهید نوروزی با اشاره به تربیت اسلامی فرزندش، گفت: ارادت شهید نوروزی به حضرت زینب(سلام الله علیها) او را به دفاع از حرم کشاند.

به گزارش گلستان ما، فاطمه بهشتی اظهار کرد: تربیت اسلامی، تقوا و شجاعت از والا‌ترین خصوصیت شهید نوروزی بود.

مادر شهید نوروزی با اشاره به سایر ویژگی‌های این شهید والامقام، تصریح کرد: پسرم هرگز اهل غیبت، دروغ و اعمال ناپسند نبود.

وی ادامه داد: مهدی با برخورداری از حسن خلق، همواره به حفظ زیبایی ظاهری و باطنی خود اهمیت می‌داد و نماز اول وقت و صله‌ارحام را فراموش نمی‌کرد.

بهشتی با بیان اینکه شهید نوروزی به خدمت کردن دین اسلام توجه ویژه داشت، یادآور شد: مهدی همواره بر ادامه راه شهدا علاقه‌مند بود.

مادر شهید نوروزی خاطرنشان کرد: فرزندم در تمام طول سال برای ماتمکده حضرت زینب(سلام الله علیها) برنامه داشت و سعی می‌کرد هر ساله این ماتمکده عزاداری را با حضور مداحان و سخنرانان برتر برپا کند.

به گفته وی، این شهید بزرگوار با علاقه بسیار به مقام معظم رهبری، خود را فدایی مقام ولایت و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب می‌دانست.

بهشتی هدف شهید نوروزی از جنگیدن در برابر دشمنان اهل بیت(علیه السلام) را عشق به خاندان نبوت دانست و گفت: ارادت شهید به حضرت زینب(سلام الله علیها) او را به دفاع از حرم کشاند.

گفتنی است، شهید مهدی نوروزی این رزمنده دلاور چندی پیش در دفاع از حرمین شریفین سامرا و مردم مظلوم عراق به شهادت رسید. / شیعه نیوز

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.