1393-11-04 12:14
4049
14
9337
از استانداری گلستان تا بخشداری بهاران ؛

رقابت افراطیون اصلاح طلب برای چنبره بر فرمانداری گرگان / خاکی باج ندهد

معاونت های فرمانداری گرگان و بخشداری های مرکزی و بهاران آخرین طعمه های مد نظر این عناصر افراطی سیاسی قرار دارد که در رقابت با یکدیگر آنرا از دکتر خاکی مطالبه می کنند و جا دارد که فرماندار گرگان نیز با عنایت به سیاست کلان دولت روحانی مبنی بر رعایت مشی اعتدال ، آینده ای آرام و بی حاشیه را برگزیند و از میدان دادن به برخی چهره های تندرو و سوخته پرهیز کند .

به گزارش گلستان ما ؛ چند ساعت پس از انتصاب فرماندار جدید گرگان ، این پایگاه خبری تحلیلی در مطلبی با عنوان " مصادره فرماندار گرگان ؛ بزرگترین تهدید پیش رو ! / آیا سهم خواهی ها و تنش های سیاسی انرژی فرماندار جدید را می گیرد؟ " نکاتی را در خصوص انجام برخی تحرکات برای تصاحب 2 معاونت فرماندار و 2 بخشداری تابعه فرمانداری گرگان متذکر گردید .

اینک با گذشت حدود 2 هفته از این انتصاب ، این پیش بینی گلستان ما دارد به تحقق نزدیک می شود که برخی افراطیون اصلاح طلب که دست شان از سفره اعتدال دولت روحانی در استانداری گلستان کوتاه شده به دنبال زدن چنبره بر این سفره در فرمانداری گرگان و مصادره به مطلوب آن هستند .

برای روشن تر شدن موضوع ، در این نوشته مروری اجمالی به برخی موارد در دو هفته اخیر صورت می گیرد و در صورت نیاز در روزها و هفته های آتی به صورت مفصل تری بدان پرداخته خواهد شد .

آغاز چنبره از همان روز اول

از همان روز برگزاری مراسم تودیع و معارفه فرماندار گرگان و خداحافظی حیدرعلی احمدی و انتصاب یحیی خاکی در تاریخ 21 دی ماه دیدارهای گروه مختلفی با فرماندار جدید صورت گرفت که برخی از آنها خبری شد و برخی دیگر شکل رسانه ای به خود نگرفت .

از اولین دیدارها در همان روز اول ، وقتی که مراسم تودیع و معارفه فرماندار گرگان به اتمام رسید و همه مهمانان رفتند ، جمعی حدودا 15 تا 20 نفر که حسین رفعتی فرماندار سابق گرگان و عضو حزب منحله مشارکت و فعال در قضایای فتنه 88 گرگان یکی از آنان بوده ، در اتاق فرماندار با وی جلسه داشتند و این دقیقا همان نکته ای بود که گلستان ما نسبت به آن هشدار داده بود .

در روزهای بعد از معارفه دیدارهای مختلفی با فرماندار گرگان صورت گرفت ، از جمله دیدار کارکنان فرمانداری ، شورای فرماندهی انتظامی شهرستان گرگان ، دیدار ایثارگران فعال عرصه رسانه استان ، دیدار اعضای شورای ترافیک شهرستان ، دیدار اعضای شورای شهر گرگان ، دیدار اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی ، شورای فرماندهی ناحیه بسیج گرگان که به صورت خبر رسمی در پایگاه خبری فرمانداری گرگان منتشر گردید .

در این بین دیدارهای غیر رسمی زیادی نیز با فرماندار جدید گرگان برگزار شده که به دلایل مختلف رسانه ای نشده است .

دیدارهای غیررسمی هدفمند با فرماندار جدید گرگان

از جمله دیدارهای غیر رسمی منتشر نشده ، دیدار مجدد جمعی از افراطیون سیاسی اصلاح طلب گرگان با فرماندار بوده است که در کمتر از دو هفته صورت گرفته است .

