1393-11-06 21:26
4461
15
9498
یادداشت وارده؛

طرح 9 سوال ساده برای شهردار گرگان / از وعده های رویا پردازانه تا واقع بینانه!!

دهه اول بهمن ماه سال گذشته مدیریت شهرداری گرگان از ابراهیم کریمی به حسن صادقلو منتقل شد و شهردار جدید در نطق معارفه خود نوید افتتاح و بهره برداری پروژه های شهر گرگان را به شهروندان گرگانی داد.

به گزارش گلستان ما ، سجاد زربین از فعالین فرهنگی اجتماعی طی یادداشتی که برای ما ارسال کرده است ، نوشت: حسین صادقلو طی چند ماه اول فعالیت خود کمتر به مردم گزارش داد تا خرداد ماه سال 93 رسید و طی یک برنامه مفصل تلویزیونی برنامه های خود را تشریح نمود.

ابتدای امر این فرصت 4 ماهه برای اعلام برنامه های صادقلوی شهردار را می توان اینگونه تعبیر کرد که سوای مدت چند ماه از انتخاب تا انتصاب وی ایشان فرصتی برای برنامه ریزی شهری نداشته است و بدون برنامه منسجم اولیه پا در ساختمان شهرداری گرگان گذارده است.

کمتر از 45 روز از پس از تحویل کرسی شهرداری ، بودجه سال 93 شهرداری ( که با افزایشی شگرف توسط صادقلو به شورا ارسال شده بود ) ابلاغ شد و صادقلو در جلسه ابلاغ بودجه نوید اختصاص 70 میلیارد تومان از بودجه 200 میلیاردی شهرداری به پروژهای خاص و بزرگ عمرانی شهر داد . وی همچنین در این جلسه شهروندان وعده 4 ساله و استفاده از 12 تقاطع غیر همسطح ، اتوبوس ریلی در 4 خیابان و 14 پروژه بزرگ گردشگری مختلف را به شهروندان وعده داد.

موضوع بررسی این مقاله همین وعده های بزرگ عمرانی شهردار گرگان است . اگر بخواهیم در یک تقسیم بندی به فعالیت یکساله ایشان نگاهی دقیقتر داشته باشیم باید حداقل یک چهارم از این وعده ها را محقق شده بدانیم ولیکن ظاهر شهر این وعده ها را بیشتر رویا پردازانه نشان می دهد تا واقع بینانه. اما چرا ؟؟؟

قرار بود طی 4 سال 12 تقاطع غیر همسطح داشته باشیم و حتی این تقاطع ها در برنامه تلویزیونی خرداد ماه آقای صادقلو نام هم برده شدند ولی در حال حاضر فقط و فقط یک تقاطع آنهم زیر گذر میدان معلم در حال ساخت می باشد . ( لازم به ذکر است مطالعات اولیه ساخت این زیرگذر در زمان مدیریت قبلی شهرداری انجام شده بود ) و از 11 تقاطع دیگر خبری نیست . البته یک تقاطع دیگر نیز با تبلیغات گسترده در سطح شهر از پیش کلنگ زنی شد ( تقاطع سه سطحی گلشهر ناهارخوران ) ولی بازهم فقط در سطح بنرهای شهر باقی ماند و در صحن شورا با آن مخالفت شد بدلایل فنی و شهری !

سوال اول: آقای شهردار شهروندان گرگانی تشنه مشاهده پیشرفت های شهر عزیزشان هستند و از ترافیک سنگین شهر بستوه آمده اند ، چه زمانی وعده های شما عملی خواهد شد ؟؟

آقای شهردار در بخش دیگر وعده ها ی شیرین رویایی خود وعده راه اندازی اتوبوس ریلی را در 4 خیابان شهر داد که تصور مردم خیابانهای امام خمینی ( ره ) ، شهید بهشتی ، پاسداران و ولی عصر ( عج ) بود ولی این وعده هم از سطح برگزاری دو جلسه با شرکتهای خارجی ( کیسون – سیتیک ) فراتر نرفت . شرکت کیسون که یکی از شناخته شده ترین شرکتهای فعال این بخش در ایران می باشد طی اعلام نظری هزینه ساخت هر کیلومتر « انبوه بر شهری » را بین 30 الی 60 میلیون دلار اعلام نمود . ( هر کیلومتر بین 90 الی 180 میلیارد تومان با دلار 3000 تومانی) این جلسات دوگانه با فاصله سه ماه برگزار شد و هم اینک 4 ماه از آخرین آن می گذرد ولیکن هیچگونه اطلاعی به شهروندان در خصوص این پروژه بیان نشده است.

