1393-09-23 17:59
1711
5
7240
حجت الاسلام والمسلمین محمدی:

بعد از توافق ژنو بیش از 100 تحریم علیه ایران صادر شده / آقای ظریف مگر کشور ناامن بود/ امام نوجوان سیزده ساله را رهبر خود نامید نه تازه به دوران رسیده

امام جمعه بندرگز خطاب به ظریف گفت :امنیت ما زمانی بیمه شد که آن نوجوان 13ساله نارنجک به کمر بسته و زیر تانک رفته ،آن روز امام راحل(ره) او را تازه به دوران رسیده ندانست بلکه او را رهبر خود خواند ،امنیت ما زمانی بیمه شد که جوانان ما روی مین می خوابیدند.

به گزارش گلستان ما ، حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی محمدی امام جمعه بندرگز در خطبه های این هفته بندرگز گفت: حتی رئیس جمهور محترم که مهمترین سخنران روز دانشجو بود یک کلمه از آمریکا نگفت ! خوب حداقل از تبعیض نژادی ،از بی عدالتی ،از حقوق رنگین پوستان امریکا سخن می گفتی و امریکا را به نقض حقوق بشر محکوم می کردید! امروز باید دولتمردان ما از این فرصت اعتراضات و شورش رنگین پوستان امریکا در ایالت فرگوسن و ایالتهای دیگرآمریکا استفاده کنند و امریکا را به دلیل عدم رعایت حقوق بشر شماتت کنند و  زیر سئوال ببرند و موضع گیری جدی داشته باشند و بی تفاوت نباشند.

حجت الاسلام محمدی افزود: چرا نماینده ایران در سازمان ملل علیه امریکا بیانیه نقض حقوق بشر صادر نمی کند؟! چطور آنها در همه کارهای ما دخالت می کنند.وقتی یک قاچاقچی ،یک جاسوس ،یک جانی ،یک متجاوز به نوامیس مردم را دستگیر می کنیم امریکا پشت سرهم بیانیه صادر می کند و ایران را متهم به نقض حقوق بشر می کند اما دولت جمهوری اسلامی و وزارت خارجه در مقابل این همه کشتار سیاهان و بازداشت گسترده معترضان فرگوسن و دیگر ایالتهای امریکا واکنش جدی نشان نمی دهد؟!! حتی روزنامه های زنجیره ای به طور شفاف به این مسئله نپرداختند.

وی با اشاره به اینکه اینجا نباید سکوت کرد خاطرنشان کرد: رسانه ها و دستگاه های دیپلماسی باید موج  حمایت از سیاپوستان امریکا را راه بیندازند و امریکا را محکوم به نقض حقوق بشر بکنند .من متعجبم در همایش مبارزه با خشونت و افراطی گری هم رئیس جمهور از امریکا و اسرائیل به عنوان عاملین خشونت در منطقه چیزی نمی گوید.! برخی فکر می کنند از امریکا چیزی نگویند به نفع ماست و مذاکره به نتیجه می رسد و تحریم ها برداشته می شود.حتی می بینیم که درباره تحریمها امریکا را تبرئه می کنند و دولت سابق را مقصر اعلام می کنند ،می گویند امریکا چاره ای نداشت ،می گویند چون دولت گذشته نسبت به امریکا و غرب مواضع تندی داشت آنها ما را تحریم کردند.

خطیب جمعه بندرگز ادامه داد: اما این حرفها غلط است،اگر این استدلال درست باشد که تحریم ها به خاطر مواضع تندی که دولت قبل نسبت به امریکا داشت بر ما تحمیل کردند پس  چرا در این دولت که به قول معروف دولت اعتدال، دولت تعامل، دولت مذاکره است و با روی گشاده با امریکا برخورد می کنید ،حتی آنقدر با هم پسرخاله شده اید که در دیپلماسی و مذاکر به اسم کوچک همدیگر را صدا می زنید ،حتی از احوال خانواده های هم  خبر دارید ،پس چرا این همه تحریم و فشار اقتصادی و بحران قیمت نفت را بر ما تحمیل کرده اند.این مذاکرات چه آورده ای داشت؟