در این دیدار که تحت عنوان " مجمع مشورتی اصلاح طلبان گرگان " و پس از دیدار دیگر گروه اصلاح طلب " اتحادیه انجمن های اسلامی " با فرماندار صورت گرفته و گویا افرادی چون : حسین رفعتی ، عبدالسلام مهیمنی ، مصطفی سبطی ، مهدی بهزادیان ، حسین عبدالهی ، سیاوش بسطامی ، محمد کیقبادی ، یوسف رستمانی ، امیر ثنایی ، عبدالجبار ایری ، خانم ها آرخی و پهلوان و تعدادی دیگر حضور داشته اند .

در مطلب قبلی که در همان روز معارفه ( 21 دی ماه ) منتشر شده بود ، این گونه آمده بود : "  آنهایی که 18 ماه است برای جایگاه فرمانداری گرگان دندان تیز کرده اند و مدام زیر پای احمدی اصولگرا را خالی می کردند ، ولی بجایی نرسیده اند اما در حال حاضر می خواهند بر کشتی ناخدایی سوار شوند که تمایلات سیاسی متفاوتی با آنها دارد .

این افراد قطعا در آینده به قصد مصادره فرماندار وارد میدان می شوند و هجمه های خود را بر فرماندار جدید افزون تر خواهند کرد و بعد از اینکه نتوانستند کرسی فرمانداری را بگیرند ، سعی خواهند کرد حداقل در معاونت ها و بخشداری ها بتوانند گزینه های محتمل خود را جایگزین کنند. "

و حال پس از 14 روز به روشنی می بینیم افرادی که پس از پیروزی دکتر روحانی در 24 خرداد 92 در طول حدود 2 سال برای تصاحب کرسی استانداری گلستان ، معاونت سیاسی امنیتی و فرمانداری گرگان و ... مدام نقشه می کشیدند ، مرتب تهران می رفتند ، در شبکه های اجتماعی کمپین حمایت از خود راه می انداختند و به زمین و زمان آویزان می شدند و ... ، حال به دریوزگی افتاده و کرسی عمارت بخشداری بهاران را از فرماندار گرگان مطالبه می کنند . که این مساله با زبانی ساده تر می شود " پروژه تنزّل مطامع از استانداری گلستان تا بخشداری بهاران ! "

و جای تعجب اینکه این گروه ها برای رسیدن به این حداقل ها هم دست از رقابت با یکدیگر برنداشته اند .

به قول رندی که می گفت : " ای ... بر این روزگار " .

تیزهوشی روحانی و دکتر صادقلو

البته این مساله مسبوق به سابقه است که عده ای دیگر از همین قماش افراد با طراحی نقابی جدید در روزهای نخستین انتصاب دکتر صادقلو به عنوان استاندار گلستان تحت عنوان " اصحاب جراید مستقل " و در روزهای بعد جمع های دیگری با عناوینی چون " مجمع مشورتی اصلاح طلبان " یا " کانون نواندیشان (مکتب علی) " یا " جوانان اصلاح طلب " یا " اتحادیه انجمن های اسلامی " و یا ... به دیدار وی رفتند و برخی چیزها را از وی مطالبه کردند و هنوز پس از حدود 16 ماه از آن دیدار و دیدارهای بعد ، نه چیزی از آن خواسته های سنگین و رنگین عایدشان شده و نه توضیح دادند که مستقل از چه و که هستند ! و نه اینکه برای پیروزی دولت روحانی و انتصاب دکتر صادقلو چه کرده اند !؟

البته این مساله به تیزهوشی دکتر صادقلو اشاره دارد که با تبعیت از رئیس جمهور که نخواست ویترین کابینه خود را به افراطیون اصلاح طلب و برخی عناصر تندرو و سابقه دار چپ بسپارد ، تا حدودی مشی اعتدال در پیش گرفت و سهم چندانی برای این مدعیان اصلاح طلبی که قصد چنبره بر استانداری گلستان را داشتند لحاظ نکرد .

