1398-06-18 07:14
506
0
65358
طاهری در مراسم شب تاسوعا گرگان :

اگر امسال مجلس انقلابی انتخاب شد دولت بعدی خادم ملت خواهد بود / مدیر یا وزیری که میلیاردر شده یک جای کارش می لنگد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان گفت : امسال اگر مجلس انقلابی شد امید داشته باشیم دولت بعد هر کسی رییس جمهور بشود دولت خادم ملت می شود ، اما اگر همین طوری رای بدهیم باید در قیامت جواب بدهیم .

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام سید علی طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان در سخنرانی شب تاسوعا در گرگان اظهار کرد : خودسازی مقدمه جامعه پردازی است ، هر کس اول باید خودش را بسازد تا جامعه ساخته شود .

انقلاب اسلامی هم به دین توجه دارد هم دنیا

طاهری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی هم به دین و هم دنیا کنار هم توجه دارد افزود: هیچگاه نگفته ایم فقط به دین بپردازیم و از دنیا غافل شویم .

وی تصریح کرد : آنهایی که می گویند ما ضعیفیم و باید مذاکره کنیم ، بدانند و می دانند چهل سال است که مقاومت کردیم و پیروز شدیم .

طاهری ادامه داد : از ظلم هایی که به حضرت آقا و امام می شود اینست که بخش هایی از سخنان این دو بزرگوار را می گیرند و بقیه آن را نمی گویند ، لا اله را می گویند الا الله را نمی گویند ، مثلا روزنامه اصلاح طلبی تیتر زده بود جمهوری اسلامی آماده تصحیح خطاهای خود است ، این چه معنی می دهد،اینکه ما مذاکره می کنیم به معنای عدول از آرمانها و پشیمانی نیست .?در نظام انقلابی چه کسی حق دارد مسوولیت بگیرد ، کسی که روحیه انقلابی داشته باشد ،نمی شود نظام انقلابی باشد ولی مدیر انقلابی نباشد ، چنین مدیری غاصب است و باید این سمت را پس بدهد و‌کنار برود .

مدیر یا وزیر میلیاردر یک جای کارش می لنگد

فرزند نماینده فقید استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد : در نظام انقلابی مجلس انقلابی میخواهیم پس نماینده ما باید روحیه انقلابی داشته باشد ،یعنی درد مردم را بفهمد ، چه جور می شود کسی که مدیر و‌ وزیر بوده وقت دارد کار اقتصادی بکند ومیلیارد باشد، یک جای کار می لنگد ، چنین فردی یا از کارش زده یا سواستفاده کرده و از راه رانت به این چند هزار میلیارد رسیده است .

وی با بیان اینکه آخر امسال باید نماینده انتخاب کنیم ، تاکید کرد :  اگر میخواهیم نماینده انتخاب کنیم باید  روحیه انقلابی، مردمی بودن و‌درد مردم را لمس کردن و با دشمن کنار نیامدن را مد نظر داشته باشیم، اگر مجلس خوبی انتخاب نکنیم نمی تواند از دولت مراقبت کند ، اگر مجلس انقلابی نباشد نمی تواند وزیر خوب انتخاب کند .

طاهری یادآور شد : اگر نماینده دید دولت دارد به مردم خدمت می کند با قاطعیت از دولت حمایت کند اما اگر دید دولت دارد از اطرافیان خود حمایت می کند و به مردم نمی رسد محکم جلوی دولت بایستد  ، هر رایی که به صندوق می اندازید دو جا ثبت می شود : یکی در ستاد انتخابات و جای دیگر که مخفی نیست یعنی در پرونده عمل ما ثبت می شود .

امسال چون خودم نامزد نیستم راحت صحبت می کنم

نماینده سابق گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت : امسال چون خودم نامزد نیستم راحت صحبت می کنم، چهار سال قبل نمی توانستم اینجور راحت بگویم ، باید با سر بلند از رای خود دفاع کنید ، باید تحقیق کنید و با چشم باز رای دهید نه با تبلیغات دروغین .

طاهری افزود : من به هر دو جناح میگویم ، عملکردها را باید بررسی کنیم در جایگاهی که فرد بوده ، سوابقش رو ببینیم ، امسال اگر مجلس انقلابی شد امید داشته باشیم دولت بعد هر کسی رییس جمهور بشود دولت خادم ملت می شود ، اما اگر همین طوری رای بدهیم باید در قیامت جواب بدهیم .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.