1393-10-01 10:36
5217
0
7598
سردار سرلشکر رحیم صفوی:

شهید عباس مهری عمر خود را وقف اسلام کرد/ گلستان در لشکر25 کربلا خوش درخشید

مشاور فرماندهی کل قوا با تاکید بر اینکه گلستان در لشکر 25 کربلا عملکرد خوبی داشت گفت: شهید عباس مهری از استعدادهای سپاه بود که عمر خود را وقف اسلام کرد.

به گزارش گلستان ما ؛ سردار سرلشکر سید رحیم صفوی مشاور فرماندهی کل قوا و فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد شهید دکترعباس مهری گفت: ایشان در سال 60 وارد سپاه شد و فردی تلاشگر بود که عمر خود را وقف اسلام کرد.

سرلشکر رحیم صفوی اظهار کرد: دکتر شهید عباس مهری هوش و ذکاوت بالایی داشت و در طرح ریزی عملیاتهای مهم دفاع مقدس که لشکر 25 کربلا در آن دخیل بود نقش زیادی داشت.

وی عنوان کرد: شهید عباس مهری در سخت ترین عملیاتهای لشکر 25 کربلا که متشکل از مازندران ، گلستان و گیلان در ابتدا بود حضور داشت و فعالانه نقش خود را در طرح ریزی ها ایفا کرد.

مشاور فرماندهی کل قوا اذعان کرد: شهید عباس مهری در تالیف کتابهای مختلف چون دفاع از کوی و برزن و جنگ شهری صاحب قلم بود و در این زمینه هم قدرت بیان و استدلال و صاحب تالیف بود.

سردار رحیم دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه برخی اوقات به اتفاق ایشان که استاد راهنما و من استاد مشاور بودم با دانشجویان در مورد پایان نامه ها کار می کردیم .

فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان بیان داشت : شهید مهری فردی خوشفکر و دارای استعداد و نبوغ ذاتی ، فن بیان و دقت بسیار بود و با همه بسیجی ها از 15 تا 16 ساله و پیرمرد 60 ساله براحتی ارتباط برقرار می کرد.

30778331-2198932

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.