آخرین طعمه های مدنظر افراطیون اطلاح طلب

در عین حال معاونت های فرمانداری گرگان و بخشداری های مرکزی و بهاران آخرین طعمه های مد نظر این عناصر افراطی سیاسی قرار دارد که در رقابت با یکدیگر آنرا از دکتر خاکی مطالبه می کنند و جا دارد که فرماندار گرگان نیز با عنایت به سیاست کلان دولت روحانی مبنی بر رعایت مشی اعتدال ، آینده ای آرام و بی حاشیه را برگزیند و از میدان دادن به برخی چهره های تندرو و سوخته پرهیز کند .

چه اینکه اهمیت بالای شهر گرگان به عنوان شهر مرکز استان اقتضاء می کند فرماندار گرگان فارغ از گرایشات افراطی سیاسی و ایجاد و پرداختن به حاشیه ها ، صرفا بر خدمت بیشتر و بهتر به مردم و انقلاب اسلامی تمرکز کند و خدا ، عموم مردم ، مسئولین و رسانه ها را ناظر بر عملکرد و رفتار خود ببیند .

در عین حال این مساله هم به خوبی روشن است که برخی از دخالت های پشت پرده و صحنه گردانی تعدادی از همین چهره ها و گروه های افراطی سیاسی و رقابت های آنان با یکدیگر هم هست که آرامش و ثبات را  از شورای شهر گرگان گرفته و به بغرنج شدن مسائل مربوط به شورا و شهرداری گرگان منجر گردیده است . افرادی که بقا و تداوم حیات سیاسی خود و گروه شان را در این فضای پرهیاهو و نا آرام جستجو می کنند تا تدارکی مناسب برای انتخابات اسفند 94 فراهم آورند .

خاکی باج ندهد

لذا برای جلوگیری از چنبره فرصت طلبان بر فرمانداری گرگان و مصادره به مطلوب آن که در تخیلات و توهمات عده ای ساخته و پرداخته می شود لازم است نگاهی دقیق تر به برخی رفت و آمدها ، تبریک و تشویق ها ، گفت و شنودها ، پیشنهادات و نصایح و ... صورت گیرد تا ماجرای دوستی خرس خاله ها تکرار نشود .

اینجاست که نقش دکتر یحیی خاکی به عنوان فرماندار دولت تدبیر و امید و به عبارتی فرماندار نظام جمهوری اسلامی کمی حساس تر می شود که مقتضی است ضمن باج ندادن به این این افراد و گروه های مدعی ، با اقتدار جلوی زیاده خواهی های آنان بایستد و با تمام قوت سکان هدایت و مدیریت فرمانداری گرگان را در راستای خدمت به مردم و انقلاب در دستان خود نگه دارد .

 

فرامرز  گلستانی

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

م . رضایی

این تیکه :""" از استانداری گلستان تا بخشداری بهاران """ رو خیلی خوب اومدی .احسنت بر فرامرز

0
0
پاسخ
1393-11-03 22:28
منم بودم

در این جلسه به جز من و اینایی که گفتید اینها هم بودند :محد نوذریکاظم علاءالدینرضا محمدخانیفرهاد طهماسبیشیخ ویسیچوبداریناطقیشما برید کشک تان را بسبابید .همه چیز بسته شده است .نام محفوظ (ت)

0
0
پاسخ
1393-11-03 22:33
ایزدی

چرا بعضی از این به اصطلاح سیاسیون پیر و پاتال ول نمی کنن تا 4 تا جوون هم نفس بکشن .باور کن همین پیرمردها دوست دارند که بازهم همین ها مسئولیت بگیرن .بازنشسته شدین برین پی زندگی تان بذارین یه خرده هوای تازه بیاد .اگه ما نسل دوم و سومی ها نخواهیم شماها باشین باید کی رو ببینیم .

0
0
پاسخ
1393-11-03 22:38
محمدمهدی صالحی

امیدوارم جناب آقای دکتر خاکی به نکات زیادی که آقای گلستانی به صورت آشکار و پنهان در این مطلب به آنها اشاره کرده توجه کنه .از نوشته خوب آقای گلستانی ممنونم .