شهروندانی که در برنامه تلویزیونی خرداد ماه حتی تصویری از رویای شهردار گرگان نیز در صفحه های تلویزیون خود دیدند که براساس جستجوی نگارنده ظاهرا در هیچ کجای دنیا اجرا نشده است .

فارغ از نیاز شهر گرگان به چنین پروژه ی پرهزینه ای با توجه به ابعاد خیابانهای اصلی و تعداد زیاد خودروهای ناوگان تاکسیرانی شهرداری گرگان سوال دوم از شهردار این است : آقای شهردار واقعا در عصر تکنولوژی و پیشرفت عمرانی و گسترش ارتباطات انسانی با چه منطقی چنین وعده ای رویایی به شهروندان گرگانی دادید ؟ و چه زمانی اجرای این وعده ها از دایره نمایشهای خبری خارج شده و برای شهروندان عینی خواهد شد ؟

و اما وعده دیگر ایجاد 14 پروژه بزرگ گردشگری است که جز عنوان تله کابین و هایپر مارکت و شهربازی مدرن اطلاعات دیگری ارایه نشده است و اما همین 3 عنوان زیبا و امید بخش را بررسی نماییم .

تله کابین گرگان آرزوی دیرین شهروندان گرگانی و شاید تمامی ساکنین استان گلستان می باشد که پس از کش و قوسهای فراوان و گذر از مراحل سخت اخذ مجوزهای لازم از نهادهای مربوطه و علاقمندی یک سرمایه گذار بخش خصوصی در سال گذشته وارد فاز اجرایی شد و گودبرداری های اولیه سایت تله کابین در زمین کنار مجتمع باباطاهر آغاز گردید ولیکن متاسفانه پس از روی کار آمدن شهردار جدید ناگهان مسیر اولیه تثبیت شده تله کابین تغییر کرده و این عمل مهملی شد برای انصراف « شرکت آرین پارسه کیش » ( پیمانکار احداث تله کابین ) از ادامه فعالیت و بر زمین ماندن این پروژه مهم گردشگری استان گلستان . یا کمی کند و کاو می توان عمده ترین دلیل این توقف را نظرات شخص آقای حسین صادقلو و تصمیم ایشان مبنی بر تغییر مسیر تله کابین دانست . از خرداد ماه سال جاری که سرمایه گذار تله کابین انصراف داده است تا کنون خبری امیدوار کننده به شهروندان گرگان نرسیده است و این غم بزرگ با دیدن گودبرداری محل ایستگاه اول تله کابین بر آنها سنگینی می کند .

جناب آقای شهردار تله کابین گرگان که با سرمایه گذاری بخش خصوص ( طبق اعلام اعضای شورای شهر گرگان مهمترین وعده شهردار جذب سرمایه گذاران در اجرای طرحهای شهری بوده است . ) شروع به اجرا شده بود توسط شما متوقف شده و باعث ایجاد زیان چند میلیاردی برای شهرداری نیز شد . اینک پاسخ سوال سوم شهروندان را در این خصوص به شهروندان چه خواهید داد ؟؟

مورد بعدی شهربازی مدرن شهر گرگان است : سالهای سال شهر بازی پیر ناهارخوران شهروندان گرگانی را آزار میداد که چرا شهر آنها سهمی از اینهمه پیشرفت در صنعت سرگرمی های شهری این شهربازی قدیمی سات و چرا پس از سالها وعده و وعید مدیران شهری از اعضا شورای دوم شهر تا شهرداران شهر خبری از شهر بازی مدرن در شهر گرگان نیست ؟ هم اینک و در آستانه تعطیلات پایان سال حتی از همان شهربازی قدیمی نیز خبری نیست و شهر گرگان را می توان بعنوان شهری بدون شهر بازی نام برد .

