1393-10-01 06:48
1563
2
7576
نماینده مردم غرب استان در نهمین جلسه کارگروه اشتغال؛

انتقاد نظری مهر به عدم وجود زیرساخت اشتغال مجازی / مصوبات سفر رئیس جمهور با حرف های ابتکار منافات دارد

نماینده مردم کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان در مجلس شورای اسلامی گفت: جای تعجب است که استان های هم جوار ما می توانند تا ۲۸۰کیلومتر از آب دریای خزر استفاده کنند و یا تل کابین بزنند اما اگر گلستان بخواهیم اینکار را انجام دهد محیط زیست را آلوده می کند.

به گزارش گلستان ما ، محمد جواد نظری مهر نماینده مردم کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان در مجلس شورای اسلامی در نهمین جلسه کارگروه اشتغال استان گلستان ،اظهارکرد: اشتغال مجازی نیاز به زیر ساخت مجازی دارد و در حالی که ما زیر ساخت های چون کشاورزی ، ماهیان خاویاری، کشاورزی را فراهم کردیم اما هیچ کاری برای زیر ساخت صنایع مجازی انجام نداده ایم.

نماینده مردم کردکوی، بندرترکمن و گمیشان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر تورم ما تبدیل به تولید نشود تورم روز به روز بالاتر خواهد رفت ، افزود: وقتی امروز صحبت از انرژی هسته ای می کنیم باید قدرت و توان ما در تولید به اندازه آن باشد ولی می بینیم عقب افتادگی های در این مسیر وجود دارد به طوری که ما امروز باید ماشین های 75 سال پیش آمریکایی سوار شویم.

اشتغال توسط دولت حل شود

وی با بیان اینکه اشتغال باید توسط دولت حل شود، افزود: در بخش صنعت مرغ ما 36هزار میلیارد ریال واردات داریم که لایحه دولت بود که متاسفانه مجلس تصویب کرده است و این موضوع یعنی ذبح شرعی دامپروران و کشاورزان در ایران به طوری که امروز صعنت مرغ را با خاک یکسان کرده است.

مصوبات سفر رئیس جمهور با حرف های ابتکار منافات دارد

نظری مهر با بیان اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور به استان گلستان با حرفای ابتکار منافات دارد، افزود: صنعت گردشگری می توان به اقتصاد استان کمک کند اما جای تعجب است که استان های هم جوار ما می توانند تا 280 کیلومتر از آب دریای خزر استفاده کنند و یا تل کابین بزنند اما اگر ما بخواهیم اینکار را کنیم محیط زیست را آلوده می کند./ خبرگزاری بسیج

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

Reza

شما يكي از حاميان ايشان هستند و هيچ انتقادي به ايشان را بر نمي تابيد

0
0
پاسخ
1393-10-02 16:06

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.