حاج اقا محمدی تصریح کرد: غیر از اینکه توقف فعالیت هسته ای و در حدود  هفت میلیارد اموال بلوکه شده ایران را آزاد کردند.اما آن زمانی که توافق ژنو انجام شد اموال بلوکه شده  ایران  100میلیارد دلار بود ،از آنروز تا به امروز 30میلیارد دلار بر آن اموال بلوکه شده اضافه شده است الان 130میلیارد دلار اموال ایران بلوکه شده است این غیر از آن ساختمال چند ده میلیاردی بنیاد علوی است که نه اینکه آن را بلوکه نکردند بلکه مصادره کرده و آن را مال خود کرده اند.و از آن تاریخ به بعد قرار بود تحریم جدیدی علیه ایران صورت نگیرد اما بیش از صد تحریم جدید شرکت ها و اشخاص و بانکها بعد از ژنو را ما دیدیم که  امریکا و غرب بر علیه ایران داشتند.

وی افزود: برخی از شرکتهای خارجی که با ما همکاری کردند و تحریم را رعایت نکردند ده میلیارد دلار جریمه شدند و حتی نفتی که 130دلار بود را به 60دلار رساندند که تا هفت ماه اینده اگر حساب و کتاب کنیم در حدود هشت میلیارد دلار ما اینجا ضرر خواهیم داد. حتی می خواهند نفت را به 40دلار برسانند و احتمالا این کار را خواهند کرد این هم از دستاوردهای مذاکرات هست که حتی عربستان را بر ما جری کردند که در حال توطئه علیه ماست.

امام جمعه بندرگز تاکید کرد: عجیب این است که آقای ظریف گفته است که مذاکرات هسته ای کشور ما را امن تر کرده است ،مگر مذاکرات به نتیجه رسیده است ،مگر اتفاق جدیدی افتاده است ،مگر کشور قبلا نا امن بوده است که ادعا می کنید در پس مذاکرات ایران امن تر شده است ،امنیت ما از توکل به خدا در سایه مولای مان مهدی موعود(عج)و توجه اهلبیت ،و به برکت ولایت مطلقه فقیه و مدیریت درست رهبری فرزانه نظام است امنیت کشور ما به برکت خون شهدا و رزمندگان دفاع مقدس و ایثارگری مردان بی ادعای است که یک روزی رفتند و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

محمدی گفت : امنیت ما زمانی بیمه شد که آن نوجوان 13ساله نارنجک به کمر بسته و زیر تانک رفته ،آن روز امام راحل(ره) او را تازه به دوران رسیده ندانست بلکه او را رهبر خود خواند ،امنیت ما زمانی بیمه شد که جوانان ما روی مین می خوابیدند،امنیت ما امروز از آمادگی جوانان بصیر و بسیج بیست میلیونی است ،امنیت ما در پرتو تلاش شبانه روزی آن ایثارگرانی است که کشور ما را از نظر دفاعی به قدرت اول منطقه تبدیل کردند تا آمریکا و اذنابش هوس حمله به ایران را نکنند.امنیت ما به واسطه پشتیبانی مردم از نظام و همراهی مردم با نظام و ولایتمداری مردم است نه از مذاکرات.پس نگویید امنیت کشور ما از مذاکرات است که امریکا فکر کند که اگر مذاکره نکند ایران نا امن خواهد بود.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

مینودشت

چنین موضع گیری در مینودشتم آرزوست

0
0
پاسخ
1393-09-24 04:40
کردکویی

ای کاش ی نفر با چنین مواضع قاطع در شهر کردکوی نیز داشتیمحیف ....

0
0
پاسخ
1393-09-24 07:06
دانشجو

حاج آقا مرد مردی!خدا قوت

0
0
پاسخ
1393-09-24 07:27
فدایی رهبر

احسنت بر حاج اقا محمدی حرف بنده ومیلیونها فدایی رهبر را زدی حرف هایت را باید با طلا نوشت

0
0
پاسخ
1393-09-24 07:47
ولایتمدار

به خدا در آزادشهر نصف این موضع گیری را هم نداریم. فقط تعریف میکنن از دولت. درود بر حاج آقا محمدی، درود بر احمدی‌نژاد

0
0
پاسخ
1393-09-24 12:39

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.