آقای شهردار شما وعده پروژه های بزرگ گردشگری را به عموم شهروندان داده بودید آیا می شود شهری را تصور کرد که با آرزوی جذب گردشگران بدون دارا بودن حداقل یک شهربازی کوچک و محدود در یکی از نقاط مهم گردشگری شهر ؟؟

سوال چهارم: آقای شهردار شهربازی مدرن وعده داده شده شما چه زمانی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت ؟؟ شاید این وعده شما هم به وعده های شهرداران سابق خواهد پیوست ؟

همشهریان عزیز گرگانی در شهر گرگان و در دو ورودی شهر ( ابتدای کمربندی مقابل اکبر جوجه و ابتدای بلوار هیرکان مقابل شهرک کیانشهر ) دو فروشگاه بزرگ یا هایپر مارکت با مشارکت بخش خصوصی از چند سال قبل آغاز به ساخت نموده بود که یکی از آنها با پیشرفت بیش از 80 % تا بهره برداری زمانی اندک فاصله داشت . که با افتتاح آن علاوه بر یک مرکز خرید مدرن یک مجموعه بزرگ فرهنگی نیز در یکی از بخشهای محروم شهر گرگان یعنی میدان مفتح و حوالی آن شروع به فعالیت می کرد ولیکن متاسفانه تا این لحظه هیچ خبری در خصوص افتتاح آن منتشر نشده است.

سوال پنجم: شهردار محترم چه بلایی سر این پروژه ها آمده است ؟ آیا برنامه های مدون شما منتج به افتتاح حداقل 3 فروشگاه بزرگ در سه ورودی شهر خواهد شد و چه زمانی ؟؟

سوال ششم: شهرداری گرگان از یک هتل فرسوده در میدان ناهارخوران کسب درآمد می کرد . همانگونه که همگان می دانند یک از مهمترین مولفه های جذب گردشگر شهرها ، دارا بودن امکانات اقامتی است . اگر کمی حافظه خود را کاوش کنید به نتیجه جالبی در خصوص این هتل خواهید رسید آنجا که در دور اول شهرداری آقای صادقلو در شهر گرگان شاید مهمترین اقدام ایشان لغو قرارداد ساخت هتل 5 ستاره ناهارخوران در محل هتل فعلی باشد . اقدامی که باعث شد بیش از ده سال سازه ای بدشکل در قلب گردشگری گرگان باقی بماند و تنها فایده اش پارکینگی موقت در میدان ناهارخوران باشد .

آقای صادقلو در دوره دوم مدیریتشان نیز باز هم نگاهشان را به سمت هتل ناهارخوران چرخانده و این هتل پیر را با اتمام قرارداد استیجاری اش پلمب کرده و زیانهای فراوان مادی و معنوی به شهرداری گرگان تحمیل نمودند . آقای شهردار چه زمانی برای احداث هتل جدید سرمایه گذار جذب خواهید کرد؟ آیا ادامه فعالیت هتل ناهارخوران تا زمان اخذ سرمایه گذار منفعت بیشتری نداشت ؟ شما حتما از عواقب لغو قرارداد قبلی و مراحل مختلف قضایی و درخواست پرداخت غرامت سرمایه گذار آن مطلع هستید ، حال سوال این است : چه تضمینی بر موفقیت این ایده خود به شهروندان گرگانی میدهید ؟؟؟

هفتمین سوال: سال 93 رو به پایان است و رکود کم سابقه صنعت ساختمان در شهر گرگان نشانه ای است برای پیش بینی کسری بودجه در شهرداری گرگان ، طی اطلاعات مختصری که نگارنده از فعالین عمده این صنعت اخذ نموده است سیاستهای شهردار گرگان را نیز عاملی مهم در فرار سرمایه گذاران از این بخش عنوان می نمایند.

سیاستهای مختلف در اخذ درآمد و نحوه وصول آنها و از همه مهمتر رویکرد ارباب رعیتی شخص آقای شهردار در برخورد با سازندگان مطرح ساختمان در شهر گرگان از این جمله می باشند .

