1393-09-14 19:45
4037
4
6778
برداشت های اشتباه از یک خبر ؛

منوچهری حواسش به دوستان نادان باشد / طغرایی مخلص جانبازان و خانواده های شهداست

امیدوار بودیم که آقای منوچهری خیلی زود و بدون تحقیق به این موضوع واکنش نشان نمی داد و همانطور که خود اعلام نموده سرباز امام و انقلاب هست در زمین برخی دوستان نادان بازی نکند .

به گزارش گلستان ما ؛ حاشیه های دیدار حسن روحانی رئیس جمهور با ایثارگران و نخبگان استان گلستان همچنان ادامه دارد و بحث هایی همچون تغییر مکان سالن و تعداد افراد دعوت شده و حضور شخصیت های سیاسی در این نشست و ... همچنان بحث داغی در بین مردم و رسانه ها شده است .

پس از برگزاری نشست مذکور ، این پایگاه خبری تحلیلی در مطلبی با عنوان "" به بررسی و ارزیابی این نشست پرداخت .

در این بین علی اصغر طغرایی فعال فرهنگی و برادر سردار شهید علی رضا طغرایی که همواره با افتخارسنگ امام(ره) ، شهدا و رهبری را به سینه می زند و هیچ وقت مجیزه گویی شخصیت ها را نکرده و به همین خاطر همواره مورد انتقاد قرار گرفته ، بعد از پایان آن نشست و با توجه به فضای ایجاد شده در سالن انتقاداتی را خطاب به علی اصغر طهماسبی و محمد رضا صالحی از شخصیت های سیاسی اصلاح طلب مطرح کرده و برخی از دعوت شدگان سیاسی را سکولارهای اصلاح طلب خوانده است.

اما گویا جانباز عزیز 70 درصد استان گلستان آقای علی اصغر منوچهری با فضاسازی نامناسب برخی دوستان ، این طور برداشت کرده که منظور طغرایی از سکولار های اصلاح طلب ، ایشان است در حالی که منظور طغرایی افرادی دیگری بودند  .

 طغرایی با توجه به حضور پر رنگ سیاسیون و افرادی چون محمود ربیعی که در نشست نخبگان  و ایثارگران سخنرانی کرد ، شاکی بود و خطابش نیز به برخی از اصلاح طلبانی بود که در جلسه حضور داشتند و می خواستند اعتدال را مصادره کنند .

طغرایی همچنین در ادامه گفت که آقای منوچهری را چه کسی به عنوان سخنران و نماینده ایثارگران انتخاب کرده است  که این موضوع ربطی به قسمت اول سخنان طغرایی در خصوص اصلاح طلبان سکولار نداشته است . چون بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز گفته بود که انتخاب منوچهری با نظر آنها نبوده است .

در عین حال طغرایی اعلام کرده که مخلص جانبازانی چون منوچهری هست و هیچ مشکلی با آنها ندارد .

حاشیه های نشست نخبگان به همین جا هم ختم نمی شود چرا که قرار بود نشست ایثارگران و نخبگان با روحانی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شود که ناگهان بحث مصلی مطرح شد .

همچنین از 1500 مدعو این مراسم فقط 100 نفر را به ایثارگران اختصاص دادند که در بین آنها ، کسی از طرف خانواده های 60 سردار شهید استان دعوت نشده بود .

بیشتر نخبگان گلستانی و حتی نویسندگانی که بیش از 10 کتاب در تاریخ انقلاب و ... نوشته بودند و یک هفته قبل مشخصات آنها را برای دعوت به این جلسه گرفته بودند به این جلسه دعوت نشدند و دعوتنامه ای به دست آنها نرسید .

منشا این تاکتیک های مسموم  چیست ؟

بنظر می رسد آقای منوچهری جانباز عزیز 70 درصد تحت تاثیر فضاسازی کاذب و هجمه ناصواب برخی افراد قرار گرفته و آنها خواسته اند تا از وجود ایشان برای عقده گشایی علیه سایت گلستان ما استفاده کنند و سایت معلوم الحال گرگان خبر که همه می دانند از کجا تغذیه می شود این مطلب را درج کرده است .

اما گویا این دوستانی که پرینت خبر گلستان ما را گرفتند و به آقای منوچهری نشان دادند همان افرادی هستند که از مواهب سفر دور ماندند ؛ افرادی که در امورات سیاسی ، کار چاپ و نشر و .... هستند اما در این سفر هیچ کاری به آنها ندادند که سودی عاید آنان نشد و البته اینها افرادی هستند که حلقه اتصالشان به یک مکان و شخصیتی خاص در استان می رسد .

