1393-11-14 16:26
1481
0
9902
آیت ا... میبدی؛

رسانه های بیگانه درصدد گمراهی جوانان ما هستند / حفظ انقلاب از پیدایش آن سخت تر است / می خواهند با اسلام هراسی مانع از گسترش دین اسلام شود

مدیر مدرسه علمیه رضویه گفت: رسانه های بیگانه و ماهواره ها درصدد گمراه کردن جوانان ما هستند که باید با روشن گری و تبیین مسائل جوانان را آگاه کنیم و اهداف انقلاب و دستاوردهای آن را برای جوانان روشن کنیم.

به گزارش گلستان ما، آیت الله محمدرضا طاهایی میبدی مدیرمدرسه علمیه رضویه گرگان در نشست با اعضای ستاد دهه فجر استان ضمن گرامیداشت ایام ا... دهه فجرانقلاب اسلامی، اظهارکرد:مساله انقلاب چیز تصادفی نیست که اتفاق افتاده باشد، بلکه مرحله ای است که خدای متعال در کشور جمهوری اسلامی ایران نصیب ما کرده است و باید آن را قدر بدانیم.

مدیر مدرسه علمیه رضویه افزود: حضرت رسول اکرم در روایتی می فرمایند"در زمان های بسیار طولانی خداوند متعال نسیم رحمت خود را به سوی شما می فرستد و شما باید خودتان را در معرض آن وزش ها قرار دهید" که آن نسیم رحمت در کشور ما انقلاب اسلامی بود که 14 سال پس از رحلت رسول خدا در کشور ما اتفاق افتاد.
 
آیت ... میبدی در ادامه گفت: این انقالاب بعد از 14 قرن ودر پی حوادث بسیار در تاریخ اسلام در کشور ما اتفاق افتاده است و باید بتوانیم آن طور که خواست خداوند و رسول اکرم است در جامعه آن را گسترش دهیم.
می خواهند با اسلام هراسی مانع از گسترش دین اسلام شود
 
مدیر مدرسه علمیه رضویه با بیان این که دنیا از انقلاب اسلامی ما بسیار احساس خطر می کند و سعی کرده است با اسلام هراسی مانع از گسترش دین اسلام شود، افزود: انقلاب اسلامی ایران به دلیل استقامتی که تا کنون در برابر استکبار جهانی داشته است اهمیت فراوانی دارد وباید این انقلاب حفظ شود.
 
حضرت آیت ا... میبدی در ادامه با اشاره به این که پیدایش انقلاب یک مساله است و نگهداری آن مساله دیگری است، گفت: نگهداری و حفظ انقلاب از پیدایش آن سخت تر است که خوشبختانه با زعامت رهبری انقلاب اسلامی که خلف صالح حضرت امام خمینی (ره) هستند این انقلاب تاکنون تثبیت شده است و به تکامل رسیده است.
 
دستاوردهای انقلاب برای جوانان تبیین شود
 
استاد حوزه علمیه رضویه گرگان با بیان خدماتی که انقلاب اسلامی ایران در این 35 سال به مردم داشته است گفت: در این مدت تحریم هایی هم علیه جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است که همه باید آن را تحمل کنیم و استقامت داشته باشیم. متاسفانه رسانه های بیگانه و ماهواره ها درصدد گمراه کردن جوانان ما هستند که باید روشن گری و تبیین مسائل جوانان را آگاه کنیم و اهداف انقلاب و دستاوردهای آن را برای جوانان روشن کنیم.
 
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.