1393-11-11 20:34
2451
1
9736
در یکصد و چهل و پنجمین جلسه شورای شهر مطرح شد؛

انتقاد سبطی از برخی تنش های ایجاد شده در شورا / سوالی طبق روال مطرح شده و انتظار پاسخ داریم

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر گرگان گفت : ما طرح سوالاتی را از شهردار گرگان مطرح کردیم و رئیس شورا این را به عناوین مختلف به تعویق انداخت و این موضوعی است که اگر شهردار گرگان در پاسخ به سوالات ما را قانع کنند، موضوع به پایان می رسد.

به گزارش گلستان ما؛ محمدرضا سبطی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر گرگان در یکصد و چهل و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر گرگان با انتقاد به نطق پیش از دستور هزار جریبی اظهار کرد: من نمی‎دانم نطق پیش از دستور دوستانمان که در آن بحث حق و باطل را ذکر می‎کنند چرا برخواسته از قانون نیست؟

وی ادامه داد: ما طرح سوالاتی را از شهردار گرگان مطرح کردیم و رئیس شورا این را به عناوین مختلف به تعویق انداخت و این موضوعی است که اگر شهردار گرگان در پاسخ به سوالات ما را قانع کنند، موضوع به پایان می رسد.

سبطی در ادامه با اشاره به87 شهری که طرح سوال از شهردارشان داشتند، افزود: از این 87 شهر، 14 شهر به سمت استیضاح رفتند و من نمی دانم این همه هیاهو برای چیست؟ این همه موضوعات حاشیه‎ای برای چیست؟ تذکر داده شد و طرح سوال هم داده شد و شهردار گرگان هم با 27 سال سابقه کاری خود پاسخ لازم را خواهد داد و موضوع به پایان خواهد رسید.

شهر را پر از بنر و تبلیغات و بگیر و ببند کردهاید

وی با تاکید بر اینکه شورای شهر به وظیفه خود عمل می‎کند و من این را به فال نیک می‎گیرم چون این نشان می‎دهد که شورای شهر گرگان در دوره چهارم زنده و پویا است ، تصریح کرد: نمی‌دانم این حرف‎ها برای چیست؟ شهر را پر از بنر کرده‎اید و تبلیغات و بگیر و ببند؛ آقایان اینجا فقط یک طرح سوال مطرح شده و به آن هم پاسخ داده می‎شود و همه چیز تمام می‎شود؛ من از مردم فهیم گرگان عذرخواهی می‎کنم.

سبطی در ادامه با بیان اینکه انتظارات اعضای شورای شهر گرگان از شهردار بالا است، گفت: شورای اسلامی شهر گرگان لحظه به لحظه در اجرای پروژه‎های مختلف و حتی همین پروژه‎ای که زودتر از موعد مقرر افتتاح خواهد شد در کنار شهردار بوده است و حمایت شورای شهر بی بدیل بوده است.

وی در ادامه تصریح کرد: نمی‌دانم چرا برخی از دوستان این را نمی‎گویند دائم موضوع حق و باطل را مطرح می‎کنند و می‎گویند که چرا ما بی‎تابیم؟، ما بی‎تاب نیستیم بلکه ما سکوت کرده‎ایم و از رئیس شورا خواسته‎ایم که سوالات اعضا را به شهردار اعلام کند.

سوالی طبق روال مطرح شده و انتظار پاسخ داریم

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر گرگان در ادامه با بیان اینکه می‎گویند آه شهردار گرگان شما را خواهد گرفت؛ آخر چه آهی؟ آهی در کار نیست، سوالی طبق روال مطرح شده و انتظار پاسخ داریم، گفت: بسیاری از موارد حتی خودم تذکراتی را به آقای شهردار می‎دادم و وی نیز توضیح می‎داد و تمام می‎شد و حتی در بسیاری از موضوعات می گفتند من اعتقادی به این موضوع ندارم.

سبطی اذعان داشت: شورا همواره از شهردار گرگان حمایت کرد و تقاضای من از رئیس شورا و دوستانی که جبهه‎بندی‎ کرده‎اند این است که دقت کنند که تذکر و سوال حق اعضای شورای اسلامی شهر است.

وی افزود: قرار دادن مردم در برابر شورا و تهمت زدن گناه است از طرفی ادعای دین‎داری هم داریم و من نمی‎دانم این چه دینداری است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

مهدی

حرف‌های مهندس سبطی کاملا متین و درست است، با نصب بنز و کاغذ دیواری کردن شهر سر چه کسی را شیره میمالیم؟ آیا پاسخ به سوالات اعضای شورا منافع کسی را به خطر افکنده که هم اکنون از طرح سوال طفره میروند؟!

0
0
پاسخ
1393-11-12 21:44

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.