1398-06-24 09:18
653
0
65467
استاندار گلستان :

شهرداران و دهیاران به هیچ عنوان با هیچ تغییر کاربری موافقت نکنند

استاندار گلستان با تأکید بر اجرای مرّ قانون در شهرداری ها، اظهار کرد: دهیاران به هیچ عنوان با هیچ تغییر کاربری موافقت نکنند .

به گزارش گلستان ما ؛  هادی حق شناس صبح امروز یکشنبه 24 شهریور در گردهمایی شهرداران استان افزود: شهرداران و دهیاران به هیچ عنوان با هیچ تغییر کاربری موافقت نکنند و نسبت به ساخت و سازهای حاشیه شهرها نیز حساس باشند.

وی با اشاره به تنوع فعالیت ها در شهرداریها گفت: در برخی از شهرها از این تنوع فعالیت ها و خدمات به خوبی استفاده شده است اما متاسفانه برخی شهرها نتوانسته اند بهره لازم را از این تنوع فعالیت ببرند.

استاندار گلستان با بیان اینکه بودجه های دولتی پاسخگوی فعالیت های عمرانی و توسعه ای کشور نیست، خاطرنشان کرد: ما مجبوریم به سمت بخش خصوصی برویم و باید بتوانیم به درستی از ظرفیت این بخش استفاده کنیم.

حق شناس، نیروی انسانی را سرمایه ای عظیم برای دستگاه های اجرایی دانست و گفت: باید از نیروی انسانی موجود در دستگاه ها استفاده بهینه شود.

استاندار گلستان در پایان با تأکید بر به کار بستن برنامه های دولت الکترونیک در ادارات، تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا مراجعه مردم به ادارات به حداقل برسد.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.