آقای صادقلو در شروع سال 93 با فعال کردن واحد اجراییات شهرداری اهتمام ویژه ای بر اخذ مطالبات معوق شهرداری از مودیان مختلف خصوصی و عمومی داشت و میزان قابل توجهی نیز در این راه موفق بود. (روشها و سیاستهای اجرای آن هم بماند برای مقاله ای دیگر که خود داستان جذابی دارد) و بخش زیادی از درآمد اخذ شده در سال 93 را به خودش اختصاص داد.

قطعا این مطالبات معوق به پایان خواهند رسید و در سال آینده کسری مختصر را به خود اختصاص خواهد داد . حال سوال مهم این است: حسین صادقلو برای سال 1394 چه سیاستی را اعمال خواهد کرد تا شهرداری گرگان که تقریبا درآمد پایداری ندارد با روند نزولی ساخت و سازها با مشکل نقدینگی مواجه نشود؟ آیا در برخوردهای سختگیرانه اش با مودیان گرگان تجدید نظر خواهد کرد ؟؟

اگر ما در جامعه ای سکولار یا تکنوکرات زندگی می کردیم شاید داشتن یک دفتر شیک ، مدرن و لوکس و آنتیک برای یک شهردار اتفاقی خوشایند می بود ولیکن اینگونه نیست و ما در یک کشور با شعار اقتصاد مقاومتی و جهاد اقتصادی و دوری از تجمل گرایی و امثالهم زندگی می کنیم و در آموزه های دینی و سیاسی ما بشدت از نزدیکی به شاخصه های تجمل نهی شده ایم و مقام معظم رهبری دامت افاضاته بشدت بر این مهم تاکید دارند .

سوال هشتم ما از آقای حسین صادقلو این است در این زمان که عدم کسب درآمد های پیش بینی شده شهرداری را تهدید می کند چه نیازی به خرید خودروی 170 میلیونی یا ساخت دفتر کار 500 میلیونی می باشد ؟؟ آیا این برخلاف توصیه های موکد مقام معظم رهبری دامت برکاته و مخالفت با خواست ایشان نیست که شما اینگونه در جاده تجمل گرایی گام برمیدارید ؟؟

آخرین سوال ما در خصوص نحوه برخورد شما با مدیران و کارکنان خدوم شهرداری گرگان است. آقای شهردار قطعا می دانید شهرداریها یکی از پرتنش ترین محیط های کاری در کشور ما می باشند و حجم گسترده ای از شکایات مردمی نیز از پرسنل شاغل در شهرداری هاست ، حال با توجه به این مهم و وجود استرسهای مختلف کاری برای پرسنل شهرداری گرگان ادبیات و خلق و خوی برخورد شما نیز به آن اضافه شده است و موجی از یاس و ناامیدی در آینده شغلی کارکنان موج می زند که بیش از نگرانی از کسب درآمد ، نگران هتک حرمت و ترور شخصیتشان توسط شما می باشند.

آقای صادقلو کاملا به مدیر ارشد حق می دهیم که با خاطیان و سهل انگاران برخورد نماید ولیکن برادر گرامی آیا شما به اعضا شورای شهر که مدیران فرادستی شما هستند همین حق را قایل هستید و اعتقاد دارید که در صورت بروز کوچکترین تخلفی و یا سهل انگاری از سوی شما ، با شما برخورد سخت کرده و ضمن هتک حرمت ، سابقه چندین ساله شما را نادیده گرفته و شما را از مقام خود عزل نمایند ؟ همانگونه که شما با مدیران و پرسنلتان برخورد می کنید ! آیا شما اصلا اجازه ارائه توضیح و پاسخ به کارکنانتان می دهید ؟؟ آیا این نحوه برخورد اگر با شما بشود شما دچار افت شدید انگیزه نخواهید شد ؟؟

جناب آقای حسین صادقلو شهردار محترم شهر گرگان من یک شهروند ساده گرگانی با اندکی تحقیق و جستجوی ساده در سایت شهرداری گرگان این 9 سوال در ذهنم نقش بست و تقارن زیبایی هم یافت با تعداد مخالفین فعلی شما در بین اعضا شورای شهر گرگان ، که خواهشمندم با پاسخهای خود در تنویر افکار عمومی تلاشی مضاعفی داشته باشید. گرچه این تصوری بیهوده است از طرف ما . موفق و موید باشید .

