1393-10-01 03:31
28972
19
7417
آغاز موج دوم تغییرات متعصبانه در کلاله؛

استاندار گلستان تا کی در قبال اقدامات این نماینده سکوت می کند؟ / 22 ریاست و مدیریت از یک قومیت در کلاله !

استاندار گلستان تا کی قصد دارد در مقابل اقدامات این نماینده که تاکنون 22 ریاست و مدریتی نهادها را به یک قومیت سپرده ، سکوت کند .

به گزارش گلستان ما ؛ استاندار گلستان قصد دارد با مشاهده حضوری گزینه های معاونت فرمانداری، بخشداری مرکزی و بخشداری شهر فراغی آنها را برای سمت های یاد شده انتخاب کند.

چندی پیش مطلبی با عنوان " آیا اقدامات اخیر رجبی با چراغ سبز استانداری گلستان است؟ / قلع و قمع نیروها در کلاله" در این سایت منتشر شد و بسیاری از واقعیت های موجود در شرق استان بویژه کلاله و مراوه در پشت پرده بیان شد.

برخی اقدامات نماینده شهرستان کلاله بخصوص اقدامات وی در مهره چینی ادارات و نهادها در این شهرستان با چراغ سبز استاندار انجام گرفت و رجبی با لابی گری در وزارتخانه ها و جلب توجه وزیران، با استفاده از اهرم وزیر، بر استاندار گلستان از جنبه های مختلف فشار وارد کرد و توانست با استفاده از این اهرم، استاندار را مجبور به تن دادن به خواسته های خود کند که قلع و قمع نیروهای ارزشی این شهرستان نمونه بارز این موضوع است.

با توجه به اینکه دوره نمایندگی رجبی رو به پایان است، این اقدامات نشان از هراس وی از انزوای سیاسی در آینده است و این نماینده در تلاش است تا با روی کار آوردن مهره های خود در راس مدیریت های شهری، از انزوای سیاسی خود بخصوص انتخابات دوره بعد نمایندگان مجلس، جلوگیری کند.

برخی از مطالب منتشر شده از وی در سایت های مختلف حاکی از آن است که این نماینده با تغییر دولت، رویکرد خود را در قبال دولت گذشته تغییر داده و برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده، خود را با دولت جدید وفق می دهد.

در گزارشی از سوی یکی از سایت های محلی شهرستان کلاله مطلبی مبنی بر اینکه اعضای شورای شهر گالیکش تاکنون نتوانسته اند از نزدیک با نماینده شهر خود دیداری داشته باشند، منتشر شد و این خود نشان از عدم توجه یک نماینده به وظیفه اصلی خود یعنی توجه به تمام امورات شهرهای زیر نظر خود است که موضوع باعث در حاشیه بودن این نماینده می شود .

 تاکنون این نماینده تنها از طریق رسانه و انجام مصاحبه های مختلف توانسته خود را از انزوا خارج کند در صورتی که از دیدگاه بیشتر مردم شهرهای حوزه نمایندگی اش، در حاشیه است و با اقدامات متعصبانه خود، در آینده سیاسی این شهرها جایی نخواهد داشت.

در کنار تغییر مدیریت ها در این شهرستان، موضع گیری وی در قبال انتخاب فرمانداران شهرستان های مراوه تپه و کلاله از جمله مهمترین اقدامات دیگر وی در این شهرستان ها است بطوریکه طی انتشار اخبار ضد و نقیضی از سوی سایت های محلی، وی درصدد تحمیل مهرهای خود( ش -  ش و ن – م ) به گزینه های فرمانداری کلاله بود که یکی از گزینه ها به نام ( ا – س ) به خواسته ی وی تن نداد و این موضوع باعث خارج شدن وی از گردونه رقابت کسب صندلی فرمانداری کلاله شد.

دخالت های این نماینده در امور استانداری پس از سفر رئیس جمهور به گلستان نیز ادامه یافت تا جایی که برای سمت معاونت فرمانداری کلاله گزینه ای فارس در نظر گرفته شده بود که رجبی با مخالفت خود با استانداری، بر مهره خود ( ن - م ) تاکید کرده است و باز هم استانداری گلستان برای انتخاب معاونت فرمانداری، بخشداری مرکزی و بخشداری شهر فراغی کلاله در سردرگمی به سر می برد.

 از طرفی تن دادن استاندار به این خواسته رجبی نوعی معامله محسوب می شود و با توجه به اینکه استاندار به دلیل احتمال وجود استیضاح وزیر خود را در خطر می بیند به این کارها مبادرت کرده و این تنها اهرمی است که این نماینده برای فشار به استاندار گلستان از آن استفاده می کند.

نکته قابل توجه وجود نامه ای با امضا و مهر وزیر کشور در پرونده های ( ش – ش ) و  ( ن - م ) مبنی بر تایید وزارت کشور برای بکارگیری افراد یاد شده در جایگاه های مدنظر می باشد که توسط عبدالکریم رجبی به استانداری گلستان تحویل داده شده است و این حاکی از برنامه ریزی دراز مدت وی برای حمایت از این گزینه ها است.

