1393-09-27 17:42
1644
0
7395
عیسی امامی :

تیم کارشناسی استانی از شنبه با محوریت معاونت راهبردی استان اولویتهای بودجه سال 94 گلستان را بررسی می کند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت : تیم کارشناسی استانی طبق برنامه ریزی از روز شنبه در استان گلستان با محوریت معاونت راهبردی استان اولویتهای استانی را در قالب ردیف بودجه پیگیری می کند .

به گزارش گلستان ما ؛ عیسی امامی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون برنامه و بودجه امشب در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت : لایحه بودجه سال 94 کشور امسال به موقع توسط رئیس جمهور به مجلس تقدیم شد .

امامی افزود: مجلس شورای اسلامی پس از وصول لایجه بودجه سال آینده با همکاری معاونت راهبردی رئیس جمهور در کمیسیون برنامه و بودجه به بررسی این لایحه پرداخته و تصمیم گیری در این خصوص به بعد از تعطیلات موکول شد.

وی تصریح کرد: نقطه نظرات و پیشنهادات نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز از آنها گرفته می شود و نهایتا در کمیسیون تلفیق بر روی آنها بحث می شود .

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی اظهار در خصوص اولویتهای بودجه استان اظهار کرد: کارهای کارشناسی از طریق دستگاههای استان انجام می شود و دستگاههای اجرایی با توجه به اعتبارات خود و در قالب ردیف بودجه برنامه های خود را ارائه می دهند .

عیسی امامی گفت : تیم کارشناسی استانی طبق برنامه ریزی از روز شنبه در استان گلستان با محوریت معاونت راهبردی استان اولویتهای استانی را در قالب ردیف بودجه پیگیری می کند .

امامی بیان داشت : امسال رسیدگی به لایحه سال 94 بودجه با سرعت بیشتری انجام می گییرد و بیشتر روی ردیف ها متمرکز شده است .

وی گفت : درباره بررسی مباحث استانی بیشتر روی منابع آبی و طرح های پیش بینی شده در این زمینه که در سفر اخیر رئیس جمهور بحث شد و پروژه ها و زیرساختهایی که بالای 60 تا 70 درصد پیشرفت دارند تمرکز داریم .

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.