این وضعیت یکسال مدیریت شهرداری فعلی گرگان است کدامین ضرب المثل را استفاده کنیم شما بگویید:«مشت نمونه خروار» و یا «گرصبرکنی زغوره حلوا سازم »

انتشار یادداشت فعالین عرصه های مختلف به معنای تایید تمامی محتوای آن توسط «گلستان ما» نیست و صرفاً منعکس کننده نظرات گروه‌ها و فعالان مختلف این عرصه است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

بازنشسته ی پیگیر

ضمن عرض سلام و ادب و احترام به دست اندرکاران سایت بسیار مفید گلستان ما و همه ی همراهانشون. (چه مخالف، چه موافق) چند روز هست که سعی میکنم اخبار و نظرات مربوط به شهردار رو پیگیری کنم و همچنین سعی کردم مانند برخی از دوستان قبل از اینگه از کسی حمایت کنم و یا به شخصی توهین کنم در مورد فعالیتهای شهرداری و شورای شهر (این دوره و دوره های قبلی) تحقیقاتی انجام بدم.قابل توجه بزرگوارانی که این اقدام شورا را نقد کردن باید یاد آوری کنم، اینکه یک یا چند تن از اعضای شورا طی زمان حضورشان در شورا سوالات یا انتقاداتی از شهردار داشته باشند یکی از حقوق قانونی آنان است.حال به دور از اینکه سوالات در چه سطحی و در چه مدت از گذشت خدمت یک شهردار باشد.بی شک ملاک شهروندانی که آگاهانه به این اشخاص رای داده اند یعنی آنان را به عنوان نماینده خود در امورات شهری پذیرفته اند (صرف نظر از درست یا غلط بودن این سوالات) عملکرد کلی و نهایی شورا و البته شهرداری در طول یک دوره خواهد بود.با توجه به حضور یکساله آقای صادقلو بعنوان شهردار برای مقایسه با دوره مشابه و زمان حضور آقای کریمی و با استناد به اخبار

0
0
پاسخ
1393-11-07 12:12
بازنشسته ی پیگیر

به اخبار موجود در سایت ها و نشریات محلی، مطالبی جهت اطلاع شما شهروندان دلسوز گردآوری شده که به صورت کلی به اطلاع میرسانم:افزیش پارکهای محله ای - بهسازی پارکها در سطح شهر برای مثال: نصب کفپوش ایمن در زمینهای بازی و نصب وسایل مدرن بازی برای بچه ها – افزایش فضای سبز برای مثال: فضای سبز کمربندی – بهسازی ورودی و خروجی شهر – پوشش کانالهای سطح شهر با هدف ایمنی و افزایش سطح سواره رو برای مثال: خیابانهای ولی عصر، خمینی، بهشتی و شهداء – افزایش سرویس بهداشتی سطح شهر (خصوصاً مناطق گردشگری) – مکانیزه کردن فعالیتهای خدمات شهری برای مثال: جمع آوری زباله و شستشوی بلوارها – جمع آوری خودروهای فرسوده از سطح شهر برای مثال: گازفوردها و تاکسیهای اسقاطی – انتقال سکوی تخلیه زباله از منطقه گردشگری هزار پیچ به خارج از محدوده شهر- افزایش سالنهای ورزشی – افزایش چمن های مصنوعی در محلات – افزایش ناوگان اتوبوسرانی و مجهز کردن خطوط به ایستگاه استاندارد و اتوبوسهای مدرن - و... اقداماتی هستند که آقای کریمی به عنوان شهردار و البته بخش قابل توجهی از آن را بعد از گذشت یکسال از حضورشان در شهرداری انجام داده اند.

