1393-11-04 19:31
2551
4
9393
یادداشت اختصاصی گلستان ما ؛

چرا اصلاح طلبان مبارزه با فساد را سیاسی می کنند؟ / حامیان جدی رحیمی اصلاح طلبان و کارگزاران بودند

اصل شکایت از تخلفات محمدرضا رحیمی متعلق به جریان اصولگرا و از افتخارات اصولگرایان است که آقایان زاکانی ، نادران و توکلی عدالتمردان مجلس فعلی باعث شدند تا رحیمی محاکمه و مجازات شود حال اینکه اصلاح طلبان ادعای درستی و سلامت مالی می کنند ، هر سیاستمداری را به خنده وا می دارد .

به گزارش گلستان ما ؛ قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران بعد از سالها یک رای تاریخی داد و طی آن یکی از دولتمردان سابق را به 5 سال حبس و جریمه نقدی محکوم کرد . امری که درسایر کشورها عادی و طبیعی بوده و مجرم براحتی در دادگاه محاکمه می شود ولو در هر جایگاهی باشد .

اما در ایران همواره افرادی هستند که نمی گذارند مسیر اصلی پرونده ها طی شود و اگر این پرونده تخلف مربوط به یکی از دو جریان سیاسی کشور باشد ، توپخانه های طرفین روشن شده و مدام یکدیگر را مورد نوازش قرا می دهند و از اصل ماجرا که محاکمه و مجازات متخلف می باشد ، غافل می شوند.

اما این فرافکنی ها نشانه چیست ؟ مگر ما مدعی عدل علی (ع) نیستیم؟ مگر نمی گوییم متخلف باید محاکمه شده وسزای کارش را ببیند ؟ حال که قوه قضاییه فرد متخلفی را از دولت سابق محکوم کرده و نزدیک به اجرای حکم هستیم چرا اینقدر فشار و فرافکنی وجود دارد که آهای دیدید معاون اول فلان دولت چکار کرد.

بر فرض که یک نفر تخلف کرد آیا رواست که همه دولتمردان نهم و دهم را زیر سوال ببریم و اصلا هدف ما از برجسته کردن این موضوعات چیست و دنبال چه هستیم ؟

سابقه اصلاح طلبان یا همان مدعیان امروزی که بخاطر رای قوه قضاییه کل اصولگراها را زیر سوال برده  و ذوق زده شده اند ، نشان می دهد که آنها دغدغه مردم و مبارزه با فساد را ندارند چه اینکه این گروه تا خرخره در فسادهای مالی و اختلاس های کلان بانکی قرار دارند و آقازاده های آنها خون ملت را درون شیشه کرده اند حال چطور با وقاحت تمام مدعی پاکدستی شده اند جای سوال دارد ؟

همچنین حامیان آقای رحیمی در دوران خاتمی وسازندگی چه کسانی بودند ، مگر نه اینکه کارگزاران و هاشمی از او حمایت کرده و مقام استانداری کردستان از سالهای 72 تا 76 را به وی اعطا کردند . زمانی رحیمی قبله آمالش هاشمی بود و تمجید از او و بعد از آن هم هر دولتی آمد مجیزه گویی کرد و اتفاقا بخش هایی از اصولگرایی نیز اصلا او را قبول نداشت .

وقتی که هاشمی در زمان استانداری او به کردستان سفر کرد، رحیمی کشاورزان را مجبور کرد که ده‌ها تراکتور خود را به گونه‌ای پارک کنند که از بالا جمله «درود بر هاشمی» را شکل بدهند و در همین سفر نیز بر دستان هاشمی رفسنجانی بوسه زده بود.

وانگهی اصل شکایت از تخلفات محمدرضا رحیمی متعلق به جریان اصولگرا و از افتخارات اصولگرایان است که آقایان زاکانی ، نادران و توکلی عدالتمردان مجلس فعلی باعث شدند تا رحیمی محاکمه و مجازات شود حال اینکه اصلاح طلبان ادعای درستی و سلامت مالی می کنند ، هر سیاستمداری را به خنده وا می دارد .

بنظر می رسد صدور این رای هموار کردن صدور رای برای پروده مهدی هاشمی رفسنجانی فرزند اکبر هاشمی رفسنجانی است و تخلفات وی آنقدر زیاد است که قطعا برای برخورد با وی که از حامیان جدی نیز برخوردار است نیاز به یک قربانی از اردوگاه مخالف بود که بنظر می رسید در فضای فعلی محمد رضا رحیمی به دلیل تخلفاتش بهترین گزینه بود.

حال با توجه به اینکه رحیمی محاکمه و به زندان محکوم شده وجدان های آگاه ملت قطعا آماده پذیرش محاکمه و اجرای حکم عدالت خانه برای مهدی هاشمی هستند و هیچ عذری را هم بر نمی تابند چرا که اگر قانون برای همه مساوی است برای فرزندان هاشمی هم باید اجرا شود .

نکته اساسی اینست که اصلاح طلبان با سیاسی کردن برخورد با متخلفان می خواهند روند مبارزه با فساد را کمرنگ و کند کنند تا کشور در مشکلات غرق شود و آنوقت بگویند ما گفتیم دین توان حکومت کردن بر مردم را ندارد و حکومت دینی جوابگوی مسائل روز نیست ؟ آنها به دنبال این هستند که سکولاریسم و جدایی دین از حکومت بوجود بیاورند یعنی اینکه آخوندها به حوزه برگردند وسیاست را به اهلش (دروغگوها) واگذار کنند .

 برای همین است که آنها هیچ وقت از مبارزه با فساد خوشحال نمی شوند چه اینکه اگر از خودشان باشد تا نفس آخر از متخلف دفاع می کنند و از طرف مقابل باشد کل مجموعه نظام را زیر سوال می برند اینجاست که این گروه را باید "انجمن حجتیه جدید" نامید که به دنبال تضعیف کارکرد نظام و قبولاندن اختیارات ناهمگون با نظام اسلامی و یا همان تعبیر جام زهر می باشند .

عماد   محمد رضا پور

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

شهروند

این بود انشای من.

0
0
پاسخ
1393-11-04 19:55
اسماعیلی-خان ببین

خیلی برام جالبه چرا هر مفسد اقتصادی که کشف میشه یه ربطی به دولت آقای هاشمی و آقای خاتمی داره.والا اگه یه نگاهی بندازیم می بینیم همه این ها در دولت های اون آقایون به پست و مقام رسیدن.ولی خدایش آدم حالش ازین بازی های سیاسی بهم میخوره.چه چپ چه راست.اصلا به عنوان یک ایرانی شیعه این موارد رو نمی پسندم.

0
0
پاسخ
1393-11-05 06:00
سیدرضا

آخه اصولگرایان به دولت احمدی نژاد چنان تقدسی داده بودند که حکومت امام زمان می دونستن.رئیس جمهور یک مملکت ... جانشین خودش قرار بده چه معنی می ده !!!؟ والا از همون اول تخلفات،و بی قانونی های اون دولت مشخص بود بعد هی دم از بصیرت بصیرت می زدن.حالا ببینین کی بصیرت نداشت!؟

0
0
پاسخ
1393-11-05 08:15
جوان بیکار

بابا ول کنین دیگه. رحیمی که معلومه از دار و دسته اصولگراها هستش ولی الان که پول خورده میشه اصلاح طلب.عجب!

0
0
پاسخ
1393-11-05 12:59

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.