1393-10-20 20:11
2494
4
8678
هانی حسام :

پیشنهاد می کنم بنیادشهید و بسیج رسانه استان شهید محمد طاهر طاهری را به عنوان سید شهدای اهل قلم گلستان معرفی کنند

مدیر مسئول نشریه بهار گلستان تاکید کرد: پیشنهاد می کنم که بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان و بسیج رسانه دریک تفاهمی این شهید بزرگوار را به عنوان سید شهدای اهل قلم استان گلستان معرفی کنند.

به گزارش گلستان ما ؛ هانی حسام مدیر مسئول نشریه بهار گلستان که از همقطاران سردار شهید محمد طاهر طاهری بود ، عصر امروز در جمع اعضای بسیج رسانه استان گلستان که به عیادت از والده مکرمه شهید محمد طاهر طاهری رفته بودند ؛ درباره این شهید بزرگوار گفت : من تعداد زیادی از نشریات پیام مستضعفین آن زمان را مطالعه کردم و دریافتم که این شهید بزرگوار بسیاری از مطالبی که چاپ می کرد بدون نام بود وسعی می کرد در گمنامی سرباز اسلام باشد در حالیکه برخی از افراد همواره نام خود را ذکر می کردند.

حسام افزود: عکس شهید طاهری که مشغول نوشتن روی کاغذی روی زانوی خود است یک سال قبل از شهادتش است که ما در معیت حضرت ایت الله طاهری گرگان در منطقه عملیاتی بودیم و آیت الله طاهری دیداری با رزمندگان لشکر 5 نصر خراسان داشت که در آن لشکر دست نوشته های محمد طاهری طاهری تدریس می شد.

وی بیان کرد: در مناسبتهای بسیاری این شهید بزرگوار از قلمش استفاده می کرد و مطلب می نوشت و در زمینه ادبیات ، شعر و خوشنویسی هم استاد بود.

مدیر مسئول بهار گلستان تصریح کرد: شهید محمد طاهر طاهری دو ویژگی مهم داشت ، اول اینکه یک شخصیت روحانی و دانشگاهی بود و با توجه به علمی که داشت دارای قلم روان وسلیسی بود و در ثانی بسیار خوش خط بود که او را در بین روحانیون ممتاز نشان می داد.

هانی حسام تاکید کرد: پیشنهاد می کنم که بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان و بسیج رسانه در یک تفاهمی این شهید بزرگوار را به عنوان سید شهدای اهل قلم استان گلستان معرفی کنند.

این فعال فرهنگی اجتماعی اشاره کرد: در سالهای اولیه انقلاب که حضرت آیت الله جنتی مسئولیت سازمان تبلیغات اسلامی گرگان را به آیت الله طاهری سپرد ایشان دفتری را درطبقه دوم حوزه علمیه امام صادق (ع) به ما دادند تا کار رسانه ای کنیم و یادم می آید که در بهمن ماه همان سال 60 بود که شهید قبل از برگزاری دعای کمیل سخنرانی های بسیار خوبی می کرد.  

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

نازدانه

به آقای هانی حسام بفرمایید تو شهدا هم سیاسی بازی ؟ بسه دیگه این همه شهدا هستن و شک نداریم شهید طاهری هم عزیزه و کسی منکر باشه عقل نداره...اما هانی جان شهید بزرگوار واهل قلم زیاد داریم.

0
0
پاسخ
1393-10-21 05:47
محمد

سلام دوست عزیز . عرائض شما کاملا اشتباست . با همه ی احترامی که برای خاندان اقای طاهری و شهید بزرگوار قائلم و از مریدانشان هستم اما عرض کنم پیام مستضعفین را شهید روحانی فرد منتشر کرده و ایشان هم شایسته ی شهید اهل قلم استان گلستان هستند. شما یا بر موضوع اشراف ندارید یا به دنبال .... چیزای دیگه هستید. انشالله

0
0
پاسخ
1393-10-21 05:52
شکیبا

به نظر من پیشنهاد آقای حسام خیلی خوب است. زیرا ما همه مدیون شهدا هستیم و هرچه از شهدا تجلیل کنیم کم کردیم و به اون برادر و خواهر محترم هم پیشنهاد میکنم که بهتر است که وقتی که صحبت از تجلیل از شهدا به میان می آید پای مقولات سیاسی را وارد مباحث نکنند

0
0
پاسخ
1393-10-21 18:37
کریمی

پیام مستضعفین به مدیر مسؤلی شهید روحانی فرد بود کسی منکرش نیست ولی شهید طاهری به عنوان سردبیر و عضو شورای نونویسندگان نشریه پیام مستضعفین بود که مکان دفتر نشریه نیز در مدرسه امام صادق (ع) قرار داشت.پیشنهاد آقای حسام بخاطر سیادت شهید طاهری می باشد که از پیشقراولان نشریات مکتوب در استانهای گلستان و مازندران بودند پس حق مطلب بر این است که شهید روحانی فرد شهید شاخص امسال و شهید طاهری سید شهیدان اهل قلم استان گلستان باشند.اگر دوستان از کسی غیر ازشهید طاهری با این ویژگی در عرصه جراید مکتوب اطلاع داره اعلام کند ما هم تمکین خواهیم کرد

0
0
پاسخ
1393-10-21 18:47

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.