0
0
پاسخ
1393-11-07 12:13
بازنشسته ی پیگیر

بر متعهد و صادق بودن آقای صادقلو شکی نیست.بی شک این اصول یکی از لازمه های مدیریت شهری است..!مدرک تحصیلی مرتبط، علم مدیریت، تجربه لازم، اخلاق و مردم داری دیگر لازمه های جدا ناپذیر یک شهردار موفق می باشد.ضعف های مدیریتی مشهود در زمان یکسال خدمت:تک روی:با توجه به ارتباط نزدیکی که با چند تن از کارکنان شهرداری دارم متاسفانه با خبر شدم که ایشان به هیچ عنوان از نظرات همکاران خود در شهرداری برای انجام امور نه تنها بهره نمیگیرد بلکه در جلسات مستقیما به اشخاص صرف نظر از تجربه و تحصیلاتشان ! متاسفانه خیلی مودبانه توهین هم میکنند.!عدم ارتباط با رسانه ها:یکی از بارزترین نشانه های یک مدیر خدمتگزار به معنای واقعی.! ارتباط برقرار کردن و پاسخگو بودن به افکار عمومی می باشد. با یک پرسجوی ساده از خبرنگاران محلی (که متاسفانه برای طرح چند سوال ساده از ایشان با عدم پاسخگویی از ایشان مواجه میشدند ) به راحتی در میابید که آقای صادقلو نه تنها این مهم را رعایت نکرده اند بلکه در کمال ناباوری در یکی از جلسات، روابط عمومی را در حد أدکلن برای سازمان دانستند.

0
0
پاسخ
1393-11-07 12:17
بازنشسته ی پیگیر

پرداختن فقط به 2 یا 3 پروژه :مدیریت شهری یعنی پیش بردن با سیاست همراه با برنامه ریزی و دور اندیشی تمامی فعالیت های شهرداری (حتی احداث سرویس بهداشتی.!!! ) از پروژه هایی که ایشان در طول یکسال به ثمر رسانده یا در دست اقدام دارند میتوان به اتمام 20 درصد باقیمانده پروژه روگذر (البته با سرعت قابل قبولی) - کلنگ زنی پروژه زیرگذر میدان معلم – ادامه احداث پارک بانوان که قبلا حدود 40درصد پیشرفت داشته.! – ادامه احداث پارکینگ طبقاتی عدالت 17 که حدود 70 درصد پیشرفت داشته.!کاهش درآمد شهرداری نسبت به مدت مشابه:با توجه به خبری که خود ایشان در خبرگزاری های رسمی اعلام کرده اند با گذشت 11 ماه از سال فقط 62 درصد از بودجه تحقق یافته که با یک مقایسه خیلی ساده نسبت به مدت مشابه در سال قبل کاهش خیلی شدید درآمد شهرداری ملموس خواهد شد.!! عدم وفای به عهد: یکی از قول های خیلی مهمی که آقای صادقلو در مدت کوتاهی بعد از تکیه زدن بر صندلی مدیرت شهری مرکز استان داده بودند احداث و بهره برداری از حداقل سالانه 3 روگذر در شهر بود. که اگر پایان 20 درصد باقیمانده پروژه ی روگذر میدان

0
0
پاسخ
1393-11-07 12:19
بازنشسته ی پیگیر

را یکی از این سه وعده و زیرگذر میدان معلم رو بعدی در نظر بگیریم. یک زیرگذر یا روگذر به مردم و افکار عمومی بدهکارند.!!!!فروش املاک و مستعقلات شهرداری:حتما شهروندان هر چند وقت یکبار بنرهایی در سطح شهر با عنوان مزایده و حراج زمین، مغازه، آپارتمان، ماشین الات و... را در سطح شهر که نشان دهنده سرمایه های شهرداری و نشان دهنده بر باد رفتن این سرمایه هاست دیده اند. که متاسفانه آقای صادقلو با مشاهده کاهش درآمد شهرداری به جای چاره اندیشی اقدام به این کار کرده اند.!!افزایش چند برابری دستمزدها:آقای صادقلو یکی از شروط قبول مسئولیت خود را حقوق چند میلیونی خود، معاونین و مسئولین شهرداری در نظر گرفته بودند.پاداشهای چند میلیونی در هر ماه :یکی دیگر از شروط ایشان عدم محدودیت شهردار برای پرداخت پاداشهای چند میلیونی برای مسئولین و معاونین البته به صلاحدید ایشان. ( برای مثال برای یک کارگر ساده خدمات شهری از 50 تا 300 هزار تومان و برای مسئولین دوایر مختلف از 300 تا یک میلیون و 500 هزار تومان برای معاونین از 2میلیون تا 5 میلیون تومان ) که با یک حساب سرانگشتی

