1398-06-26 07:18
2980
0
65496
مهران شاهین طبع :

تیم را کامل نمی بندم / به دنبال جذب پری پتی هستیم / با ملاحظه به گرگان آمدم / نایب قهرمانی گرگان کار بزرگی بود

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با اشاره به اینکه نمی‌خواهیم تیم را کامل ببندیم و باید کم کم پیش برویم و در طول فصل تیم را تکمیل کنیم ، گفت : کادر فنی قبلی به همراه بازیکنان، مسئولان و مردم گرگان کار بزرگی انجام دادند و من می‌دانم که وارد کار سختی شده‌ام.

به گزارش گلستان ما ؛ مهران شاهین طبع سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در حاشیه تمرینات این تیم در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: گرگان مهد بسکتبال ایران است و من احساس کردم می‌توانم به بسکتبال این شهر کمک کنم و با ملاحظه به گرگان آمدم.

وی افزود: بسکتبال گرگان با توجه به جایگاه آن در کشور سزاوار افتخارات بیشتری است و ما باید برای دستیابی به موفقیت تمام تلاش خود را انجام دهیم.

بسیاری از بازیکنان با کیفیت جذب تیم‌های دیگر شدند

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص عملکرد این تیم در بازار نقل و انتقالات گفت: ما دیر وارد بازار شدیم و بسیاری از بازیکنان با کیفیت جذب تیم‌های دیگر شدند، تا کنون روزبه ارغوان، نوید رضایی فر، علیار نجفی، احمد بوستانیان، امیرحسین آذری و امیر صدیقی را استخدام کرده‌ایم که همگی بازیکنان باکیفیتی هستند.

شاهین طبع ادامه داد: با توجه به عملکرد حامد سهراب نژاد در فصل گذشته و تجربه این بازیکن، امیدواریم وی را هم به تیم اضافه کنیم اما تا کنون موفق به ارتباط با وی نشدیم.

وی در خصوص حضور حامد حسین زاده در گرگان یادآور شد: حسین زاده علاقمند بود در گرگان بازی کند اما با تیم پتروشیمی بندرامام قرارداد امضا کرده و از لحاظ اخلاقی درست نیست با وی مذاکرده کنیم و وی برای دیدن من به گرگان آمد.

شاهین طبع در خصوص شرایط بازیکنان بومی خاطرنشان کرد: گرگان هم بازیکنان خوبی دارد که من بیشتر آنها را می‌شناسم و آنهایی که شایسته باشند را انتخاب خواهم کرد.

به گفته وی، هر بازیکنی که در خدمت تیم باشد و موجب ارتقای کیفیت تیم شود را به خدمت می‌گیریم.

به جذب پری پتی علاقمندیم

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص اعضای کادر فنی این تیم اظهار کرد: نشستی با مسئولان باشگاه داشتیم و با مشورت آنها کادر فنی قابل قبولی را انتخاب خواهیم کرد و تا آنجایی که امکان دارد از نیروهای بومی استفاده می‌کنیم.

شاهین طبع افزود: کادر فنی قبلی به همراه بازیکنان، مسئولان و مردم گرگان کار بزرگی انجام دادند و من می‌دانم که وارد کار سختی شده‌ام و موفقیت این تیم نیازمند صبر، آرامش و سخت کوشی است.

وی با بیان اینکه هواداران گرگانی بسکتبال را درک می‌کنند، بیان کرد: از هواداران می‌خواهم صبر و آرامش داشته باشند و مانند گذشته تیم شهرشان را حمایت کنند، کار کردن در گرگان بسیار سخت است و من این را می‌دانم.

شاهین طبع در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای جذب پری پتی ستاره آمریکایی فصل گذشته شهرداری گرگان دارید یا خیر، گفت: پتی بازیکن خوبی است و مردم گرگان هم خیلی او را دوست دارند و من هم به خواسته مردم احترام می‌گذارم  و این بازیکن یکی از گزینه‌های ما خواهد بود.

وی یادآور شد: نمی‌خواهیم تیم را کامل ببندیم و باید کم کم پیش برویم و در طول فصل تیم را تکمیل کنیم.

لازم به ذکر است؛ فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با حضور ۱۵ تیم از ۹ آبان آغاز خواهد شد./مهر

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.