امیدوار بودیم که آقای منوچهری خیلی زود به این موضوع واکنش نشان نمی داد و همانطور که خود اعلام نموده سرباز امام و انقلاب هست در زمین برخی دوستان نادان بازی نکند .

اگرچه این پایگاه خبری خود مدافع و حامی پر و پا قرص تمامی ایثارگران ، رزمندگان عزیز و خانواده های معظم شهدا بوده ، هست و خواهد بود نه مانند بعضی ها که با دعوت از صادق زیباکلام حامی اسراییل و طرفدار رابطه با آمریکا به گرگان، الان دم از وظیفه ذاتی و حمایت از نخبگان توسعه محور و ایثارگران می زنند. 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

رایج890

درست نوشته اید هر کسی که در همایش نخبگان و ایثارگران بود کاملا به این یقین می رسد که مگه میشود 1500 نفر یا حتی بیشتر نخبه داشته باشیم و آیا تعریف نخبگی مگر با سواد علمی و کتاب و غیره مترادف نیست . مگر میشود اقای ربیعی چیزی بگوید و تمام سالن ، دقت کنید تمام سالن کف و دست بزنند .مگر این نیست که کاملا مشخص است تمام دعوت شوندگان از یک طیف سیاسی خاص است . مگر میشود امنیت یک سالن در حالی که پخش مستقیم از شبکه استانی و شبکه خبر صورت می گیرد در یک سالن بسته لحاظ نگردد این جز این نیست که کاملا موضوع سیاسی بوده و در باب سخنرانی و نماینده ایثارگران هم کاملا مشخص که قرار بود همانند سالیان قبل فرزند شهید خوش آمدگویی کنه این را همه می دانند و حتی استانداری . ضمنا اگه ایشان می گوید من مطلب نوشتم دقیقا ما ردیف چهارم بودیم و دست ایشان هیچی ندیدیم و تا آخر هم که بودیم ایشان هیچ کاغذی را به رئیس جمهور و یا محافظین ندادند . کما اینک آن سفر هم هیچ چیزی را به کسی ندادند و دهها سوال دیگه که کاملا نشان میده نخبگان و ایثارگران هیچ کسی حضور نداشتند و فقط یک متینگ سیاسی بود که به زودی همه چیز روشن میشه .

0
0
پاسخ
1393-09-13 14:03
نخبه فرهنگی

ما نه تنها به منوچهری بلکه به تمام جانبازان احترام می گذاریم اما نکته این است که چرا موضوع اصلی را رها کرده اید و می خواهند با فضا سازی به سمت یک جانباز ، افکار عمومی را از موضوع اصلی دور کنند . اینها می خواهند منوچهری را جلو بیندازند تا مردم را سرگرم کنند اما از نکته اصلی که مردم شریف استان را گول زدند و به نام نخبگان و ایثارگران یک متینگ سیاسی گذاشتند ، به زودی اسناد و مدارک را ارائه خواهد شد که ملت شریف استان گلستان متوجه شوند که برای اولین بار از زمان خاتمی و هاشمی و احمدنژاد دیدار با نخبگان به احترام علم و دانش آنان و احترام به ایثارگران انجام میشده است اما اینها بار سیاسیون افراطی که دو یا سه سال نهایت طول عمرشان است با تحریف و کارهای عجیب و غریب این متینگ را کاملا سیاسی کرده اند .یعنی اینکه به نام ایثارگران و نخبگان ، تمام دعوت شوندگان سیاسی بودند آقای منوچهری جانباز عزیز شما را وسیله کرده اند و می خواهند از شما سواستفاده کنند به هوش باشید هر چند شما هم سیاسی هستید اما سیاسی قدیمی و تابع ولایت هستید و این را همه می دانیم اما می خواهند شما را رسانه ای کنند

0
0
پاسخ
1393-09-13 17:17
دلسوز انقلاب

با سلام،جالب اینجاست از خانواده معظم 5 شهید حسینی اوزینه نیز دعوت نشده بود با اینکه در این خانواده حداقل 2 دانشجوی کارشناسی ارشد و یک دانشجوی دکترا ، قهرمان استانی کشتی و... وجود دارد و در حمایت از خط امام و رهبری از هیچ کوششی دریغ نداشتند .انتخاب افراد محصول هماهنگی سیاسی تیم حاکم براستانداری و برخی از سیاسیون خاص بوده است .

0
0
پاسخ
1393-09-14 17:17
علوی

درود و سلام به برادر جانباز و سردار دلاور جبهه های کردستان و خرمشهر ، سردار منوچهری همه شما را می شناسن و به درستکاری تان ایمان دارند از این حرف های دلگیر نشوید زیرا هر که مقرب تر است جام بلا بیشترش می دهند.دوستدارتان

0
0
پاسخ
1394-01-04 19:41

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.