0
0
پاسخ
1393-11-07 12:20
بازنشسته ی پیگیر

افزایش چند برابری دستمزدها:آقای صادقلو یکی از شروط قبول مسئولیت خود را حقوق چند میلیونی خود، معاونین و مسئولین شهرداری در نظر گرفته بودند.پاداشهای چند میلیونی در هر ماه :یکی دیگر از شروط ایشان عدم محدودیت شهردار برای پرداخت پاداشهای چند میلیونی برای مسئولین و معاونین البته به صلاحدید ایشان. ( برای مثال برای یک کارگر ساده خدمات شهری از 50 تا 300 هزار تومان و برای مسئولین دوایر مختلف از 300 تا یک میلیون و 500 هزار تومان برای معاونین از 2میلیون تا 5 میلیون تومان ) که با یک حساب سرانگشتی ایشان در طول مدت مدیریتشان حدودا به اندازه 2 سال بودجه جاری شهرداری پول صرف این کار کرده اند.!!!

0
0
پاسخ
1393-11-07 12:24
بازنشسته ی پیگیر

در پایان یادآور میشوم:احداث پارکهای محله ای – احداث سالنهای ورزشی در محلات – پیاده روسازی – احداث کانالهای دفع آبهای سطحی – ساماندهی سدمعبر – افزایش سطح پاکیزگی در محلات – بازگشایی معابر جدید برای رفع مشکل ترافیک – افزایش سرمایه و نقدینگی شهرداری و... میتواند متن تقدیر و تشکر در بنرهایی شود که جمع به ظاهر کثیری از مردم برای حمایت از شهردار مردمی تهیه میکنند و جلوی شهرداری نصب میکنند. این جای تاسف دارد بعد از گذشت یکسال از مدیریت آقای صادقلو شهروندان باید برای نصب چند لامپ رنگی در مسیر بلوار ناهارخوران یا برای مساعدت به میدان عباسعلی برای برگزاری مناسبت های مختلف با تهیه و نصب بنر در مقابل ساختمان شهرداری از ایشان تقدیر کنند.!!

0
0
پاسخ
1393-11-07 12:25
مریم

انصافا شهردار داره خوب کار می کنه ها! منکه خیلی دانش فنی ندارم. مثل اعضای شورای شهر متخصص و دانشمند هم نیستم اما ساخت و سازها ، تلاش کارگران، و واقعیت هایی که توی این یه سال دیدیم و البته دارم میبینم بهم فقط یه پیام میده: اونم اینکه شهر تازه داره نفس می کشه و فهمیدم گرگان میتونه شهردار داشته باشه! پدرم هم آقای صادقلو رو ندیده اما هر چند روز یکی دو مرتبه براش دعا می کنه که شهر رو داره آباد می کنه. حسادت خوب نیست.

0
0
پاسخ
1393-11-07 16:28
تلنگر

سلام ج سوال 1 )آقا 10 ماه زودتر افتتاح میشه میگن چرا زود افتتاح میکنی پروژه گلشهر هم که مخالفت کردند.2)آقای شهردار دیدشون در سطح کلانشهرهاست عزیزان اگر برای 15 درس بخوونیم میشیم 8 ایشان 20 فکر میکنند و 20 هم میگیرند البته اگه دوستان جواب صحیح و غلط نگیرن3)درمورد تله کابین هم اونطوری که من در جریانم زمین احداثی اون کمتر از دوهکتاره و مابقیش هم تعرض بوده به منابع طبیعی البته در شورای سوم اون مشاوره گفته بود باید تو هزار پیچ بزنن نمیدونم چرا عزیزان مخالفت کردند4)شهربازی که البته شنیده ها حاکی بر این هستند چند سال قبل بامشارکت بخش خصوصی فکر کنم 8 سال قبل بود چند صد میلیونی نا پدید شد.الانم اول اسم و فامیلشو میگن 5)اقا هایپر مارکت و اینا رو که بخش خصوصی میزنه مثل جاده کریم آباد خدائیش بی انصافیه دیگه 6)دوستان اگر عجله نکنند هتل چند طبقه رو مشاهده میکنند.مطالعات انجام بشه مثل این گلشهر نشه که بعد از چندین سال مالکش تقاضای 30 میلیارد کنه تقاطع غیر همسطح و میگم سوال 1 استاد از اینجا هم میتونی نمره اونجا روبدی

