1398-06-28 06:18
1077
0
65530
در جهت رسیدگی به مشکلات کارگران با پیمانکارن

فیلم/ اعتراض خانواده کارگران شهرداری کلاله در مقابل استانداری/تزلزل در تصمیم شورا باعث کشیده شدن موضوع به آیت الله رئیسی می شود

در صورت حل نشدن مشکلات کارگران شهرداری با شهردار، شورا و پیمانکاران توسط استانداری گلستان، کارگران و اعضای خانواده آن دست به دامن آیت الله رئیسی خواهند شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، مشکلات کارگران با پیمانکاران و به تبع آن دست و پنجه نرم کردن اعضای خانواده آنها با مشکلات معیشتی بخاطر عدم دریافت به موقع و کامل حقوق براساس طرح طبقه بندی مشاغل و قانون کار و همچنین پرداخت نشدن برخی معوقات کارگران از سال 93، باعث نارضایتی کارگران و به تبع آن شکایت از پیمانکار شد.

با توجه به اینکه قرارداد پیمانکاران مدنظرپایان نیافته بود، کارگران برای جلوگیری از اخراج خود از شرکت، مجبور به پس گرفتن شکایت خود شدند.

با پایان یافتن قرارداد شهرداری با شرکت پردیس نیرو، این شرکت از ورود به مناقصه منع شد؛ ولی هراس ورود پیمانکاران با شرکتی دیگر در کارگران و خانواده های آنها وجود داشت.

با برگزاری مناقصه، و با بررسی های این سایت و ارائه سندی مبنی بر اینکه یکی از بستگان پیمانکار قبلی رئیس هیات مدیره شرکت همراهان پردیس گلستان و نماینده شرکت سابق در کارگران عضو هیات مدیره می باشد، پشت پرده شرکت جدید نیز آشکار شد.

پس از آن شاهد اعتراض کارگران در فرمانداری و جلوی دوربین این سایت بودیم؛ این چالش ها باعث این شد که جوادکریمی مدیرعامل این شرکت برای خروج از حواشی و در دفاع از کارگران از سمت خود استعفا بدهد.

کارگران شهرداری کلاله که درصدد دیدار با استاندار گلستان در فرمانداری کلاله بودند؛ با آمدن پیمانکاران در مقابل فرمانداری و ساعت ها انتظار در مقابل این مکان(پیمانکاران)، نتوانستند با حق شناس استاندار گلستان دیدار داشته باشند.

اما تلاش های این کارگران با این اقدامات پایان نیافت و هفته گذشته شاهد حضور خانواده های آنها در مقابل استانداری گلستان بودیم که به ادعای آنها، مسئولین استانی قول مساعد جهت کمک به کارگران و موضوع پیمانکاری داده اند.

براساس گفته خانواده کارگران شهرداری کلاله درصورت حل نشدن مشکل انها در استان گلستان، آنها دست به دامن قاضی القضات حجت الاسلام رئیسی جهت حل مشکل خود خواهند شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.