اما اخیرا نیز خسروی به کار خود در اداره راه و شهرسازی کلاله پایان داد و بنا به اطلاعات واصله از منابع موثق، برای جایگزینی وی در این اداره، شخصی از شهرستان مراوه تپه معرفی شده است در صورتی که خود این شهرستان گزینه های فارس و توانایی در این زمینه دارد و می توانند جایگزین مناسبی در این سمت باشند.

همچنین طبق همین اطلاعات رسیده، ( د ) یکی از کارمندان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز برای کسب ریاست این اداره اقداماتی را انجام داده است تا با تایید وی نیز، بیش از 22 مدیریت و ریاست شهرستان کلاله تنها از یک قومیت باشد در صورتی که این شهرستان نمونه کوچک از یک کشور است و دارای انواع قومیت ها است.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

حمید

باسلام،چرا در رسالت حرفه ای خودتان اینگونه عمل می کنید.آیا از اخباری که در سایت میزنید،نسبت به صحت آن اطلاعی دارید...آیا شما مطمن هستی که در کلاله اینگونه بوده باشد که هر کس پستی در دولت جدید بگیرد وترکمن باشد،مهره نماینده هست.من مطمنم که یکی از افراد ی که شما به اختصار نام بردید،هیچ ارتباطی به موضوع شما ندارد....حتی اگر نماینده هم از او بنا بر هر دلیلی حمایت کند...اگه باور نداری از مردم شهر کلاله بپرسید.

0
0
پاسخ
1393-09-28 09:49
شهمرادی

وقتی که یک معلم را استاندار بگذارند آخرش این میشه که دلواپسان نظام وارد صحنه بشوند.هرچند تا حالا هم فاتحه استان خوانده شده است، ولی میگن جلوی ضرر را از هر جا بگیری ،منفعت است.بنابراین تا وضع بدتر از این نشده باید نمایندگان محترم استان ورود کرده و با استیضاح وزیر کشور ، استاندار گلستان (صادق لو ) را برکنار بکنند تا آبروی استان بیش از این نرود.

0
0
پاسخ
1393-09-28 10:30
دلسوز

باسلام پس خبرازدانشگاه پیام نور کلاله ندارید که مهره نماینده چه مانوری داره میده که بدون هیچ ضوابطی فقط بخاطر نفوذوقدرت توانسته همه را دور بزند واستخدام شود. و به همه می خندد منظورم استخدام اقای ح.ق توسط نماینده است . امیدواریم در استخدام ادمهای تندرو در مناصب حساس دقت نظر بیشتری شود .

0
0
پاسخ
1393-09-28 14:18
بابک

راجع به اقدامات اقای نظری مهر هم بنویسید

0
0
پاسخ
1393-09-28 19:33
عباس

نمایندگان محترم موتور توسعه استان میباشند ، البته اگر استاندار از این ظرفیت استفاده بکنند.

0
0
پاسخ
1393-09-29 18:33
مهمان

با سلام جناب آقای مدیر سایت ، خسته نباشید.از اینهمه مطالب که در بالا درج کردید آیا فکر کردید وظیفه نماینده چیست . مطمئن هستم نمیدانید. تغییر مدیریتها چه ربطی به نماینده دارد .شما با این مطالبتان مجموعه دولت تدبیر وامید و بالاخص استاندار معزز و مدیران کل استان را زیر سوال می برید. بهتر است بدانید وظیفه نماینده قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون است و تغییر مدیریتها به نماینده ها مربوط نیست. مدیران کل استان و مجموعه استانداری پس به گفته شما هیچکاره هستند. امیدوارم قدری تامل بکنید و رسالت خود را درست انجام دهید و خبرهای کذب و غیر واقع را درج نکنید.

0
0
پاسخ
1393-09-29 19:07
golestan

خیلی ها شاید با خواندن برخی از کامنت ها در خصوص این نماینده و طرفداری از وی در آنها، با درج مطالب مرتبط در این سایت و کامنتها با سردرگمی به سر ببرند که حق با کیست؟من یک شهروند آگاه کلاله ای هستم و از بسیاری از جزئیات اقدامات این نماینده مطلع می باشم همین که این نماینده برای رئیس شورای شهر محمود آبیل برای انتخاب رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی زمان 40 روز تعیین کرده است، بیانگر دخالت وی در امور تمام ادارات این شهرستان بخصوص تغییرات مدیریتی است که در این تغییرات نگاه متعصبانه دیده می شود و نوعی عقده گشایی محسوب می شود و این اقدامات باعث بی اعتمادی نظام به قوم ترکمن خواهد شد و دود ان در چشم آنها می رود.