0
0
پاسخ
1393-11-11 08:41
تلنگر

مابقیش تو این صفحه است7)اقا این فرار سرمایه گذار نیست از سیاستهای انقباضی بانک مرکزی است که منوط به شهر گرگان نیست همه جای کشور رکود مسکن مشاهده میشه البته ناگفته نماند که طرح مسکن مهر هم بی تاثیر نبوده است .آقا نکنه 5+1 هم صادقلو مقصره به نتیجه نمیرسه8)بنا به شواهد و قراین آقای صادقلو دفتر کار شهردار و میخوان بعد از اتمام مدیریتشون با خودشون ببرن و ماشنشون هم حتما به نام پسرشون سند میخوره -بابا این که نمیخاد با خودش ببره -نکنه مابقیه شهردارهای بزرگ با پراید میان سرکار9)در این زمونه هر کی خوب کار کنه قطعا مخالف زیاد داره این چه حرفیه اگر شهردار رو رفت و امدها ماموریتها و بیلان کاری پرسنلش نظارت نداشته باشه که میشه هرج و مرج برای رسیدن به ارمانها باید سخت دوید .ماراتن باید رفت و قطعا کسانی هستند که نمیتونن خوب بدوند و متاسفانه منفی بافی میکنن در صورتیکه از ماست که بر ماستپی نوشت آیه صریح قرآنه به نام خداوَمَكَرُواْ وَمَكَرَ اللّهُ وَاللّهُ خَيْرُ الْمَاكِرِين﴿۵۴﴾ سوره آل عمران

0
0
پاسخ
1393-11-11 08:59
میثم

براساس شنیده ها در شهرداری گرگان با توجه به اختلافات شهردار با شورای شهر جو بسیار پلیسی و پراسترسی حکمفرماست که هر یک از کارکنان شهرداری با اعضای شورای شهر ارتباطی داشته باشند با برخورد بسیار تند مواجه می شوند . و احتمال تغییرات در پستهای مدیریتی بدلیل این موضوع در شهرداری در اینده نزدیک وجود دارد .

0
0
پاسخ
1393-11-11 14:13
عدالت

اقا کار میکنه حقشو میگیره دمش گرم،شهردار به این خوبی بهترین شهردار تاکنون گرگانه دمش گرم،درضمن ایشون قبلا ثرمایه دار بودن ثرمایه داری جرم نیست اقای پیگیر

0
0
پاسخ
1394-02-22 19:20
عدالت

از کارهای اقای کریمی میدان کاخ بعد ۲سال دیدیم چه گلی زدن سر شهروندان

0
0
پاسخ
1394-02-22 19:22
زمان مقدری

سلام،ضمن تشکر از شهردار محترم بابت احداث پل های متعدد و همچنین زیباسازی شهر.خواهشمندیم فکری بابت خیابان شصت متری افسران نیز کنند،مگر برای آسفالت نمودن و راه اندازی این کمربندی به اندازه یک پل طبقاطی هزینه بر هست ؟اگر این کمربندی راه اندازی شود بار ترافیکی حدفاصل میدان مفتح کم خواهد شد

0
0
پاسخ
1394-08-16 21:19
محمد علیئی

کجا بودند افراد ماشین حساب بدست و فنی زمانی که ۳۷ سال شهر دست کسان دیگر بود؟کجا بودند زمانی که شهر رو مردم اداره میکرد نه شهردای؟متاسفام بابت وجود چند سیاست مدار خرفت و نظامی این شهر که در تمام امور از جمله ورزش و .... دخالت بی جا میکنند.تاسف باره، خجالت بکشید،مردم راضی هستند،اگه به دنبال درآمد هستید و ساختمان سازی تمام مراکز مربوطه از جمله بانک مرکزی،بانک مسکن،نهاد ریاست جمهوری و ... باید وظایف و تصمیمات خود رو در این زمینه بگیرند و شهرداری ادامه رو راه آنها باشد نه یک سیاست گذار برای تمام امور .از همون قدیم گرگانی های بی معرفت و خبیث جلوی پای همه سنگ می انداختند و الان هم همینه.

0
0
پاسخ
1396-02-26 09:37

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.