1393-11-11 19:56
2232
6
9735
هزارجریبی در نطق پیش از دستور ؛

صادقلو سردار سازندگی شهر گرگان است / شورا با تحمل و تعامل بیشتر این گوهر گرانبها را حفظ کند

نائب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: حسین صادق‌لو ، شهردار فعلی گرگان ، سردار سازندگی شهر گرگان است و از دوستان خوبم تقاضا دارم که این فرصت را غنیمت بشماریم و از تجربیات وی حداکثر استفاده را ببریم.

به گزارش گلستان ما؛ نبی‌الله هزارجریبی نائب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در نطق پیش از دستور یک صد و پنجاه و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان ، اظهار کرد: مردم نشان دادند که با تکیه به کلمه الله ، می توان بر ظلم و جور پیروز شد.

وی ادامه داد: مردم با دستان خالی ، در برابر رژیم پهلوی به پا خاستن و با شعار استقلال ، آزادی جمهوری اسلامی ، نهال نو پای انقلاب اسلامی را ، که ثمره خون هزاران شهید و جانباز است را به ثمر نشاندند .

هزارجریبی خطاب به مردم گرگان، گفت: همانطور که شما عزیزان در 23 خرداد 1392 ما را به عنوان نمایندگان خود انتخاب کردید و ما هم براساس سوگندی که خوردیم در راستای منافع مردم و صرفه و صلاح شهرداری که باز هم منافع مردم  است وارد عرصه شدیم و در حال حاضر حدود 17 ماه از انجام وظیفه ما در کسوت نمایندگان مردم گرگان می‌گذرد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهرگرگان تصریح کرد:گرگان شهری با خدمت چند هزار ساله در شمال ایران در آغوش البرز همیشه بیدار و جنگل‌های زیبای آن و همچنین در پهنای دشت ترکمن صحرا و دریای خزر جا گرفته است و این مواهب خدادادی، موقعیتی بس استراتژیک برای شهرمان و استان مرزی گلستان را بوجود آورد.

همه اقوام در کنارهم با هم در صلح آرامش زندگی می‌کنند

وی بابیان اینکه گرگان شهری آزاد برای همه اقوام است و همه در کنار هم با رسومات مختلف از هر قوم و قبیله با هم در صلح آرامش زندگی می‌کنند، افزود: همانا شهر یک موجود زنده است و رشد و حرکت و پویایی دارد و ما باید جلوتر از مردم در امور شهرسازی پیش برویم

هزارجریبی در ادامه گفت: من از زحمات شهرداران گذشته و پرسنل و اعضاء شورای اسلامی شهر گرگان در سه دوره قبل و مخصوصاً دوره چهارم درباره پیگیری مجدانه امور شهری و از همسنگرانم تقاضا دارم با کمک هم و در کنار شهردار گرگان را به کلان‌شهری در خور آن و مردم شریف قرار دهیم.

وی با اشاره باینکه من از مردم گرگان برای اخبار حاصله و مواردی که باعث کند شدن امور شهری شده پوزش می‌خواهم تصریح کرد:اگر در راه امانت‌داری کوتاهی کردیم مردم ما را حلال کنند؛ اینجا محل خدمت به مردم است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهرگرگان تاکید کرد: سلیقه‌ها را کنار بگذاریم و انرژی و وقت را صرف پیشرفت و توسعه همه جانبه گرگان کنیم.

صادقلو سردار سازندگی شهر گرگان است

وی در ادامه اذعان کرد: همانا ما شهردار را برای چهار سال انتخاب کردیم و با همه سختی‌ها حکم آقای صادق‌لو بدون قید زمان به عنوان شهردار گرگان توسط وزیر کشور جناب صادر شده است؛ صادق‌لو شهردار گرگان است مگر اینکه حکم وی تمدید نشود و یا اینکه استیضاح شود.

هزارجریبی گفت: صادق‌لو با کوله بار 27 سال سابقه در کسوت شهردار در شهرهای مینودشت، گنبدکاووس، آمل، بابل، قائمشهر، ساری و گرگان نشان داد که با مدیریت جهادی و استفاده از تمام امکانات و استفاده از منابع انسانی کارآمد و ایجاد انگیزه در نیروها ،می‌توان توان بالفعل را به بالقوه تبدیل کرد.

وی افزود: قطار توسعه همه جانبه گرگان با وجود وی با سرعت رو به جلو در حرکت است و ما می‌بینیم که در نقاط و محلات مختلف شهر حدود 150 پروژه در حال اجراء است و این به جز یک مدیریت قوی و حاکم بر منابع مالی و اجرای دقیق اصول مهندسی با استفاده از مشاوران لایق امکان پذیر نمی‌شد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: حسین صادق‌لو، شهردار فعلی گرگان، سردار سازندگی شهر گرگان است و از دوستان خوبم تقاضا دارم که این فرصت را غنیمت بشماریم و از تجربیات وی حداکثر استفاده را ببریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای خدمت به مردم شریف گرگان با تحمل و تعامل بیشتر این گوهر گرانبها را حفظ کنیم ، درود بر مسئولی که رضایت خدا و مردم مدنظر است نه حب جاه و مقام و نه منافع شخصی و گروهی و تشکر دارم از 13 عضو شورا که همگان شهردار امورات شهری را هدایت می کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

تلنگر

سلامیکی مرد جنگی به از ...خدمت مهندس هزار جریبیعرض ادب و احترامخدا قوت و خسته نباشید عرض می نمایم .آقا شما چرا همرنگ بقیه نشدی.البته همه جا همرنگ جماعت شدن خوب نیست.انتخابت درسته. الحق عالی گفتی سردار سازندگی و به گمونم از شعارهای انتخاباتیه شما ، گرگان لایق بهترینها است.مثل همیشه محکم و پر صلابت یادت نره این جمله رو که زندگی نغمه ی یکتای هنرمندی ماست - هر کسی نغمه ی خویش خواند و از صحنه رود - صحنه پیوسته به جاست- خرم آن-خرم آن نغمه که مردم بسپارندبه یاد-ان شالله در سایه سار توجهات ولی عصر (عج) در راستای تحقق به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، سربازی خدوم و تحت امر ولی امر مسلمین حضرت آیت الله امام الخامنه ای (حفظه الله)باشیم.و من الله توفیق

0
0
پاسخ
1393-11-12 04:22
ایرانی

جناب آقای هزارجریبی بیان حقایق و از آن مهمتر پذیرفتن آن سخت است امیدوارم اتفاقات خوبی که در گرگان در حال رخ دادن است دیدگان دیگران را نیز بینا و روشن گرداند و بجای غرض ورزی به فکر شهروندان باشند درود بر خدمتگذاران واقعی .

0
0
پاسخ
1393-11-12 12:19
عمو حسين

نبى جان خسته نباشى.عموجان اين همه دسته گل براى خودت نفرست . كمى هم براى عمو نگهدار

0
0
پاسخ
1393-11-12 12:37
محمد

آقای هزارجریبی اینها همه تبلغاتی بیش نیست لطفا" آقای صادقلو را این همه بزرگش نکنید ... راهم همه تعریف می کردند واقع بین باشید

0
0
پاسخ
1393-11-12 22:13

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.