1393-12-06 04:30
3585
13
9187
تکرار / در دیدار اعضای شورای شهر و فرماندار گرگان؛

تدبیر فرماندار برای حل مناقشه شهرداری و شورای شهر ؛ به صادقلو فرصت چندماهه بدهید /مناقشات اخیر بازخورد منفی در جامعه ایجاد کرده !

فرماندار گرگان گفت: پیشنهاد من به عنوان نماینده حاکمیت این است ،شورای اسلامی شهر در تعامل بیشتر با" مهندس صادقلو"شهردار گرگان فرصتی چندماهه بدهند تا وی بتوانددر راستای بهره وری و اثر بخشی بیشتر خواسته های اعضای شورا را برآورده کند .

به گزارش گلستان ما ؛ در جلسه ای که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر گرگان با فرماندار مرکز استان برگزار گردید "دکتر خاکی"گفت: شهر گرگان علی رغم توسعه یافتگی که در آن وجود دارد در زمینه های دیگر نیز نیازمند توسعه جدی می باشد .

وی افزود: من گرگان را آرمانشهری می دانم هوشمند با سازمانهایی قوی و انعطاف پذیر که می تواند پله های ترقی را طی کند و این امر زمانی تحقق پیدا می کند که مردم و مسئولین دغدغه توسعه شهر را داشته و با تعامل بتوانند به موفقیت و توسعه گرگان کمک کنند .

دکتر خاکی بیان داشت: در سایه برنامه ریزی و هماهنگی بین اعضای شورا و شهردار با لحاظ کردن ظرف قانون می توانیم در جهت توسعه گرگان گام برداریم .

وی افزود:از آنجائیکه یکی از وظایف مهم ما پاسخگویی به مردم می باشد و ما باید طوری قدم برداریم که تمام خروجی های فعالیتهایمان به سود مردم باشد .

دکتر خاکی گفت: اگر تعامل فی مابین اقشار تأثیرگذار جامعه وجود داشته باشد ،می توانیم گامهایمان را در جهت توسعه محکم برداریم.

فرماندار در ادامه گفت: فرمانداری دارای رویکردهای اجتماعی و سیاسی در شهرستان می باشد، از همین رو با بازخوردهایی که از جامعه داریم عملکرد این دوره شورای شهر در خروجی فعالیت های شهردار و شورای شهر متجلی است و گرگان این روزها به کاگاه عمرانی تبدیل شده است .

وی افزود: با وجود خدمات قابل توجه شهرداری مناقشه اخیر در شورای شهر بازخوردهای منفی در جامعه ایجاد کرده است ،اختلافات بین اعضای شورا طبیعی است چون این اختلاف در همه بافت های اجتماعی وجود دارد اما نباید گذاشت شدیدتر شود و باید رویکردی عاقلانه نسبت به یکدیگر داشته باشیم .

خاکی در خاتمه اظهار داشت: پیشنهاد من به عنوان نماینده حاکمیت این است ،شورای اسلامی شهر تعامل بیشتر با" مهندس صادقلو"شهردار گرگان فرصتی چندماهه بدهند تا وی بتوانددر راستای بهره وری و اثر بخشی بیشتر خواسته های اعضای شورا را برآورده کند .

"حسین ربیعی "رییس شورای اسلامی شهرگرگان در ابتدا با بیان عملکرد شورای شهر و شهرداری گرگان گفت: بودجه 200میلیاردی در شورای شهر گرگان مصوب شده است که 140میلیارد آن عمرانی می باشد و بیشتر از بودجه کل استانداری و سطح استان می باشد .

وی در ادامه با بیان اینکه عملکرد شورای شهر در شهرداری نهفته است اذعان داشت: در مدت زمانی که "صادقلو"به عنوان شهردار گرگان انتخاب شده اند نگاه مثبتی در شهر گرگان ایجاد کرده که از موارد آن می توان به مدیریت زمان اشاره کرد که این موضوع یکی از نقاط برجسته وی می باشد .

ربیعی افزود : شهردار باید به تذکرات شورای شهر توجه ویژه داشته باشد و ما به عنوان اعضای شورا باسد قانون را اجرا کنیم.

در پایان دیگر اعضای شورای شهر گرگان آقایان :پزشکپور ،هزارجریبی ،کبیر ،سبطی ،جرجانی،قدس مفیدی ،کلاتی،پایین محلی و گرزین به بیان دیدگاه های خود پرداختند و خواستار تعامل بیشتر شهردار با اعضای شورا شدند . 

تدبیر فرماندار گرگان برای ایجاد تعامل بین شهردار و شورای شهر

تدبیر فرماندار گرگان برای ایجاد تعامل بین شهردار و شورای شهر

تدبیر فرماندار گرگان برای ایجاد تعامل بین شهردار و شورای شهر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

هاشمى

مهندس صادقلو!؟اين آقاى فرماندار مثل اينكه خيلى از وضعيت شهردار مطلع نيست

0
0
پاسخ
1393-10-30 19:23
ebrahimi

كارگاه عمرانى ديگر چه صيغه ايست! به جز ميدان معلم بقيه پروژه ها خوابيده . حدود يك ساله كه خيابان سوپر سحر به صدا و سيما مسدود شده ، مشخص هم نيست كى قراره باز بشه . بعضی ها خيلى به مسايل شهر وارد نيستند. واقعا جاى تاسفه كه چطور يك نيروى كاركشته و با تجربه را از گرگان محروم كردن .

0
0
پاسخ
1393-10-30 21:00
مرتضى

بازخورد منفى از سوى كسانى بوده كه نانشان آجر مى شود .

0
0
پاسخ
1393-11-01 06:07
ali

تشکر ویژه به خاطر اعطای نشان مهندسی به شهردار گرگان !

0
0
پاسخ
1393-11-01 07:04
مریم

فرماندار محترم ، فهمیم و روشنفکر از شهردار جسور ، مقتدر و باغیرت گرگان حمایت کنید.ما هم در استانداری از شما حمایت می کنیم.

0
0
پاسخ
1393-11-01 10:42
محمد

جناب فرماندارمتاسفانه آقای صادقلو تبلغات شان بیشتر ازعمل هست و خودشان را عقل کل می دانند در صورتی شورای محترم شهر برگزیده مردم هستند و مردم توقع دارند اعضاء محترم شورای شهر از حقوق شان دفاع کنند

0
0
پاسخ
1393-11-01 23:22
محمد

سرکارخانم مریم اسم واقعی تان را بنویسید که مردم شما را خوب می شناسند و باید هم ازآقای شهردار دفاع کنید چرا که خودتان ایشان را آوردید و چون برنامه انتخابات مجلس در پیش است که شما هرگز نماینده نخواهید شد تلاش تان بیهوده است

0
0
پاسخ
1393-11-01 23:40
صالح آسمانی

دکتر جان خداقوت،همه دوستان وهمکارانت در استانداری حمایتت میکنن... هیچ کس ندونه ما میدونیم که انصافا همه جا حامی شهرداربودید.... خسته نباشی مجاهد نستوه....

0
0
پاسخ
1393-12-06 19:34
محمد

آقای دکتر خاکی تشکر تشکربیانات شما بسیار زیبا و در شان یک جامعه مدنی استو اینجانب بعنوان مهندس عمران عرض میکنم سازمان نظام مهندسی به جد ازجناب صادقلو شهردار مرکز استان حمایت میکنند و مورد تایید نظام مهندسی است.باز هم از اینکه این قاعله را خاتمه دادید تشکر خود را اعلام میکنیم

0
0
پاسخ
1393-12-06 23:36

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.