0
0
پاسخ
1393-10-01 07:02
مهمان

تا به امروز دید خوبی نسبت به آقای رجبی نداشتم اما اگر واقعا 22 نفر را از قوم ترکمن انتخاب کرده یعنی اینکه تاکنون این تعداد بعلاوه اداره جات دیگر( که آماری از آنها را هم اگر لطف کرده و درج نمایید) این قومی که شما می گویید هیچ جایگاهی نداشته است؟آیا این برای شما سوال نبوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خودتان را جای این قومی که گفتید ..... (بیخیال چه کاریه)

0
0
پاسخ
1393-10-03 04:55
حمید

باسلام،اگر همه تحلیل هایتان اینگونه هست ،بنظر میاید که به اشتباه می روید.شما مقلیسه کنید که نماینده کلاله در دولت قبل در چند تا عزل ونصب دخالت نموده،بلکه این به واسطه دولت تدبیر وامید بوده واین تغییرات در هر دوره ای امری طبیعی است.جای نگرانی نیست،لطفا بااین کارتان باعث خدای ناکرده تقابلات قومی نشوید.در ثانی شما با این تیترتان باعث انسجام گروه مقابل شده و محبوبیت نماینده را افزایش داده اید.

0
0
پاسخ
1393-10-03 10:27
محمد

با سلام کاری به حرفهای دوستان نداریم ولی در یک شهرستانی که اکثریت آن ترکمن هستند چطور8سال همه مدیریتها در دست شما بودو هیچ حرفی نداشتیدحالا همه لب به اعتراض وسخن گفتن بازمیکنید.وقتی برخورد ... با مردم ترکمن را میبینم خصوصا اقای آ .واقعا متاسف میشم .

0
0
پاسخ
1393-10-03 14:04
مطلع

م.خ هم در دانشگاه ژیام نور گالیکش با نامه این آقا از امروز شروع به کار کرد

0
0
پاسخ
1393-10-03 16:08
حمید

30 سال دست شماها بود. چن صبحاحی هم دس... چقدر حسودید

0
0
پاسخ
1393-10-03 19:14
احمد

بسم الله الرحمن الرحیم . از آن دستی که ناید هیچ کاری . بود برتن عجب بیهوده باری. دوستان محترم همه در کشوری زندگی میکنیم که از اقوام مختلف برای پاسداری از آن به شهادت رسیده اند. پست و مقام به کسی وفا نمی کند . به گذشته کمی بنگرید . تنها صندلی ها بر جا مانده اند . از هر قوم و قبیله ای که هستی باش . یادت باشد که اول ایرانی هستی و برای بقاء ایران باید تلاش کنیم نه اینکه قومیت ها را به رخ هم بکشیم. استاندار و نماینده محترم حتما دلسوز کشور و منطقه هستند لطفا بجای تفرقه افکنی بیایید همکاری کنیم . زنده و پاینده باشید

0
0
پاسخ
1393-10-03 21:36
دلواپس

گلستان برای همه ماست ولی انگاراین واژه تغییرکرده وهردولتی که سرکارمی ایدمی گوید این گلستان برای من وحزب وگروهم است وفقط برای منافع گروه خودش کارمی کند دراین استان کار تیمی وجمعی برای منافع استان تبدیل به کار صنفی وقومی برای من وقوم وگروه شده است برای این است که استان مابا استانهایی که از نظرجمعیتی یک دست هستند از نظر پیشرفتهای همه جانبه قابل قیاس نیست سری به استانهایی مانند اصفهان یا اردبیل بزنید ببینید که چه تحولی ایجاد شده اند چراکه نمایندگان ومسئولین هم دل داشتته وبا داشتن نظرات متفاوت برسرمنافع استان خود بسیار متحد ومصر هستند حالا ما نماینده به مجلس می فرستیم که برای ترکمن ها یا فارسها وسیستانیها و... فقط پست وجایگاه و... جور کندبله نماینده های ما ازهرقومیتی که برسرکارمی آیند منافع گروه وقومیت خودرا دنبال می کنند واین مساله همین الان هم آسیبهای جدی به استان از همه لحاظ زده است که باید بزرگان استان!!!! به فکر باشند که نیستند.

0
0
پاسخ
1393-10-04 04:18
ترکمن ازادشهر

ترکمن باشد یا فارس کارش را درست انجام دهد. به درد مردم بخورد . گره از کار و مشکل مردم بگشاید.واقعا عامل عقب ماندگی استان تعصب بیجا و قومیت بازی است .ببینید از هر قومی باشد کارش را درست انجام دهد. ترکمن از ازادشهر

0
0
پاسخ
1393-10-04 15:23
آتلان

شما بفرمائید در کل استان گلستان که مصف جمعیت ان ترکمن هستند و ساکن قدیمی این استان هستند و از میان نمه مناصب مدیرتی و یا انتظامی و یا نظامی استان، چند نفر ترکمن هستند؟ اگر قرار باشد که طبق گفه های رئیس جمهور عزیز منزلت ترکمن حفظ شود و نیز شایسته سالاری واقعی بشودف خیلی ها باید از پشت میز خود بلند شوند و به دنبال شغلی دیگر باشند. متاسفانه سایت شما کاملا به ننش های قومی دامن نی زند. شما حتما به خیلی جاها رفت و آمد داری پس قضاوت کن چند نفر در حلقه نزدیکان و مدیران در استان از ترکمن ها خستند؟!!!

0
0
پاسخ
1393-10-04 15:26

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.