1393-11-10 18:50
7560
4
9656
از حضور به موقع مسئولین تا بدرقه صمیمانه تا پای BMW ؛

حواشی یادواره شهدای روستای محمد آباد گرگان + تصاویر

بیست و دومین یادواره شهداء روستای محمد آباد گرگان با حضور حجت الاسلام موسوی لاری عضو مجمع روحانیون مبارز و وزیر کشور دوره اصلاحات برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو ؛ بیست و دومین یادواره شهداء روستای محمد آباد گرگان در حالی شب گذشته با حضور حجت الاسلام موسوی لاری عضو مجمع روحانیون مبارز و وزیر کشور دوره اصلاحات برگزار شد که نکات جالب توجهی را در برداشت.

در بسیاری از مراسمات مذهبی و اجتماعی همچون اجتماع تاسوعای حسینی ، تشییع جنازه شهید گمنام ، تشییع جنازه جانباز شهید کمانگری ، 9 دی ، یادواره شهدای کوی قزاق محله ، یادواره شهدای فتنه و... که در چند ماه گذشته گرگان برگزار شد جای خالی برخی از مسئولین استانی و شهرستانی گرگان احساس می شد.

این بار برخی از مسئولین استانی و شهرستانی زودتر و برخی سر وقت برای مراسم حاضر شدند و تا انتهای مراسم حضور داشتند در صورتی که بیشتر آنان فقط برای دقایقی در برخی مراسمات حاضر می شدند که این نوع حضور جای تقدیر دارد.

* علی کلاتی از اعضای شورای شهرگرگان یکی از مسئولینی بود که در ابتدای نماز مغرب و عشا به محل مراسم آمد و به صفوف نماز جماعت پیوست.

1-1

* نکته جالب دیگر حضور به موقع آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان در ابتدای مراسم و حضور وی تا پایان مراسم بود .

2-1

* حجت الاسلام موسوی لاری در بدو ورود به محل مراسم یادواره ، با تجدید وضو نماز خود را به همراه آقایان علی اصغر احمدی و حسين احمدي به جماعت اقامه کرد .

3-2

3-1

* برق سالن ورزشی شهداء محمد آباد گرگان که برای برگزاری مراسم آماده شده بود برای دقایقی قطع شد و حاضرین مجبور شدند چراغ گوشی های موبایل خود را برای روشنایی چند دقیقه ای روشن نمایند.

4-2

* برخلاف برخی از مسئولین حاضر در سالن ، حضور کوتاه عیسی امامی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی از نکات جالب توجه بود.

* یحیی خاکی فرماندار جدید گرگان و از رزمندگان دفاع مقدس پس از حضور در سالن در بین مردم نشست و تا پایان مراسم حضور داشت.

6-1

* یکی از نکات جالب در این مراسم ، قرائت بخش هایی از وصیت نامه مرحوم حاج محمد ذبیحی جانباز شیمیایی ( که به تازگی رخت از دنیا بسته ) توسط فرزندش بود .

* بدرقه همراه با خوش و بش حجت الاسلام موسوی لاری توسط آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان پس از اتمام سخنرانی و خروج از مراسم هم در نوع خود جالب توجه بود .

9-3

* بدرقه صمیمانه تا پای خودروی BMW ادامه یافت و میهمان مراسم به همراه علی اصغر احمدی سالن ورزشی روستای محمد آباد گرگان را ترک کردند .

IMG 4494

IMG 4496

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

شهدا

خوشا به سعادت کسانی که فقط برای شهدا رفتند.البته به دست اندرکاران یادواره باید گفت خیلی از رزمندگان دفاع مقدس توی استان هستند که می تونستید از اونا استفاده کنید نه (بی ام و ) دارند و نه راننده و نه دو رو بری. ساده اند و بی آلایش می آیند برای شهدا .گذشته آنان خوب و بی حاشیه و همیشه وفادار به نظام و انقلاب و رهبری .

0
0
پاسخ
1393-11-11 05:11
منصف

در مراسم یک بنر اصلی بود و یک بنر برای جانبازان که سه نفر بودند و مرحوم شده بودند .دلم برای آن سه نفر و یک نفر دیگر سوخت .سه نفر کلمه مرحوم خورده شده و یک نفر دیگه ... .خدایا آن سه نفر هم کاشکی که باندي و جناحي داشتند تا مثل آن یک نفر عکس شان در جای بهتر بود .کاشکی میشد که فرزند یکی از آن سه نفر هم روی جایگاه دعوت میشد و به نام پدرش سخنرانی می کرد يا وصيت نامه پدرش را مي خواند .گويا آن سه نفر هيچكس را نداشتند ، همین و بس ......

0
0
پاسخ
1393-11-11 06:08
جوان بیکار

پس میخواستی با پراید یا پیکان بیاد.گلستان ما شما به جای اینکه بگی تو این مراسم سخنران چه صحبت هایی کرد یا این که این روستا چند شهید داره یا ... میایی میگی سخنران bmw داره .-------------------------------گلستان ما :با سلام و تشکر از مخاطب گرامی جوان بیکار .گویا بیکاری زیاد حواس شما را پرت کرده است !وگرنه زیر همین خبر ، مشروح سخنان آقای موسوی لاری درج شده .و اندکی یایین تر گزارش تصویری مراسم .لطفا با دقت نگاه کنید .موفق باشید .

0
0
پاسخ
1393-11-11 13:50
محمد

گر تو داری مرکبی ... این گوی و این میدان کسایی که با نام های غیر رسمی میان و حرف های قابل توجهی میزنند باید تشکر کنم و بگم بیاین و حضوری حرفاتونو بگید ، واگر واقعا دلسوز هستید حتما میدونید که از اینجوری و اینجا حرف زدن هیچ آبی گرم نمیشه، اگر هم نمیاین با عرض معذرت خواهشا نظر منفی نذارید

0
0
پاسخ
1393-11-15 07:06

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.