1398-06-27 06:01
518
0
65514
آقا ملایی در گفتگو با گلستان ما:

اختلاف نظر داریم اما همواره منافع مردم را در نظر میگیریم/ لایحه کارخانه علم و فناوری کارشناسی و تصویب می شود

رئیس شورای شهر گرگان با بیان اختلاف نظر از الزامات جامعه شورایی است اما هیچ وقت باعث نمی شود منافع مردم و شهر تامین نشود، گفت: لایحه «تاسیس کارخانه علم و فناوری » کارشناسی و تصویب می شود.

 به گزارش گلستان ما؛ حمید رضا آقا ملایی پیرامون لایحه «تاسیس کارخانه علم و فناوری »گرگان در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: ان شاالله جلسه بعدی در روز شنبه آینده تشکیل خواهد شد و به نظرمی آید که همکاران شورایی بنده بررسی های لازم خود را انجام می دهند.

وی با بیان ایننکه این لایحه دیر به شورارسید و همکاران فرصت بررسی نداشتند، افزود: ان شاا.. بررسی های لازم را انجام می دهند و امیدواریم در جلسه بعدی به تصویب آن برسد.

رئیس شورای شهر گرگان در پاسخ به این پرسش که گفته می شود این طرح کارشناسی علمی نشده است، تصریح کرد: این طرح باید از سوی شورا و هم سوی پارک علم و فناوری کارشناسی شود و روز گذشته نیز در جریان سفرمعاون علم ی و فناوری رئیس جمهور با حضور استاندار بازدید شده است و در صورت تصویب شورا این پروژه آغاز به کار خواهد کرد.

وی درخصوص کارشکنی و حواشی ادامه دار برخی اعضای شورای شهر در تصویب لوایح و طرح ها بیان کرد: اختلاف نظر از الزامات جامعه شورایی است اما این اختلاف نظر هیچ وقت باعث نمی شود منافع مردم و شهر تامین نشود .

آقا ملایی اضافه کرد: جلسه روز دوشنبه فوق العاده بود و برخی از دوستان در ماموریت بودند و برخی نتواستن خودشان را به جلسه برسانند اما مطمئنا جلسه بعدی تشکیل می شود و به لطف خدا، دوستان ما بررسی های لازم را انجام می دهند و در جلسه تصویب شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.