1393-10-21 14:13
2500
0
8707
استاندار گلستان در مراسم تودیع و معارفه فرماندار گرگان:

میراکبری انتخاب اول من برای فرمانداری گرگان بود / توسعه و تحول گلستان به گرگان بستگی دارد

استاندار گلستان در مراسم تودیع و معارفه فرماندار گرگان اظهارکرد: با توجه به قدمت و هویت تاریخی گرگان و وجود بخش قابل توجهی از نخبگان استان در این شهرستان توسعه، تحول و رونق گلستان به گرگان بستگی دارد.

به گزارش گلستان ما، حسن صادقلو استاندار گلستان در این مراسم که در محل فرمانداری گرگان برگزار شد، با تأکید بر استفاده از راهکارهای دوستان برای پیشبرد اهداف توسعه گرگان، گفت: ادبیات دولت، ادبیات توسعه است و این توسعه باید در راستای مطالبات مردم شکل گیرد.

وی افزود: امروز فارغ از تمام قاعده های سیاسی و جناحی باید رفع بیکاری، رونق تولید، توسعه و از بین بردن شکاف تاریخی در عقب ماندگی استان و تحول برنامه محور، افق فعالیت تمامی مسؤولان باشد.

احمدی اصولگرایی حساس به مباحث خدمتی با روح همگرایی و عدالت طلبی بود

وی با تشکر از زحمات حیدرعلی احمدی در سمت فرماندار مرکز استان اگر چه ایشان شخصیتی اصولگرا بود، تصریح کرد: ایشان شخصی مدیر، مدبّر و حساس به مباحث خدمتی بودند و با روح همگرایی ، عدالت طلبی و حق گرایی فعالیت های خود را ارائه کردند.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه استان یقیناً از ظرفیت مدیریتی ایشان در عرصه ای دیگر بهره خواهد برد، خاطرنشان کرد: امیدواریم خدمات ایشان در این سمت توشه آخرت شان باشد چرا که در طول همکاری یک سال و نیمه با دولت یازدهم ، با تمام توان در عرصه حاضر بودند.

انتخاب اول من میر اکبری بود

وی در ادامه افزود: هر چند انتخاب اول من برای فرمانداری گرگان آقای میراکبری بود ولی شرایطی به وجود آمد که تصمیم بر این شد که آقای خاکی به عنوان فرماندار گرگان انتخاب شود.

همچنین دکتر صادقلو با بیان اینکه فرصت خدمت کم است، خطاب به فرماندار جدید گرگان اظهارکرد: امیدوارم سوابق مدیریتی دکتر خاکی به عنوان یک رزمنده خستگی ناپذیر در عرصه دفاع مقدس بتواند پشتیبان خوبی برای مدیریت وی در شهر گرگان باشد.

سوابق مدیریتی دکتر خاکی پشتیبان خوبی برای مدیریت گرگان است

استاندار گلستان با تأکید بر توان مدیریتی فرماندار جدید و همچنین ظرفیت نخبگان شهرستان گرگان، گفت: خوشبختانه فعالیت های شما در عرصه ایثارگری و خدمت، گرگان را به سوی آینده ای توسعه محور امیدوار می کند.

صادقلو افزود: امید داریم با سوابق درخشان ایشان در میدان عمل و با تکیه به خداوند متعال، اتفاقات خوبی را هم برای شهرستان گرگان و هم برای استان گلستان، شاهد باشیم.

ادبیات دولت ادبیات توسعه است / ما دچار یک گپ تاریخی هستیم

استاندار گلستان با تاکید بر ادبیات دولت تدبیر و امید، خطاب به مسئولان استانی گفت: ادبیات دولت تدبیر و امید، ادبیات توسعه است.

وی گفت: ما در استان دچار یک گپ تاریخی، عقب ماندگی در توسعه هستیم و جبران این مطلب برای همه امری ضروری است.

صادقلو تصریح کرد: ما بایستی برنامه تحول این استان را داشته باشیم و رونق این استان در گرو پیشرفت شهر گرگان است و این را بدانید که هویت استان گلستان، هویت تاریخی این شهرستان می باشد.

استاندار گلستان در ادامه سخنان خود گفت: از بزرگان و نخبگان استان و شهرستان انتظار می رود که با ادبیات رفتاری و معقول خود، برای توسعه و پیشرفت این شهرستان و استان همکاری لازم را داشته باشند.

وی در پایان گفت: امیدواریم با تجربیات خوب جناب فرماندار، شاهد پیشرفت روز افزون این شهرستان در عرصه های گوناگون باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.