1393-11-14 11:40
2706
4
9899
عموزاد عنوان کرد:

تشکر از شرکت کنندگان در دوره خبرنگاری بسیج رسانه گلستان

مسئول روابط عومی بسیج رسانه استان از حضور فراگیران دوره های مقدماتی و پیشرفته دوره خبرنگاری بسیج رسانه و سازمانهایی که در برگزاری این دوره همکاری داشتند تقدیر کرد.

به گزارش گلستان ما ؛ عبدالحواد عموزاد خلیلی مسئول روابط عمومی بسیج رسانه استان گلستان در گفتگو با خبرنگاران عنوان کرد: دوره آموزشی خبرنگاری بسیج رسانه استان گلستان با حضور نزدیک به 100 خبرنگار در دو سطح پیشرفته و مقدماتی برگزار شد.

عموزاد افزود: با توجه به اینکه بیش از 120 نفر برای این دوره ثبت نام کرده بودند اما به دلیل ترافیک برنامه های کاری در روز های آغازین فجر انقلاب و برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در استان گلستان ،تعدادی از فراگیران موفق به استفاده از این کلاس ها نشدند .

وی با بیان اینکه استقبال از کلاس ها فوق العاده بود افزود: دو استاد روزنامه نگاری برجسته کشور یعنی آقایان کارخانه و محمدی نیز بخوبی توانستند در انتقال مفاهیم و اصول خبری مخصوصا به فراگیران دوره مقدماتی موفق باشند.

مسئول روابط عمومی بسیج رسانه استان تصریح داشت : حجت الاسلام فضیلت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در روز آخر این کلاس ها ، با بازدید از این دوره آن را موثر ارزیابی کرد و تداوم این دوره های آموزشی را خواستار شد.

جواد عموزاد در پایان اظهار کرد: از همه دست اندارکاران ، اساتید ، سازمانهاو نهادها ، فراگیران این دوره که در برگزاری موثر این دوره خبرنگاری حضور یافته و یا به نوعی همکاری داشتند تقدیر و قدردانی به عمل می آید.

گفتنی است دوره آموزشی خبرنگاری بسیج رسانه استان گلستان روزهای هفتم ، هشتم و نهم بهمن ماه سال جاری در دانشکده امام حسین گرگان واقع در جاده محمد آباد برگزار شد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

امیر محمد

زمانش خوب نبود آقای عموزاد . ما واسه پوشش خبری روز اول نتونستیم بیایم روز دوم آقایان گفتند به سلامت.

0
0
پاسخ
1393-11-14 14:00
امین اله منتظری

عموزاد از جاده ابر یادت نره . راستی خدا قوت دوره عالی بود

0
0
پاسخ
1393-11-14 20:49
محسن .گل رامیان

بابا آقای عموزاد یک عکس قشنگ تر نداری بزاری این عکس دیگه تکراری شده خدایی اگر عکس جدید نداری این سری اومدم گرگان بیام ازت یک عکس جدید بگیرم سایت خبری نه وبلاگ که توی هر خبری از همین عکس استفاده میشه بی زحمت این نظر رو انتشار بدید و پاکش نکنیدباتشکر

0
0
پاسخ
1393-11-15 08:56

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.