1393-09-27 18:35
1986
3
7396
علیرضا فرساد از جوانان مستعد گلستانی :

درگیر جنگ جهانی فرهنگی با آمریکا و اسراییل هستیم / مسئولین فرهنگی بی خیالی را کنار بگذارند

مدیرعامل پژوهشگاه شفق گفت: امروز درگیر یک جنگ جهانی فرهنگی هستیم و دشمنان انقلاب و در راس آنها آمریکا و اسرائیل استراتژی تغییر را در پیش گرفته‌اند.

به گزارش گلستان ما ؛ علیرضا فرساد اظهار داشت: اینکه عاشورا در کنار بصیرت به کار می رود برای این است که عاشورا کاروان بصیرت و صبر است و علت به وجود آمدن عاشورا نداشتن بصیرت عوام و برخی خواص بود.

وی افزود: بصیرت مانند چراغی است که راه را قبل از سراشیبی نشان می‌دهد تا از آن عبور کنیم و به مشکل برنخوریم.

مدیرعامل پژوهشگاه شفق تصریح کرد: بصیرت موضوعی از امروز و دیروز نیست و از زمان خلقت انسان این بحث وجود داشته و در عاشورا دو جبهه بی بصیرت کامل و دانشگاه بصیرت مقابل هم قرار گرفتند و در جبهه امام حسین(ع) می‌توانیم بصیرت، آموزش بصیرت و عمل به بصیرت را به وضوح ببینیم.

وی اضافه کرد: امروز درگیر یک جنگ جهانی فرهنگی هستیم و دشمنان انقلاب و در راس آنها آمریکا و اسرائیل استراتژی تغییر را در پیش گرفته‌اند.

فرساد یادآور شد: استراتژی تغییر برای تغییر ارزش‌های بومی با ارزش‌های غربی است که با این استراتژی حکومت‌های قدرتمندی ساقط شدند.

مدیرعامل پژوهشگاه شفق افزود: در دنیای امروز باید مراقب باشیم که فریب تبلیغات دشمنان را نخوریم، به تازگی سرمایه گذاری غرب و دشمنان روی هیئت‌های مذهبی انجام می‌شود و می‌دانند در همه تنگراه‌ها و بحران‌ها این جوانان هیئتی هستند که در کنار نظام قرار می‌گیرند.

علیرضا فرساد اظهار کرد : همه مسئولین فرهنگی باید دست در دست هم دهند تا بتوانیم این مشکلات را از سر راه برداریم.دشمنان فرهنگی ما همگی متحد و یکپارچه فعالیت میکنند اما بعضی از مسئولان فرهنگی ما زیر توپ کاشته آنان در دروازه شوت میکنند و به دروازه خودمان گل میزنند.

فرساد تاکید کرد : پیشنهاد بنده این است که ما باید سخنان ولایت را چراغ راهمان قرار دهیم.اگر یکی از مسئولان فرهنگی به حرف مقام معظم رهبری گوش میکرد در راس آنها وزیر فرهنگ و ارشاد قطعا مشکلات فرهنگی ما حل میشد.ما دعا میکنیم بعضی ها بی خیالی را کنار بگذارند و وارد صحنه شوند و خوابیده ها نیز بیدار شوند.فرهنگ سازنده تاریخ و ساخته تاریخ ماست.انشاء ا... همه مسئولین خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیگیر تر باشند تا دل رهبر عزیزمان شاد شود.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

تمسکنی

از اقای فرساد به دلیل دغدغه های فرهنگی که دارند تشکر می کنیماما ایا شما قادر هستید اوضاع آشفته فرهنگ را ساماندهی کنید؟شما چه مقولاتی پیرامون توسعه فرهنگی پیشنهاد می کنید؟لیکن این مطالب شما در باب مسائل فرهنگی قرار است چه معجزه ای بکند؟

0
0
پاسخ
1393-09-27 19:45
هاتف م

سلاماین آقا فقط بلده ژست این حرفا رو بگیره !!!راستی میگم چشم بسته غیب گفته!واقعا که از شما بعیده این بنده خدا خودش برگزار کننده مراسم های بوده که شکل درستی نداشته و ایطور مدعی فرهنگ هست .....طبل توخالی آره دادش من گول نخور !!

0
0
پاسخ
1393-09-27 20:08
مسلم الهام

به شما توصیه میکنم نام ایشان و مقالاتشان را در گوگل جست و جو کنید بعد قضاوت کنید.فرهنک مسئله مهم هست

0
0
پاسخ
1393-09-28 21:09

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.