0
0
پاسخ
1393-11-03 22:42
داود اورسجی

لطفا برای بخشداری بهاران نقشه نکشید که اینجا در چنبره مدیران اصولگرای احمدی نژادی است و هر کس بیاید ... می شود .مگر یادتان رفته اینجا را تبعیدگاه مدیران دولت نهم و دهم لقب دادند .از ما گفتن .

0
0
پاسخ
1393-11-04 04:43
تحریریه شاهد فردا

گفتگوی اختصاصی با مدیر کل محیط زیست گلستان؛ دفن زباله های عفونی و بیمارستانی در حریم شهری آزادشهر تخلف است و باید مسئولان پاسخگو باشند! http://shahedefarda.ir/?p=23208

0
0
پاسخ
1393-11-04 04:49
ریزبین

این ماجرای « دوستی خرس خاله ها » دیگه چیه ؟

0
0
پاسخ
1393-11-04 04:50
محمد

آقای گلستانی دوست عزیز مراقب باشید نوک پیکان حمله به افراطیون و ... قرار دارید . امام زمان (عج)حامیتان و خداوند متعال نگهدارتان باشد.

0
0
پاسخ
1393-11-04 04:52
یک دوست

متاسفانه بخش زیادی از این دست مطالب و خبرها توسط خود دوستان عزیز حاضر در جلسه در وایبر و لاین و واتس آپ و فیسبوک منتشر می شود .بعضی ناشی گری کرده عکس هم می زنند و اون وقت در بیرون عده ای فکر می کنند که جلسه تقسیم غنایم بوده !!!از ماست که بر ماست !البته نباید سرعت چشم گیر پیشرفت تکنولوژی های نوین در انتقال و انتشار اطلاعات را نادیده گرفت .

0
0
پاسخ
1393-11-04 05:15
4wd

چیزی نیست داداش خرس pooh میگه باهات دوست نشه چون زنبورا دنبال عسل خودشون میگردن !

0
0
پاسخ
1393-11-04 08:04
4wd

شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد ... ولی این دفعه معلوم هم نیست اخوی ... شما احیانا همرزم پشت خاکریزی روسای جلسه تون نبودید ماشاله همتون پر از سوتی های ریز و درشتی در مسایل مختلف هستید ....میخاید اون سوتی ها رو براتون بسابیمهمه چیز تو گرگان باز میشه داداش

0
0
پاسخ
1393-11-04 08:11
4wd

خدمت دوست عزیز اقای گلستانیحق نگهدارت که متوجه مسایل هستی و در این مهم بر خود میدانم در لبیک به شما خدمت دوستان عرض کنم که در انتخاب نفرات نامبرده که اکثرا در سنوات قبلی مسایلی را که با ابروریزی همراه بود را تکرار نکنند و دوم اینکه اصلا بعضي ها همين اول كار زده اند تو جاده خاکی ...امیدوارم با انتخاب افراد دور از جناح و حزب و اصلح در سمت های کلیدی شهرستان موجبات محبوبیت خود را بین مردم فراهم اورند نه جناح و حزبو اینکه از جبهه و بسیج و جنگ مایه نگذارند که بیشتر از این چهره دفاع مقدس را نزد قشر جوان خراب نکنند و دین ما را به خون شهدا بیشتر نکنند یا علی

0
0
پاسخ
1393-11-04 08:22
sadeghi

اتحادیه انجمن های اسلامی با بیشترین تعداد شهدا و تمایندگان شهیدش را افراطی می نامید؟ معنی افراط را هم فهمیدیم.

0
0
پاسخ
1393-11-04 12:58
صالح آسمانی

دکتر خاکی حواسش جمعه... درسته که مسئولیت سنگینی را عهده دار شده و انتظار و فشار و توقع ازش زیاده ولی معتدل و با تدبیره.... بسیار متواضع و با نزاکت...

0
0
پاسخ
1393-11-04 19:11

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.